Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Sorry ik snap het niet, welke wagen heb je dan sweetcandie?

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @marjanne een waszakje is zowiezo heel handig want die babysokjes verdwijnen zo je afvoer in en heb je een verstopping in je machine, dat moet ook niet...

3. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    quinny freestyle 2000 maisy....

4. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Tja dat zal mij natuurlijk net weer overkomen... ;)

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    '@sweetcandie, ik heb die quinny dus ook en bij mij past de mai cosi er gewoon op. heb je het al eens geprobeerd? Als ik eht goed begrijp heb je de wagen en de maxi cosi? Heb je geen adapters erbij? bij de wagen bedoel ik. ik ga geen maxi cosi gebruiken op de wagen, ik zoud e wagen niet wegdoen om de maxi cosi hoor.

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Het kost me wel veel moeite om bijgelezen te blijven hier, en reageren is dus ook erg lastig.

Aicha, welkom terug! En mooie buik!

Mijn schoonmoeder heeft de meeste kleertjes al gewassen, ik heb nog maar 1 wasje over :(
    En ik denk dat ik ook maar op zoek ga naar zo'n waszakje, lijkt me erg handig.

Vandaag mocht Sam snuffelen, grappig hoor. Dan gaat ze op zoek naar daar waar die melk vandaan komt. Ze kan (en mag) nog niet drinken, dus ze sabbelt maar iets hahahahaha. Heb vandaag 3 uur in het ziekenhuis gezeten, lekker relaxt, en lekker alleen met Sam. Vanavond heeft Mark de verzorging gedaan, vind het erg fijn dat ie dat wil.

Vraag me af wanneer ik nou eens de foto's van de kamer ga maken, en deze ook ga plaatsen.. Oke, het is nu echt een bende in de kamer hoor, maar ik wil hem wel laten zien. Ook zou ik nog het kaartje aan jullie showen :D Nee gaat lekker hier met mijn beloftes.

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @daphne, lekker getut met je meissie dus :D
    Enne beetje logisch he dat van de foto's je leven staat even op zijn kop nog hoor, dat komt allemaal nog wel, wijgaan voorlopig nergens heen hoor ;)

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Daphne zo te lezen heb je een heerlijke dag gehad!

9. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Daphne het belangrijkste is dat je bij de kleine kunt blijven en lekker haar kunt knuffelen.

Maisy, ik heb nog geen maxi cosi.. en de nieuwe modellen passen niet in de oude quinny...

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Oh zo, o ja en je wilde geen van marktplaats he kan ik me nog herinneren, nou ja ach tis wat ieder wil hoor maar een maxi cosi op de kinderwagen veel gebruiken is heel slecht, ikheb het nooit gedaan en ga het ook niet doen, ik bedoel er zit een goede dreami bij en een kinderwageninzet dussuh, ik zou die wagen gewoon houden en jezelf een boel geld besparen.

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Goed te lezen Daphne dat je zo van je dochter hebt genoten. En ach, die foto's komen wel. Wij blijven wel nieuwsgierig hoor. Geeft niets.

Het wordt weer wat drukker, alle kids naar bed zeker?

Ik zit vol verbazing te kijken naar survival of the richest. Wat een domme mensen heb je toch op de wereld zeg. Dan maar wat minder geld. Ik geef de voorkeur aan hersens!

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    leuke babykamer en wiegje.. maisy..

ik ben ook nog steeds op zoek naar een wiegje.

morgen maak ik de eerste foto,s van de kamer.

13. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    ik heb 't ook aan staan, tis idd te gek voor woorden! :rolleyes:
    dat mensen zo gemakkelijk over geld denken!
    maar ook dat de andere groep zoveel schuld heeft!

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Thnx, ben benieuwd naar je foto's ik heb dit wiegje gekregen van een lieve biirvrouw, volgensmij komt ie bij prenatal weg en kan je er ook een standaard bij kopen.

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    ja, ik ga van de week de bak uit de zolder halen.. mijn man zei dat de kat er een keer in had geslapen en eraan gekrabd had. Dus ik hoop dat die nog heel is.. anders wordt het een nieuwe wagen.. schijt of een tweedehands op marktplaats..

16. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    waar is judith eigenlijk. ga mij een glas melk halen.. begin maagzuur te krijgen.

17. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja vroeg ik me ook al af, die heeft vast een vroeg avondje ingelast, ik heb geen sms ofzo van dr gekregen, als ze morgen nog niks heeft laten horen dan sms ik haar ff.

Ikheb rennie stegen maagzuur, ik aanbid ze die dingen :p

18. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zit ook maar aan de melk... Rennies werken helaas niet... Nog een paar weekjes en dan kan ik eindelijk weer aan de zantac! (die werken wel, maar mogen niet :( )

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wat ben ik blij dat ik maar af en toe maagzuur heb zeg. Meestal op bed even maar als ik goed diep blijf ademen is het eigenlijk altijd zo weer over. Hoop dat jullie middeltjes goed helpen.

Pfff, nog 1 superklein wasje opvouwen. Ga morgen pas alles in de kast doen hoor. Trek het vanavond niet meer. Met was opvouwen zit ik steeds wat voorover. Dan krijg ik zo'n zere buik. Ga mn pc-tje aan de kant doen en lekker bank hangen. Bovendien komt mn vriend zo thuis uit zn werk. En die wil vast en zeker ff mail lezen enzo.

Misschien tot straks en anders lekker slapen meiden!

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik brei e rook een einde aan voro vanavond, mijn buik rommelt de hele dag al heel erg en alles doet zeer dus ik ga slapen. Trusten iedereen!

Deel Deze Pagina