Nou kheb me dus over laten halen om me in te schrijven met de voorwaarde dat ik binnen 8 dagen af kon zeggen zodat ik er eerst in kon verdiepen.
Overigens zit ik nog niet zo lang bij greenchoice en denk ik dat er een boete aan vastzit als ik nu over zou stappen he, beetje dom want ik ben zonder al te veel nadenken zo op greenchoice oevrgestapt na een dik gelul met Essent....en nu hoor ik dus rare verhalen van greenchoice,,,zucht
Over alle maatschappijen vind je wel wat hoor. Ik denk niet dat de 1 heel veel beter is dan de ander.
Gisteren heeft mn vriend trouwens nieuwe buikfoto's gemaakt terwijl ik heel elegant op de bank gedrapeerd lag. Ik had alleen niets aan (een loshangende badjas) omdat alles te strak zat voor mn gevoel. Niet echt geschikte foto's dus voor het forum. Volgende week nieuwe poging!
AHhhhhh jammer pendrag Ja idd ik denkd at er oevral wel kutverhalen over zijn, ik bel vanavond dat gratis nummer wel ff dat mijn vriend ervanaf ziet Ik zeg altijd standaard dat mijn vriend niet thuis is en ik geen beslissing kan nemen, om 2 redenen, dan heb ik mooi een smoes, EN ik wil niet dat mannetjes weten dat ik alleen woon, je weet maar nooit toch!
Heel slim maisy. Ik vind ook dat je de emancipatie gepast moet gebruiken! Soms is zo'n al dan niet bestaande kerel gewoon heel erg handig.
worden jullie dan ook platgebeld door die lui, dan weer van oxxio, dan weer van kpn? daar wordt ik nou schijtziek van! vorige week had ik er weer een. zo brutaal.... "ik mag vast wel een moment van uw tijd" als ze al zo gaan beginnen. dan leg ik gewoon de telefoon neer, en zijn ze zeker twee minuten aan het woord voor ze door hebben dat er niemand reageert.
Ik heb met mn vaste aansluiting en mn eigen mobiel een geheim nummer en ik sta ergens (god mag weten waar) geregistreerd dat ik niet gebeld en gemaild wil worden. Dit werkt goed. Als ik toch gebeld wordt, vraag ik altijd of ze me uit hun systeem willen halen. Daar zijn ze toe verplicht. Zo sta ik ook op de zwarte lijst van de Jehova's. Dan komen ze 5 jaar niet langs. Ik hou niet van dat gezeur.
Pfff, moet me eigenlijk aankleden en hondenvoer gaan kopen want ik heb niet meer genoeg voor vanavond en morgenochtend. Maar Junior ligt zo lekker te schoppen, wil ik ook nog even van genieten. En ik heb geen zin.....
Ja ik heb net zo'n stroom van beller sgehad maar geloof dat ze aan elkaar door hebben gegeven dat ze allemaal geen weekbad abbonement aan me kwijt konden en ze maar geen poging hoefden te doen Verder irriteer ik me hardstikke dood aan die verkoper svan die zogenaamde kinderwee en maandbladpaketten die subtiel willen proberen in te vreten op je geweten tegenover je kinderen, hoe blij je er mee zult maken bladiebla. Laatst was er zelfs een kerel hier die zei LETTERLIJK dat al sik een abbo zou nemen op dat kindergedoe dat ik hem een baan zou bezorgen ,m.a.w als ikd at dan niet deed moest ik me schuldig voelen dat de stakker dan geen baantje daar kreeg, nou ten eerste is dat vast niet de hoogtepunt van zijn carriere, mensen smekend een abbonementje aansmeren en ten tweede is dat niet mijn probleem, ik zeg altijd en zei tegen hem ook, ik heb 4 kids en geen geld, doei. Dat is toch heel begrijpelijk...
Zo, ik ben aangekleed. Nog ff banaantje wegkauwen, tanden poetsen en dan paarden en pony bij elkaar in doen. Ben benieuwd hoe het gaat! Dan hondenvoer halen en mijn priveplichten zitten er voor vandaag weer op. Vriendlief belde net. Hij gaat kijken of hij vrij kan krijgen zodra de kraamzorg weg is. Is altijd lastig vrij vragen voor hem buiten de zomervakantie om. En hij kan nu natuurlijk niet zomaar zeggen: die datum wil ik vrij.
Oh shit, kraamzorg, zou bellen vandaag tussen zo en zo laat.. Heb al 2 gesprekken gemist vandaag haha, nou ja als k bevallen ben bel ik ze wel en ze komen maar hoor
Wat vervelend Pendrag, dat dat niet zo makkelijk gaat. Mijn man werkt 4 dagen, dat is al lekker....maar zodra de baby is geboren heeft hij per direct minimaal 3 weken vrij. Ik mag dus echt niet klagen...
Dat klinkt goed Cellie. Ach, hier komt het zoals het komt. Hij kan vast wel wat vrij krijgen. Zeker als ie in de vroeg dienst zit. We zien wel hoe het loopt. Zo zeg, even hondenvoer halen. Als ik niet op babyspullen leegloop, dan wel op mn beesten. Jeetje, wat is dat altijd duur joh. Is natuurlijk op vleesbasis en dat kost nu eenmaal wat. Wat dat betreft kun je beter paarden hebben. Gras en granen zijn goedkoper! Pony met mijn oude paard gaat uitstekend. Zoals ik wel verwacht had, wil het met het jonge paard wat minder. Maar even aanzien. Anders hou ik die de komende tijd apart tot mijn jonge paard in training gaat. Als ie terugkomt kunnen ze nl. ook nog in het weiland. Hebben ze veel meer ruimte en dan gaat het veel beter.
Hoi dames, Beetje laat (eigenlijk mag het niet meer), maar van mij ook nog de allerbeste wensen voor 2007! Wat een nachtbrakers zijn jullie zeg! Dat trek ik niet hoor, om tot diep in de nacht achter de pc te zitten. En trouwens: onze pc staat in onze slaapkamer, dus als mijn man ligt te slapen ga ik er sowieso niet achter zitten. @daphne78: ik geloof best dat oud & nieuw emotioneel was voor je, er is het afgelopen jaar ook wel erg veel gebeurd. Maar fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat met Sam en jullie! Hopelijk mag ze snel naar huis! En ook ik ben in februari jarig (de 13e) en ben ik de buurt van mijn eigen verjaardag uitgerekend (de 16e), dus je weet maar nooit... @Pendrag: jij had vorige week echt een slechte dag zeg, wat vervelend! Doe je wel rustig aan? Van mij ook een virtuele hug! Maar fijn dat het nu weer wat beter gaat tussen jullie, en lucht vooral je hart bij ons als je daar behoefte aan hebt (doen wij ook immers ). Enne... lolbroek, nu nog even bedenken dat je misschien toch niet meer zo nodig een baby wilt. Beetje laat wel he? @bianc: goed begin van het nieuwe jaar, meid! Gefeliciteerd! @Marjanne: nog gefeliciteerd met je verjaardag (beter laat dan nooit)! @Bab28: wat vervelend dat jullie ventje nog in stuit ligt en achterloopt op de groei. Hoe is je gesprek bij de gyn gegaan vandaag? @Judith75: fijn dat je geen blaasontsteking had! En bij jou heeft de nesteldrang ook goed toegeslagen lees ik. Maak je je niet te druk, meid? Neem je rust hoor! Ik zou vandaag nog de vaat doen, maar die laat ik even staan. We hebben nog wel schone borden voor het eten, en de vaat staat er morgen ook nog wel. Het is nog niet zo erg dat de vaat uit zichzelf wegloopt @erna1974: fijn dat jullie kindje is gedraaid en dat alles er verder ook goed uitziet! @maisy: fijn dat het verhoogde bed en de intake voor de kraamzorg zijn geregeld! @spruitje: wat vervelend, die beenuitval! Sterkte ermee! @Cellie: inderdaad schrikken als iemand zoveel weken te vroeg bevalt, maar fijn dat alles goed is gegaan! @Inez en Bella: van harte welkom hier, beter laat dan nooit de weg gevonden naar de mede-februari-mama's! @sweetcandie: beterschap en sterkte met de griep en de harde buiken! Hopelijk zijn beide snel weer over! @DAGDAG: ik ben blij dat ik niet de enige ben die het hier niet kan bijhouden bij de februari-mama's! Vandaag is de eerste dag van mijn verlof. Ik had vrijdag, toen ik thuis kwam uit mijn werk, wel even een emo-momentje omdat ik me realiseerde dat er weer een fase van mijn leven is afgesloten en nieuwe fase begonnen: als ik weer aan het werk ga, ben ik een Working Mum. Ik heb nog wel twee 'afkick-klusjes' mee naar huis genomen van mijn werk, maar naar verwachting ben ik daar niet zoveel tijd meer aan kwijt. En nu komt de bevalling ineens wel heel erg dichtbij ja (ik las dat andere dames dat gevoel nu ook ineens heel erg hadden). Vanmorgen werd ik gebeld door de kraamzorg, of ik vandaag tijd had voor een intakegesprek. Zat ik nog zo in mijn oude ritme dat ik automatisch zei: Nou dat wordt lastig, ik moet even in mijn agenda kijken. Toen ik het zei bedacht ik me ineens dat ik nu tijd zat had. Dus vandaag ook gelijk de intake gehad. Aardige meid, maar het is niet zeker of zij ook zelf de kraamzorg komt doen. Ik hoop het wel, want er was wel een klik. En ik dacht: ik ga rustig aan doen, maar inmiddels heb ik het huis 'ontkerst' en gelijk maar even de hele woonkamer opgeruimd en gestofzuigd en de wc schoongemaakt. Heeft de nesteldrang dan toch toegeslagen Wij hebben ons geboortekaartje inmiddels ook uitgezocht. Deze wordt het (ook een Unicef-kaartje): http://www.unicefshop.nl/sanashop_v2/Un ... 0000001820 Tja, en de slaapproblemen herken ik ook maar al te goed. Mijn man is bovendien al een paar dagen verkouden, en houdt mij ook nog eens uit mijn slaap omdat hij zo snurkt vanwege zijn verstopte neus. Dus ik ben er 's morgens vaak vroeg uit omdat ik niet meer lekker lig en er naast mij iemand een heel bos om ligt te zagen. Maar nu ik verlof heb kan ik overdag af en toe ook eventjes gaan liggen. Heerlijk! Groetjes, Wendy * eerste verlofdag, dus hopelijk weer wat meer online de komende tijd
Ja ik kan weer inloggen (vanmorgen kwam ik de site steeds niet op ) Cellie/Maisy/Judith: wat een leuke bedjes zeg voor jullie kleine. Lekker vrolijk! Nu de inhoud nog Fredje: NOG VAN HARTE GEFELICITEERD! Wenniepenny; lekker en raar idee he verlof. Ik heb ook sinds vandaag verlof en had vrijdag op weg naar huis ook een beetje emo. Maar begin er nu langzaam aan te wennen en ben van alles van plan. vooral lekker uitrusten en nog even genieten van tijd voor mezelf. Leuk kaartje trouwens! Moeders met schoolgaande kinderen: nou jullie hebben het weer overleefd de vakantie! Nu weer meer tijd voor jullie zelf. Van genieten hoor! Voor je het weet zijn de baby's er en is het krokusvakantie... Daphne: die kleine meid blijft maar goed vooruit gaan zeg. Lekker hoor. En tja een fijne zwangerschap heb je niet gehad. Hopelijk is het je nog een keer gegund (indien gewenst) en kun je daar dubbel van genieten. Wat betreft het opmaken van bedjes... ik heb nu maar wat gedaan. Straks als de kraamzorg er is, mogen ze het zelf even goed voordoen. Staat een voorbeeld van hoe op te maken in het boek/catalogus van Prenatal, die heb ik maar gevolgd. Als het niet goed is, of handiger kan, hoor ik het dan wel. Vind het nu al een gedoe genoeg Ik heb trouwens ook losse lakentjes en dekentje. Geen earosleep trouwens, vond ze erg duur. Heb van een vriendin een soort stut geleend waar je je kindje tussen kan leggen en het zo netjes op de zij blijft liggen. Kan het ook niet omrollen. Hier weinig telemarketing gelukkig. Zo nu en dan iemand voor hypotheek op pensioenen, maar verder gelukkig bijna nooit iemand. Heb ons ook aangemeld op www.infofilter.nl (https://secure.infofilter.nl/Infosecure ... orm_dm.php) daar kun je je afmelden voor telemarketing en direct mail. Niet ieder bedrijf houdt hier rekening mee, maar zo kun je er in elk geval zelf iets aan doen. Vandaag nog even naar de babysuperstore geweest, had nog wat dingen nodig zoals badje, babyfoon, flessen etc. Maar alleen het badje gekocht met standaard. Kan dus weer iets afstrepen van het lijstje. Ben bijna klaar Even afwachten waar de kraamzorg morgen mee komt, dan kan ik vast weer van alles gaan kopen. Eerst maar eens hun lijst langs wat vriendinnen halen, dan hoor ik wel wat echt nodig is en wat niet. Maar ja, daar hadden we het pas nog over, wat een onzin dingen ze er op kunnen zetten. PS ik heb ook nog foto van ons wiegje toegevoegd
@wenniepenny: wat een leuk, vrolijk kaartje zeg. En geniet lekker van je verlof en je middagdutjes! @IkenKleine: jij ook lekker genieten van je verlof. Wat een schattig wiegje. We hebben hetzelfde lakentje! Ik heb het alleen gecombineerd met een rood dekentje. Groen past beter bij dit lakentje. Maar ik heb de wieg met toebehoren van mn vader gekregen. En ik heb hem een setje uit laten zoeken. Hij heeft toen een lakentje met roosjes uitgezocht. Heel schattig. En daar staat een rood dekentje wel het mooist bij. Zal er foto van plaatsen als het wiegje op z'n plaats staat.
Leuk wenniepenny dat kaarje, ik heb uiteindelijk toch 1 van www.kaartmix.nl besteld en geen unicef, ga jij ze apart laten drukken?
Heb net de babykleertjes uit de wasmachine gehaald (en nu ik achter de pc zit bedenk ik dat ik geen nieuwe was in de machine heb gedaan, muts). Bijna alles is katoen, toch staat er vaak op de kleertjes dat ze niet in de droger kunnen. Heb de gok maar gewaagd hoor. Bijna alles zit nu in de droger op 2 pakjes maat 50 na. Als die krimpen heb ik niets als eerste kleertjes! Heb de droger op strijkdroog gezet, zal wel goed gaan zo toch?