Wij zijn met 50 kaartjes wel klaar denk ik en anders snel genoeg wat bijgemaakt Wij sturen ze alleen naar familie, vrienden, 1 voor vk en kv en ha (snappen jullie het nog )en 1 voor school en Sebas zn werk. That's it (klinkt trouwenswel als veel, hahah)
Ja, vreselijk veel! Vanavond zó hard dat ik bijne een voetje buitenboord verwachtte! Ook veel kontjedraaien trouwens
Ja de beeb schopt hier vandaag en nu ook volop, ik heb ook 50 kaartjes, is meer als genoeg hoor, ik ga echt niet teruggraven in de tijd om mensen allemaal kaartjes te sturen hoor.
hoe verder we in de zwanegrschap komen hoe later we nog zitten te posten he, valt jullie dat ook op? In het begin was het hier dood na 9 uur
Ja ik ga ook maar slapen, ga me op de bank gooien, omdat ik anders net kan slpen in die stilte, met mijn nieuwe boek dat gisetren was bezorgd
@sweetcandie: toch de 17e, nou ja, ben je daar in ieder geval uit toch? Lijkt me ook logisch als ik je verhaal zo lees. Enne, beterschap he? @Judith: lekker buikje hoor. Fijn dat je toch een redelijke dag hebt gehad. @maisy: schiet lekker op bij jou meid. Ben benieuwd naar foto's? @sweetcandie: kraambezoek krijgt hier alleen koffie/thee met beschuit of cake ofzo hoor. Ik ga verder geen moeite doen. Wij doen ook geen kraamfeest. Iedereen die wil komen is welkom maar ik heb het liever wat gespreid. Ben niet zo van de grotere feesten en partijen. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ben pas nog op kraamfeest van hele goede vriendin geweest. Was ook erg leuk en zij vonden het zelf volgens mij ook zeer geslaagd. @maisy: mooie buik hoor. En kan me voorstellen met alle verjaardagen dat je ook niet kiest voor een kraamfeest in februari. Het kraamfeest dat ik net noemde, was toen de baby 2 en halve maand was ofzo. Dat beviel mijn vriendin wel goed. Ben je zelf al weer behoorlijk hersteld en heb je als nieuwe gezinnetje een beetje je ritme gevonden. Ik zou het zelf in geen geval snel na de geboorte doen, een feest. Jeetje meiden, ik probeer een beetje op iedereen te reageren en jullie kleppen maar door! Ik dacht echt dat ik hier Remy zou zijn nu. Was lekker op tijd op bed gegaan. Even heerlijk geslapen en vanaf 12 uur klaar wakker! Hang nu dus weer op de bank maar de tv is niet echt interessant meer. Dus kom hier maar wat gezelligheid en afleiding zoeken!
Ik slaap nog niet hoor Pendrag Hoezo ga je niet op bed ipv op de bank Maisy? Enneh..welk boek lees je? slaap lekker nogmaals sweetcandie!
Slaap lekker sweetcandie. Dan moeten wij het fort maar verdedigen Judith, er zit niets anders op meid.