Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Zo, deze ubermuts zit weer hoor. Eerst al vergeten nieuwe was in de machine te doen. Toen telefoon kwijt. Heb mezelf maar met de vaste lijn gebeld. Nu laptop en op te vouwen was binnen handbereik. Net als drinken en afstandsbediening. Zo moet ik het even kunnen volhouden!

2. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Hey allemaal!

Een hele hele late.. Gelukkig nieuwjaar!
    Had ik toch ineens geen internet meer... :evil:
    Maar het goede nieuws is dat we helemaal overgehuisd zijn :p en de andere twee flats zijn ook klaar! ;)
    We zijn helemaal op maar nu kan het uitrusten beginnen!
    Vandaag was ik bij de doc.. moet het van hem maar even rustig aan doen.. recept rust dus :rolleyes: Maar met de beep gaat het goed!
    Ik heb vreselijk last van mn bekken.. slaap haast niet snachts.. vreselijk!
    Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.. ga straks proberen een beetje bij te lezen.. 60 pagina's dus ik kan niet overal op reageren ;)
    Ikenkleine.. tnx voor je lieve smsjes!

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Welkom terug Aichaatje. En ook jij de beste wensen voor 2007! Nu lekker rustig aan doen meid, je lijf geeft het niet voor niets aan.

Heb net de tweede was weggevouwen. Vriend had Ariel sensitive gekocht. Dat ruikt lekker zeg, was een goede keuze van hem. Verder heb ik teveel gegeten net (restje lasagne van zaterdag), zit echt propvol. Voorlopig maar even alleen wat drinken.

4. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    @dagdag Tuurlijk, de ene zegt dit en de andere zegt dat zo is het ook met de kraamzorg, ik zal maar 'luisteren' naar die van mij anders weet ik het ook niet meer hoor.

@pendrag Onze hond wil ook al de hele tijd binnen op zijn matje liggen, krijg hem met geen kanonskogel buiten, nu zeker niet nu het regent.

@ikenkleine Thanx voor de felicitaties

@Cellie zo dat is lekker manlief strakkies 3 weken thuis, dat kan bij ons echt niet, manlief heeft een eigen bedrijf en ja dat moet ook doorgaan.

@Achiaatje, dat is balen joh geen internet, ik zou me kapot vervelen. Fijn dat je nu helemaal overhuisd bent, dus nu net als wat je doc zegt RUSTIG AAN HE!

Liefs fredje

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wanneer krijgen we weer een update in je fotoalbum te zien fredje? (van een volle kledingkast ofzo, hihi).

6. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    @pendrag ja ik weet het, ik zou ook van het kamertje maken, maar ik moet eerst eens de gebruiksaanwijzing van het fototoestel goed gaan lezen en dan komt het eraan! Ook van mijn kledingkast, zal er morgen eens goed voor gaan zitten hihih

7. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    he Aicha, welkom terug hier. Veel plezier met terug lezen... heb je de komende tijd weer iets te doen. Goede bezigheid tijdens het rustig aan doen.

Je was lekker bezig Pendrag :)
    Ik verbaasde me ook al dat sommige dingen op een lage temperatuur gewassen moeten worden (lakentje op 40 graden) en dat bepaalde dingen niet in de droger mogen (beddengoed en kleertjes). Heb me er ook niet bij alles aan gehouden, maar bij de hele mooie dingen wel hoor. Die heb ik maar gewoon opgehangen.
    En heb ook bij 1 wasje (zaten veel eigen kleren bij) wasverzachter gebruikt. Zijn babytruitjes die mij mijn schoonouders vandaan komen, erg leuk die oude kleertjes, maar mijn schoonouders roken en na 1 was roken de kleertjes er nog naar. Dus die truitjes maar bij onze eigen was gedaan en nu is het er gelukkig wel uit. Toch niet echt lekker zo'n babytje dat naar rook ruikt.

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Getsie IkenKleine, das een vieze combinatie baby en rooklucht. Dan maar lekker wasverzachter hoor. Lekker geurtje is ook belangrijk.
    Ik heb net even gekeken maar alles lijkt nog steeds even mooi uit de droger. Maar bij strijkdroog is natuurlijk lang niet alles droog genoeg. Ik laat de droger dus nog even door drogen. De lakentjes hier mogen trouwens wel heet gewassen worden. Tenminste, de onderlakentjes enzo. De bovenste weet ik eigenlijk niet, zal ff kijken. Die mag ook op 60 graden.

Pfff, net even paarden gevoerd. Oude paard, Nando, staat gezellig met de nieuwe pony, Smokey, in 1 stal. Jonge paard, Pendrag (voluit Uther Pendragon: drakekop/vader koning Arthur) staat alleen in de andere stal. Pendrag snuffelt even aan Smokey en bijt gelijk. Het is soms een super paard met veel capaciteiten. Maar er zit ook een akelig kantje aan zijn karakter. Denk er steeds vaker over om hem toch te gaan verkopen. Eerst maar eens kijken hoe hij het in de training gaat doen. Vroeger had ik altijd dat soort paarden. Hoe lastiger hoe beter. Maar ik merk dat ik daar steeds minder zin in heb. Ik moet bij Pendrag altijd opletten. En ik weet niet of ik dat nog wel wil. Nou ja, eerst 4 maanden in training en als ik hem kwijt wil, is dat het juiste moment.

9. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Bedankt meiden!
    Voorlopig hoef ik me nog niet te vervelen er zijn nog 1001 kleine dingen te doen en morgen komt mn vriendin voor 2 wk over!

Heb nieuwe buikfoto geplaats en foto's van de start van de babykamer! Onder het rolgordijn komen nog tekeningen op de muur! Verder wil ik het graag neutraal houden! De meubeltjes heb ik zelf ontworpen.. dat kennen ze hier niet zo :rolleyes:

10. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    goedenavond februari mama's :D

pfff wat gaan de pagina's hier snel zeg, dat gaat nog wat geven als de eerste baby's geboren zijn :confused: de eerste is er iig al

ik heb de meeste kleertjes ook in de droger gedroogd op verlaagde temperatuur, is volgens mij niks gekrompen
    wel heb ik wasverzachter gebruikt van Robijn, ik geloof puur sensitive of zo, zou neutrale wasverzachter zijn, ruikt iig heerlijk.

ik moet nog steeds mijn koffertje maken, maar op de een of andere manier kom ik er maar niet toe. heb met mezelf afgesproken dat ik dat toch echt voor donderdag klaar moet hebben want dan ben ik 37 weken :)

zijn jullie baby's ook zo actief nu. soms lijkt het hier onophoudelijk door te gaan het schommelen

groetjes Brenda

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ziet er erg leuk uit Aichaatje! Ik hou wel van dat rustige. En je ledikantje met Winnie de Pooh vind ik echt heel mooi.

12. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Brenda, jij hier ook een hele actieve beep.. kan nu zelf zien hoe ze ligt als ik mn mn laptoppie zit.. komt ze helemaal omhoog!

@pendrag, thanks! Lief he dat hemeltje, dat heeft mn mams geregeld vanuit NL, met bij passend overtrekje en hoes voor het aankleedkussen!

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Aichaatje: heel schattig, lief van je moeder.

Beeb is hier ook goed te zien. Ze ligt 's nachts altijd heel hoog en vaak overdwars (past echt niet meer vind ik, zij vindt van wel). Overdag ligt ze keurig met haar hoofdje naar beneden, billen omhoog. Wel bijna altijd aan de rechterkant. Die kant komt mn buik echt verder naar voren. Af en toe drukt ze zich ook helemaal tegen mn buikwand aan. Dan is dat deel van mn buik echt knetterhard en aan de linkerkant voel ik dan alleen maar water. Grappig he?

Ik vind de bewegingen die ze nu maakt ook erg fijn. Veel rustiger en minder pijnlijk.

14. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi meisjes,

Ik ben weer helemaal bijgelezen!

Aichaatje goed om weer wat van je te lezen! en mooi kamertje heb je! Heb je goed ontworpen!

Ook ik heb een aerosleep, heb em op marktplaats gekocht voor €25,- Je mag ze toch wassen op 60 graden, dus qua hygiëne komt 't wel goed!

Groot nieuws is dat mijn babykamer zo goed als af is! (en dat zonder de ontbrekende schroeven!?!)
    Morgen kan ik de schroeven ophalen en dan is ie helemaal af! Schoonvader maakt dan meteen het plankje af!
    Ik zal proberen foto's te maken en in m'n album te plaatsen.
    Ik ben alleen weinig origineel, ik heb ook groen.

Ik kan nu eindelijk beginnen met wassen enzo! wie had dat nou ooit gedacht dat ik daar nou naaruit zat te kijken!

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ben benieuwd naar je foto's. En ja, grappig dat je zo naar het doen van de was kunt uitkijken. Ik ben nu druk aan het opvouwen en geniet volop. Terwijl dat wel raar is. Je kent de kleertjes nauwelijks dus wel truitje hoort ook al weer bij welk broekje? Hoe vouw je dat kleine spul in vredesnaam netjes op? Ik heb 3 hele schattige rompertjes van de hema. Met lange mouwtjes en strikjes. Op de voorkant staat een waslijntje met was. Ze zijn heerlijk zacht. Maar wat vouwen die krengen ellendig op zeg!

16. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @marjanne, ben benieuwd naar je foto;s!

@pendrag, gek he dat kleine spul opvouwen! ik heb de romper gewoon een keer dubbel in de lengte gevouwen!

17. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    @pendrag; leuk he dat setje van de hema, ik heb het ook met muts en alles, maar is idd ook het moeilijkste te vouwen

ik geloof dat de kruikenzak daar ook van is maar dat weet ik niet meer zeker

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Heb ik weer hoor. Ben al niet zo'n held met wassen. Mn spierwitte zwangerschapsonderbroeken zijn voor een deel al babyblauw. Heb nu alle lichte babywas opgevouwen, hou ik weer 1 sok over! En ze zijn er echt per paar ingegaan! Soms baal ik zo van mezelf. Voor mijzelf koop ik altijd een paar of 5 van dezelfde sokken. In no time heb ik er dan nog 5 ipv 10 maar daar kan ik dan in ieder geval nog een paar van maken. Gelukkig heb ik babysokjes genoeg. Denk wel zo'n paar of 25.

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    De rest van de rompertjes vouwt gelukkig beter op. Maar die allerschattigst zijn dus ook weer het minst praktisch. Ach ja, zo is het leven of niet dames?

20. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    De babysokjes doe ik allemaal samen in een waszakje voor je lingerie. Blijft het in ieder geval allemaal samen ;)

Deel Deze Pagina