Ach, ik moet nu ook al geholpen worden met omdraaien en uit bed komen, dus dat zal met het bed verhoogd niet anders zijn...
@judith leuk joh je kamertje @maisy wat heb je een leuk dekentje op het wiegje liggen joh helemaal mijn smaak en die lampjes zo bij het bedje vindt ik ook heel leuk bedacht FF over het waterbed mijn vk zei dat als het waterbed zo goed als gestabiliseerd is mag je daarop een matras leggen om te bevallen misschien een tip voor jullie ik moet wel een logeerbed neerzetten want ik heb een hardside die niet geheel gestabiliseerd is het is wel makkelijker omdraaien als je gaat wiegen in het bed dan klots je vanzelf wel om Hier is de kleine meid ook weer op school heb vanmorgen dus eerst mijn huisie maar is onder handen genomen morgen echo maken ben zo benieuwd
thnx Erna, lekker he dat de kids weer naar school zijn, nu kan ik tenminste weer bijkomen, ik merk wel echt verschil in die 2 weken hoor, nu al sik de deur uitmoet om ze te brengen en te halen schreeuwt mijn lijf NEEEEEEEEEEE MOET DIT? dat had ik voor de vakantie nog niet, op school zeiden mijn vriendinnen ook, je ziet er echt zo -ik loop op het laatst- uit Veel verder dan de 37 weken kom ik denk ik niet, ben al blij met 37 weken precies, dan kan ik thuis bevallennnnn
Zo dames, weer heel wat afgeschreven. Als jullie het niet erg vinden, reageer ik later wel even op wat ik gelezen heb. Pony heeft de reis goed doorstaan. Kleine meid liep helemaal te glunderen, ze is reuzeblij met hem. Paardjes staan nu lekker te eten. Als ze klaar zijn, gaat mijn oude paard bij de pony in. Even kijken hoe dat gaat. Verwacht daar geen problemen mee. Verder moet ik vanmiddag en morgenmiddag aan het werk. De beoordelingen moeten nu echt af. Zit nog te twijfelen maar denk dat ik vanmiddag thuis werk en dan morgenmiddag naar kantoor ga. Of woensdagmiddag. Dan kan ik uit de VK zo naar kantoor, is er schuin tegenover. Gisteravond vroeg op bed, had eerst alleen pijn in mn ribben. Eenmaal op bed enorme zere buik. Veel harde buiken maar vooral veel pijn. Merk het nu nog als ik mn buikspieren ergens voor moet gebruiken. En ik kon gistere voor het eerst nauwelijks uit bed komen. De linkerkant van mn bekken deed het even niet. Nou ja, laatste loodjes klachten denk ik maar. Verder voel ik me beter dan ik me mijn hele zwangerschap heb gevoeld. Toch wel lekker hoor. Ik doe nog steeds heel erg weinig maar voel met gewoon prettiger. Ben ook al bijna door de babywas heen. Nog 1 was draaien en die nu klaar zit ophangen of in de droger. Heb in de droger nog lakentjes enzo die ik moet opvouwen. Gisteren alle hydrofiel luiers en deel lakentjes opgevouwen. Ben echt geen strijker, denk dat ik max 1 x per jaar strijk en heb dat nu dus ook niet gedaan. Maar nu het zo opgevouwen ligt, twijfel ik toch weer. Domme muts. Weet nu al dat als Junior er is, ik zeker de lakentjes en luiers niet zal gaan strijken. Waarom nu dan wel? Rotnesteldrang!
Pendrag, spannend voor jullie allemaal zo'n nieuwe bewoner! Ik strijk ook nooit hoor, ik let ook op in de winkel of ik het moet strijken en alleen als ik het EEECHT mooi vind neem ik het dan toch eme, anders kijk ik gewoon verder, mijn meidjes hebben du sook amper bloesjes, ja kreukvrije, of ik sla de boel goed uit voor ik het op hang, dat scheelt ook, in de droger is funest dan kan ik bulten gaan strijken en daar heb ik eeeeeeeecht geen zin in.
@judith vindt het in ieder geval heel leuk zo het bedje Uh ik strijk alles zelfs mijn theedoeken erg he ben denk ik gewoon verslaafd
Ik ben envelopjes aan het schrijven........ ben nu op de helft ongeveer...even pauze....haha Zie nu pas (nee ik ben niet blond!) dat het aantal dagen bij de banners staat....27 dagen.........beterrrrrr
Je bent vast 1 van de eerste echte februarimama's hier Cellie! Nu ik jouw reactie lees, bedenk ik dat ik nog langs de drukker moet ook! Deze week maar wel even regelen.
Ik hoef ineens niet meer zo nodig een baby. Zat even bij de januarimama's mee te lezen en heb toen in het fotoalbum van mumuitaustralie gekeken. Die is zwanger van haar tweede geloof ik. Ze heeft in ieder geval een foto van haar zoontje in haar album met een poepluier........
Daphne: leuk om te horen dat het goed gaat met Sam en dat ze al begint te happen! Spruitje: de appel ligt nu bruin te worden, ik ben erg benieuwd. Gelukkig voel ik me verder wel ok, het is alleen elke keer buikkramp en diarree. Judith: leuk idee om de klamboe om die manier op te hangen! Het ziet er mooi uit hoor! Cellie: wat een heerlijk gevoel hè, slapen s nachts! Ga je nog wat leuks doen vandaag? Maisy: jammer dat je zo k*t geslapen hebt! Hopelijk gaat het snel weer beter. En dan ook nog in de regen de kinderen naar school brengen, bah! Die watermetermeneer (wat een leuk woord) komen ook echt altijd op het verkeerde moment! Bab: Heel veel succes in het zh vandaag! Ik hoop dat we je straks weer op het forum treffen en dat je niet hoefde te blijven! Fredje: ik vind het altijd zo typisch dat de ene kraamzorg wel advies geeft over het bedje opmaken en de andere niet Het zal allemaal wel goed komen . Erna: toevallig dat ik je tegenkwam in de supermarkt! Nog lekker even de keuken gesopt? Tot vanavond! Pendrag: fijn dat de pony de reis goed heeft doorstaan! Heerlijk om te lezen over je nesteldrang, hier nog steeds niets te bekennen . Ik denk dat ik het ook strijk hoor! Al is het maar één keer, het ligt dan toch lekker netjes in de kast! En Erna, ik strijk ook de theedoeken hoor! Zon klein lappie is toch zo gebeurd! Die poepluier (ik heb net even gekeken) die was wel lekker ja ! Maar het kan gelukkig ook anders . En als het wel zo is: flinke hap lucht nemen en snel schoonmaken! Ik had gisterenavond echt veel last van harde buiken. Zelfs toen ik in bed lag had ik een zeurend gevoel in mijn buik en onderrug en steken onderaan in mijn bekken. Ik heb toch een beetje het gevoel dat het een soort oefenweeën waren. Wat denken de ervaren mama's ervan? Gelukkig werd het na 2.00 uur minder en heb ik best lekker geslapen! Fijne dag iedereen! Liefs, DAGDAG
Ik heb de poepluier naar mn vriend gemaild met de tekst dat dit soort luiers voor hem zijn! Hij heeft ten slotte al volop ervaring.
Heb de hondjes net even in de tuin gelaten, kunnen ze mooi even spelen en rennen. Nee hoor, allebei met hun neus tegen het raam dat ze weer naar binnen willen. Rare beesten.
Getver pendrag daar maak je toch geen foto van die wil je liever gelijk vergeten mijn dochtertje stond mee te kijken bij de foto en die riep gelijk die is voor papa
Nee, daar zou ik ook geen foto's van maken. Je hebt een slimme dochter Erna! Ze heeft groot gelijk. Nog even een vraagje voor de ervaren mama's: zoals jullie vast weten, is de jongste dochter van mijn vriend ieder weekend bij ons. Ze is 7. Als ze bij haar moeder is, is ze enig kind. En qua aanleg nogal jaloers! Ik denk er over om voor haar een babypop te kopen die ze dan krijgt als Junior geboren wordt. Ze wil nl. altijd overal mee helpen (koken, schoonmaken, noem maar op) en heeft het ook vaak over de baby. Zou een pop die ze zelf ook kan voeden en verschonen wat voor haar zijn? Kan ik rustig zelf voeden terwijl zij met de pop bezig is.
Dat is een goed idee hoor pendrag mijn dochter is ook nog de enige thuis en om de 14 dagen komt haar broertje dus echt de hele dag een broertje om haar heen is ze ook niet gewend ze heeft al zo'n baby anabel en ik heb haar een luiertje gegeven en daar is ze op haar manier al erg druk mee ze is trouwens 4 jaar bijna 5 Leuk dat je daar aan denkt trouwens je hoort wel is anders wat de kinderen betreft
Kinderen van mijn vriend horen echt bij ons 'gezinnetje'. Voor ik zwanger was zeker. Nu ik zelf zwanger ben, merk ik wel dat het anders voelt maar zijn kids zijn altijd welkom en horen er net zo volwaardig bij! Ik ga ff lekker sneupen op internet naar zo'n pop. Maar eens googelen op baby anabel!
Haha foto van poepluier, jammieeeee Ik heb er nooit moeite mee gehad hoor eigenlijk. Een vraagje aan jullie he, ik heb stroom van greenchoice, ben overgestapt, maar hoor nu toch allemaal nare verhalen, nu was er net een oxxio mannetje aan de deur, maarja ik zei tegen hem, jullie hebben allemaal mooie praatjes, van oxxio heb ik ook rare dingen gehoord, kweett nu niet meer hoor Wat vinden jullie?
Ik ben geen fan van oxxio maar dat is meer een vooroordeel. Al dat gedoe van je gasprijs vastzetten. Gasprijs is maar zo'n klein onderdeel van je rekening. Je betaalt het meeste voor je aansluiting en allerlei vormen van belasting. Vaak scheelt het per jaar zo weinig (bij mij maar liefst EUR 12,50) dat ik het persoonlijk de moeite niet waard vind. Maar das natuurlijk mijn mening! Ieder z'n eigen.