Hmm, okeej.. kan.. En vind je dat nog gaan nu je hoogzwanger bent? (Als ik haar was zou ik het trouwens niet eens durvenvrágen nu aan je!) Of zeg ik nu iets tewijl ik maar beter niet kan reageren
Nee hoor, toen ze het gister vroeg had ik ook ff zoiets van, nou nou ik zou dat nooit aan mij gevraagd hebben, ze vroeg ook heel vorozichtig hoor en heb haar gezegd dat dit voorlopig de laatste keer is.
Junior heeft weer een draaiuurtje hoor. Meestal ligt ze rechts maar vanavond al heel veel links. En nu kan ze volgens mij haar draai niet vinden. Wel grappig trouwens, 's nachts als ik op bed lig, kruipt ze altijd omhoog. Volgens mij gaat ze dan ook wat meer overdwars liggen. Maar ze ligt dan echt zo hoog mogelijk.
Ik vind oppassen namelijk echt nooit een probleem, echt niet zelfs niet hoogzanger alleen haar zoon heeft dus ook zoiets als Lorraine maar nog een tikkeltje erger (mede door de thuissituatie)
Lijkt me wel slim ja idd om het eventjes voor gezien te houden.. Ow dacht dat ik misschien vreemd dacht omdat ik het nooit zou vragen nu
Nee hoor ik zou dat ook nooit vragen nu...maarja niet iedereen is zoals wij he, en wij zijn forumverslaafd maar er zijn ook mensen uitgaansverslaafd
Ik heb vaak ook geen idee wat kop of kont is hoor. Maar kan wel voelen of ze boven of onder ligt. Dan is het bovenaan helemaal hard en onder voelt het echt als water, kan je makkelijk opzij drukken zeg maar. En als ze helemaal rechts ligt, zie je dat aan mn buik. Die is dan, als ik op mn buik lig, rechts hoger dan links. Maar soms voel ik hoe ze ligt en dan voelt ze meer als een soort komma of een boemerang ofzo. Gelukkig zag ze er op de echo normaal uit, anders zou je je haast zorgen gaan maken. Ik vind het altijd knap dat de VK zo snel kan voelen hoe ze ligt.
@Pendrag: Ja, ze heeft iets meer ruimte als jij op je zij ligt hè Hier ook hoor als ik op bed lig. @Maisy: Ik heb ook echt nooit een bezwaar tegen oppassen, maar heb tegen mezelf gezegd dat ik dat nu niet moet doen. You never know, je zal maar weeën krijgen of ineens naar ziekenhuis moeten of wat dan ook. En ik heb dan zoiets, ik met mn flitsbevallingen kan dan niet ook nog eens wat regelen voor ook nog andermans kids..snappie? Plus daarbij kan een beetje rust voor je bevalling geen kwaad Vooral niet als er 1 ook nog een meer aandacht nodig heeft..
Ja, ik ga ook afsluiten dames. Mn accu isleeg en anders moet ik onderin de kast duiken om de stekker erin te steken waar ik nu zit en dat is niet mn favo bezigheid Slaap lekker Maisy en Pendrag en morgen gezond weer op hè! Penrag, veel plezier met de pony halen! Maisy, rustigaan hè!
Sorry meisjes het is zoooooooooo gezellig nu met jullie maar ik moet echt plat gaan nu, morgen die kindjes klaarmaken voor hun moeder ze komt halen smorgens en de muren nog witten in de babykamer dat wil ik ECHt gedaan hebben voor de schoolweek weer begint, klepze nog en anders welterusten! Dikke smakkerds voor jullie!
MSN toch maisy? Dit kan wel open blijven hoor, hihi. Wat jij hebt Judith met oppaskids heb ik een beetje met de kids van mn vriend. De oudste maak ik me geen zorgen om. Maar de jongste is 7. Die kan dus niet alleen thuisblijven. En ik wil haar niet bij de bevalling hebben. Bovendien woont zij helemaal in west friesland, wij in oost. Is toch al gauw zo'n 3 kwartier rijden. Das dus anderhalf uur heen en terug. En het ziekenhuis is ook al drie kwartier rijden. Dus als ik toevallig in een weekend ga bevallen (ze is hier eigenlijk ieder weekend) en mijn vriend zou haar meteen naar huis brengen, dan ben ik toch al bijna 2 en half uur verder voor ik in het ziekenhuis ben. En ik ben anderhalf uur alleen thuis dan. Zonder alternatief vervoer voor handen. Heb nog geen idee hoe ik dat op ga lossen. Net als de honden. Er lopen er hier 3. Die kunnen zich best even vermaken. Maar ja, hoe lang duurt een bevalling? En hoe lang zijn wij dan weg? Heb voor nood wel de eigenaresse van het hondenpension achter de hand. Als we ze niet kunnen brengen, wil zij ze komen halen. Lief he?
Pffffffffffff..........ik moest echt ca 10 pagina's bijlezen. Maar dat geeft niet....ik kan namelijk weer is niet slapen Heb al wel geslapen, dus andersom als gisterennacht........ Gelukkig zondag uitslapen....maar maandag moeten de kids weer naar school, vind het best lekker die schoolvakantie hoor. Ik ben trouwens vandaag (ja het is tenslotte al zondag nu...) precies 36 weken, nog 1 week en dan 'mag' het komen....vandeweek even klossen halen....en dan wil ik echt wel hoor....... Heb ik wel is verteld over mijn vorige bevallingen? Ieder kind ging het sneller, bij de jongste was het helemaal een makkie, zo'n 2 uurtjes en het was geboren. Het enige kloterige waren de naweën, die zijn me meer bijgebleven als de bevalling zelf. Ik heb nooit geen knipjes of scheurtjes gehad, hoop dat dat me nu ook bespaard blijft. Nou ik ga maar is even zappen, al weet ik nu al dat ik niks leuks zal treffen op de buis. Gr. Cellie.
Jeetje ik ben echt de enige online op het forum.... een teken om toch maar weer te gaan proberen te slapen.......
Ahh Cellie je had ons net gemist idd, bij mij kwamen de kinderen ook steeds sneller, 5 uur, 4 uur, 3 uur en toen dacht ik bij Evie (de 4de) nou dit wordt een makie, NOT, duurde 8 uur, nog niet lang natuurlijk maar viel wel tegen vergeleken met de anderen. Ben benieuwd wat deze keer mij brengt.