Kut tv, sandra is een 19 jarige meid uit arnhem, ze houdt van spannende dingen, sms ... naar 2022 BAHHHHHH! ](*,)
Volgens mij wordt het ook wel minder a de bevallingen, maar we zullen zien! Als we allemaal echte slapers baren dan houden we nog tijd over
Erg he maisy? Wie zou daar nu naar kijken/luisteren? Ik heb hier nu herhaling van het journaal op staan. Had ik nog niet gehoord. Ben benieuwd of er daarna nog wat te zien is. Anders zet ik gewoon radio ff aan hoor. TV is niet heilig hier.
Nou deze man slaapt volgensmij nooit IN de buik, zal oo wel niet slapen buiten de buik... ach maak toch al lange dagen, ik weet niet beter he, dat scheelt, het zal voor mij geen grote overgang zijn
Zo raken de pagina's wel vol. Kan me nu al verheugen op de reacties van morgen. Al het commentaar dat de meiden die nu slapen zoveel moeten bijlezen. En dan krijgen ze onzin te lezen dat ik moest plassen. Hihi.
Hahaha ja tis echt midden in de nacht gepraat, gaat niet echt ergens meer over, wij zijn gewoon zielig hihihi
Dan hebben jullie voorsprong dames. Ik heb mn slaap echt nodig. Alhoewel ik wel merk dat sinds ik zwanger ben, ik vaker snel wakker ben en ook wakker kan blijven. Hoop dat dat na de geboorte ook aanhoudt. Hoorde vanavond van mn vriend dat Junior vanochtend eerder wakker was dan ik. Dus al dat geschop en gedraai houdt mij ook niet wakker.
Idd Judith vind ik ook, ik vind dat het ook TE vroeg begint hoor, sommige kinderen, zoals Iris mogen va mij soms in het weekend nog een laat filmpje of show meekijken en dan begint dat gezeik al, je vader of moeder zou maar net kijken, sta je met je blote reet zo nep te kreunen pffff
Wilde net al een schreeuwbericht plaatsen waar je was enz! Je bleef zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lang weg joh! Ach, lekkere kletspraatjes met een laag niveau..lekker toch!
Begint echt veel te vroeg ja. Maar dat vind ik helemaal van de tv, vooral commercieel. Als je soms ziet wat er aan series aan het einde van de middag of begin van de avond wordt uitgezonden. Of zo'n herhaling van Jensen bv aan het begin van de avond. Ik vind dat echt geschikt voor na een uur of 10 ofzo. Of desnoods 8. Maar toch niet zo net na Sesamstraat tijd?
Jaaa maar je moet goed uitplassen hoor in deze weken he Ik heb soms echt dat ik op wil staan van de plee en dan beweeg ik en komt er nog een scheut hehehe, komt door de druk denk ik, alles zit in de knel
Precies maisy, plassen moet met zorg gebeuren! Vond het ook grappig Judith. Dat zich dat allemaal in mijn lijf afspeelt terwijl ik me nergens van bewust ben.