Judith; ken Heleen van Rooyen alleen van de naam en de titels van haar boeken, maar heb nog niets van haar gelezen. En vervelend dat je zoveel vocht vast houdt, bleh. Op tijd je ringen afgedaan?
Ja mn trouwring ligt allang in mn sieradenkistje..gelukkig maar! Ik kreeg vandaag een vervroegd verjaardagscadeautje; boek van Heleen van Royen dus. Was benieuwd of iemandal eensiets gelezen had van haar
ik lees tussen de bedrijven door lekker mee. maar nu wil ik wel even reageren. Ik denk dat Maisy, dan Judith en dan Cellie de baby als eerste krijgen.
@Judith: nee niets van gelezen. Michelingevoel herken ik zeker. Ik noem mezelf altijd een gestrande walvis.
Judith; als ik tijdje terug las van wat voor een soort boeken je houdt, weet ik niet of dat boek er echt tussen past. Maar wie weet, vind je het nu wel lekker om zoiets te lezen (t is beetje moderne roman, man-vrouw-happe end, maar dan niet zo zoet als in die pockets bij de supermarkt). Welterusten allemaal!
Hey meisjes, was ff met de buuf bezig ruimte te maken voor het bed dat morgen komt, maar voel me echt kut, dus heb de boel ff de boel gelaten... ik denk dat ik of dagdag als eerste bevalt, dagdag is toch het verst van ons?
Nee Maisy, eerst Fredje, Cellie en Bab geloof ik nog en daarna idd DAGDAG. Ik denk trouwens jij niet als 1e eigenlijk! Ik denk uuuuuuhmm......Nog even denken hoor!
Ik denk eerst Judith en dan Cellie. Als eerste zijn uitgerekend: Brenda77 - 1-2-2007 Fredje8 - 2-2-2007 Cellie - 4-2-2007 Bab28 - 5-2-2007 DAGDAG - 6-2-2007 Spannend hoor. Zelf denk ik dat ik ook eerder dan de uitgerekende datum beval. Heb zo'n voor gevoel. We zullen zien (zal je zien dat ik uiteindelijk ingeleid moet worden met 42 weken )
Oh oeps... eigenlijk wordt het dan niet de eerste maar de 2de van ons die gaat bevallen. Daphne is al trotse februari moeder! Dames, plaatst jullie zet - eenmaal - anders maal - wie bevalt als tweede?
@IkenKleine: Ik heb zelf ook een paar boeken van Danielle Steel..ook niet echt mijn type boek eigenlijk, maar leest zo makkelijk weg af en toe Morgen ga ik eraan beginnen dus ben benieuwd wat ik van Heleen vind
Laat maar weten wat je er van vind Judith. Het soort boeken hou ik wel van, maar vind haar niet leuk (van wat ik op tv zie), daarom nog niets van haar gelezen (bevooroordeeld, erg he).
Ja, idd de 2e die bevalt natuurlijk! Daphne met Sam niet vergeten! Dan wordt mijn top 3: Daphne Judith Maisy Hihi