Hallo aanstaande mama's, Ben ondertussen in de 15 e week aangeland. En ik voel me top. Zo top dat ik me er zorgen over maak. Ik heb gen buikpijn meer en mijn borsten zijn ook niet meer gevoelig. Maf hé, ondanks dat ik weet dat dit normaal is rond deze tijd, wenste ik dat ik nu even wat kwaaltjes had. Volgende week na 7 weken eindelijk weer een afspraak met de vk......ik hoop dat ik t hartje te horen krijg.
Ik heb ook nergens meer last van en ben pas 12 weken ver. Alleen dat vele plassen dan nog. Ik word elke nacht 3 keer wakker.
ik heb ophet moment weer dat ongie gevoel zou wel weer mijn baarmoeder zijn voor de rest geen klachten hier behalve moe
Ik kreeg vandaag de oproep om bij ETOS de ZwangerKadoos 'doos' op te halen. Ik moest toch nog boodschappen doen dus ben gelijk even langs de Etos gelopen, grappig doosje met vooral veel papier etc etc. Maar ook een pak babydoekjes van Zwitsal, een minipotje Sudocreme, een proefsetje met luiertjes. Nou keek de medewerkster welk nummer er op mijn kaart stond, dit kon een 1 of 2 zijn, bij mij was het een 2, ik vroeg wat het verschil was, maar ze ze had geen idee! Het was alle2 voor zwangerschappen, de buitenkant was echt hetzelfde, alleen een klein cijfertje op de zijkant was dus anders. Ik weet dat de volgende doos na de geboorte een babydoos is, dus dat was het niet. Nu mijn vraag; wie heeft de doos ook al, en misschien doos 1?? Wat is in hemelsnaam het verschil??????????????? Gr. Cellie.
Hoi Cellie, bij de Etos vertelde ze mij dat de ene doos een zwangerschapsdoos is, en de andere een babydoos, voor als de kleine er net is. Ik weet niet welke welke is ... Nieuwe februari-mama's welkom!! Groetjes, Dominique
Mmmm...nee geloof dat dat het niet is Dominique. Want beide dozen hadden dezelfde tekst (ZwangerkaDOOS), behalve dus die kleine 1 of 2 aan de zijkant op een stickertje. En is het niet zo dat je de 2e doos van de ETOS (Felicitas) thuis krijgt met een bezoekje van een hostess, of is dat niet meer?? Ben benieuwd (als jullie de doos hebben aangevraagd tenminste), welke jullie krijgen..... Gr. Cellie.
Hai Fredje!! Nee dat is het ook niet hoor!! Ik had namelijk een 2! En het is er toch echt 1!! Inmiddels via via vernomen dat iemand anders doos 1 had, het enige verschil was dat daar een bewaardoos van de Zwitsaldoekjes bijzat, maar de luiers ontbraken........ Is het niet raarrrr.
ja dat is raar, ik had doos 1 en precies hetzelfde erin als hierboven vermeld stond, vele folders. sudocreme en zwitsal doekjes en probeer luiers
Wanneer kregen jullie die oproep om zo'n doos te kunnen halen? Kan niet wachten totdat ik het ook mag. Ben zo nieuwsgierig! Maandag (morgen dus) mag ik weer naar de vk. Spannend hoop het hartje te horen! Heb hem wel met de echo gehoord, is het dan zeker dat je het dan ook bij de vk kan horen?
Zojuist even gekeken. Ik heb de nr. 1 doos ontvangen. Er zaten inderdaad zwitsal doekjes in en sudocreme, een speentje en Mama body lotion. Geen luiers. Raar, he? Ksnap er niks meer van. Wel leuk om die spulletje te ontvangen, dat wel! Groetjes, Dominique
Heb mezelf gisteren verwend met een luxe anti-striae creme en twee meegroei-beha's. Ik heb er nu al een cupmaat bij, dat wordt nog wat! Mijn man vindt het wel lekker, hij hoopt op een (liefst blijvende) E-cup. Yeah... in his dreams! Zijn de boobies bij jullie ook al zo gegroeid? Buikje begint nu echt te bollen, ben er maar wat trots op! Is nog wel een twijfelgevalletje hoor, ik zie mensen af en toe naar mijn buik kijken met zo'n blik van: is ze nou zwanger of heeft ze gewoon teveel gegeten? Mensen die mij goed kennen valt het wel gelijk op, want mijn buik is normaalgesproken behoorlijk plat. We zijn ons zo zoetjes aan ook een beetje aan het oriënteren op kinderopvang, wat we willen met ons werk en hoe we in huis een babykamer gaan creëren (hebben boven maar 2 - overigens wel zeer ruime - kamers). Na onze vakantie (eind september) willen we echt concreet dingen gaan regelen. Heb ook diverse zwangerschapsdozen aangevraagd, ben benieuwd wanneer ik daar wat van hoor. We lopen nog wel steeds te twijfelen of we wel of niet de screeningsecho met 20 weken zullen doen, ik wil het wel maar mijn man niet. Hoe lossen we dat nu op? De 29ste moeten we het doorgeven aan de vk. En nu even bijlezen. Pfff, ik houd jullie niet bij, wat kunnen jullie kletsen zeg! Komt 'ie dan: @bianc: Wat fijn dat alles weg is, en dat jullie er weer voor kunnen gaan (en wat leuk dat je dat hier nog even meldt, ik kon er bij mijn miskramen niet tegen om bij de groep mama's-in-spe te blijven rondhangen waar ik niet meer bij hoorde)! @Zeeuwsmeisje, Annlies en DAGDAG: wat fijn dat jullie het hartje weer hebben gehoord. Ik heb het al wel twee keer gezien op de echo, maar gehoord nog niet. Ik hoop dat dat de 29ste, als ik weer naar de vk moet, wel lukt. @Zeeuwmeisje: mooie buik krijg je al! @runner: wat leuk dat je op de echo zo goed kon ziet wat het wordt! Maar wat een rare reactie van de moeder van je vriend, jullie moeten toch zelf weten of je het aan anderen vertelt of niet? Ik geef jullie groot gelijk. Wij willen het ook wel graag weten, maar houden het daarna wel voor onszelf (althans dat gaan we proberen). @Pendrag: van harte welkom! Fijn dat het zo goed gaat, en hopelijk houdt de misselijkheid binnenkort helemaal op! @daphne78: ook van harte welkom, en ook voor jou hoop ik dat de misselijkheid snel overgaat! Kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk nog een echo wilt maken, je wilt toch wel graag weten of je nou op 1 of 2 koters moet rekenen. @Mirella28: ook van harte welkom en gefeliciteerd! @Bente en ikbennic: fijn dat de misselijkheid en de andere kwaaltjes langzaamaan over gaan! @Carola1980: fijn dat de nekplooimeting goed was! Succes met het vruchtwateronderzoek, hopelijk is er niets aan de hand. Groetjes, Wendy
Lieve allemaal, Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke cadeau-boxen jullie hebben aangevraagd! Ik heb de volgende aangevraagd: -Felicitas (ophalen bij Etos) -Baby en Mama (Kruidvat) -De blije doos -Prenatal (nog niet gelukt, pikte ons e-mailadres niet) Ik vind het grappig om uit te zoeken wat je allemaal aan kan vragen en welke verschillende sites er zijn. Er is in ieder geval overal een hoop te lezen. Ben inmiddels ook bij de kraamzorg langsgeweest voor een aanmelding. Het was wel erg leuk (aardige vrouw), maar ze bleef maar vragen of ik echt nergens last van had!!! Ik begon haast te twijfelen of ik wel op het goede adres was. Maar... het gaat dus inderdaad erg goed met mij! Nergens last van, alleen dat mijn buikje de afgelopen week ineens erg gegroeid is! Kan opeens mijn spijkerbroek niet meer dicht! Hoop dat met jullie ook alles goed is! Liefs, DAGDAG
Ik heb net een paar minuten geleden een berichtje aangemaakt (zie twee berichtjes naar boven) maar kom er net achter dat "de blije doos" van Prenatal is!! Dus ik hoef niet meer mijn best te doen om er een bij prenatal aan te vragen, want dat is dus al gebeurd. Sorry voor deze lekkere handige actie van mij! Liefs, DAGDAG