Haha, dan mag je hier wel gaan wonen joh. Heb geen idee hoe maisy dat doet met haar kids en de voorbereidingen. Maar je komt geen topic tegen, of maisy staat erbij. Die schat zal wel haast afkickverschijnselen krijgen als het forum uit de lucht zou raken of als haar internetverbinding eruit valt.
Ik heb net onze lijst eens op mn gemakje bekeken en degene die volgens mij als 1e gaat bevallen is........................................................... IK!
Gun het je van harte meid! Ik heb met Junior afgesproken dat ze een week te vroeg geboren gaat worden.
Whahaah suc6 judith Ik ga op de bank omdat ik op bed niet kan slapen, en er liggen al 2 kinderen en die ga ik er niet af tillen, heb een hele fijne bank dus dat scheelt. Ik ga de Kebra Nagast lezen, de rastabijbel, of ja dan klinkt het net of dat een andere versie van de bijbel is net als de Koran ofzo en dat is niet zo, het is een soort ehmmja hoe zal ik het zeggen, een aanvulling op de bijbel en ook een soort onderzoek of het wel allemaal klopt, discussies enzo over bepaalde "feiten"
Maisy post al langer hier dan ik, dus ik haal haar nooit in denk ik Ik doe pas vanaf oktober mee.. Goh,dan is 1853 berichten ook best veel!
Dan vrees ik voor jou dezelfde afkickverschijnselen Judith! Maar goede vriendjes blijven met de provider.
Hmm ja hoe doe ikd at, ik ben altijd snel ff tussendoor, heb de laptop altijd aanstaan en op de eettafel, de eettafel is heel groot namelik, staat in een hoek en ja dan ga je snel ff elke keer kijken en reageren ben idd in een zeer ernstig gevorderd stadium van forumverslaafd, zou zowiezo gek worden zonder julle, het eerste waar ik naar zoek is nieuwe racties in het Februari mama topic
Ik zie net dat ik maar anderhalve maand na maisy hier ben gekomen. Maar ook ik ga je niet meer inhalen maisy.
Whahahaha, me 2, precíes hetzelfde hier Laptop staat altijd aan, alleen 's nachts niet, kijk altijd als 11e hier en ben ook redelijk verslaafd..denk ik? Gelukkig nooit problemen met provider en als ik een keertje niet op internet kan komen..lift ik 'effe' mee met iemand met draadloze verbinding hier in de buurt...zijn er ZAT!
Dat valt me van je tegen Judith, dat je pas als 11e naar ons topic kijkt. Wie zijn die andere 10 dan?
Hmmm..ik hoop dat ik mn leesboekenverzameling ga uitbreiden alsik jarig ben Ben alweer aan mn laatste bezig!
Whahaah nou misschien als de beebs er zijn dat we dan alle uren van de dag hier zitten omdat we toch aldoor aan het voeden zijn, nee denkd at hetd an weer wat minder wordt he. En ja is misschien een beetje zware literatuur om het zo te noemen maar goed, wanneer heb ik anders tijd om te lezen....
Jameer en meer moeilijke slapers ook hier hè Scheelt ook wel! Ik wasvannacht ook een paar keer uit bed maar heb me goed ingehouden al zeg ik het zelf
Je ziet dat wel bij de andere topics maisy, dat het na de geboortes even inkakt. Dan is het toch een drukke tijd. En ik denk dat we dan ook vaker kiezen om even lekker met onze baby bezig te zijn ipv achter de pc te zitten. Dus nu maar een voorschotje nemen!