Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ach nee die beltegoed sites heb ik allemaal bekeken maar ik kan Iris haar foon niet vinden en ga haar niet wakker maken, na een tijdje gelegen te hebben voel ik me wel beter ja, komt wel goed hoor, morgenvroeg gelijk weer beltegoed kopen dus. douchze en trusten! :D

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Okeej dan..dan durf ik ook naar bed te gaan ;)

Probeer lekker te slapen en uit te rusten hè! En tot morgen!

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ahh lief dat iedereen zo met elkaar meeleeft hier he, echt jullie zijn super, helemaal voor mij, alleenstaande stumper :p

Tot morgen!

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Zo dames, jullie hebben nogal wat afgebept vanavond. Ik heb een dappere poging gedaan om te slapen. Jammerlijk mislukt. Meestal slaap ik wel een uurtje of anderhalf en ben ik dan klaar wakker. Of ik slaap gewoon de hele nacht door. Nu kan ik niet in slaap komen. Mn voeten willen steeds bewegen en ik heb enorme pijn in mn ribben en mn buik, boven mn navel. Gelukkig heb ik morgen een afspraak met de VK. Maar dit was wel weer een k*tdag. Gisteren en eergisteren was ik nog zo blij! Toen zei ik nog: zo red ik het wel tot het einde. Dat gevoel is helemaal weg. Jeetje, wat moet ik nog lang.... Ben nu even zielig.

Hoop dat iedereen zich morgen beter voelt!

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Heyyy goedemorgen allemaal, pendrag, klote man dat je niet kon slapen, ik heb uiteindelijk wel redelijk geslapen, en voelde me best lekker, maar nu ik weer op ben gestaan heb ik weer aan 1 stuk harde buik en pijn, kga zo de vk dus bellen want dit i sniet zo goed geloof ik.

6. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Zo jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg! poeh poeh en dat sávonds zo laat nog ik lig dan allang onder zeil, maar ja ik kan goed slapen, dat is voor sommige onder ons erg moeilijk begrijp ik.

@maisy, ik zou ook de verloskunidge bellen joh! is echt niet prettig harde buiken.

liefs fredje

7. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @maisy ja inderdaad zou wel ff gaan zeker als je al een voorgeschiedenis hebt van vroegtijdigen bevallingen sterkte in ieder geval

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Pendrag: Klote dat je je nu weer minder voelt... Hoe is het nu?

@Maisy: Heb je al gebeld meid? T is wat hè... Ik hoop dat het 'normaal' is! Leef met je mee! *HUG*

9. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Sterkte Maisy! Hoop dat het overgaat en dat hij nog even rustig blijft zitten.

Weet je waar ik van baal? Dat niemand voor me opstaat in de metro! Sta je daar met je dikke buik en iedereen blijft stoicijns voor zich uit kijken!

Waar zijn die mensen gebleven die voor ouderen en hoogzwangeren opstaan?

Moest gisteren weer 30 min gaan staan hangen in de metro. Was doodmoe toen ik thuis kwam.

10. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

ik heb na een warme douch, gelukkig, lekker geslapen en dat eens zonder maagzuur, hiep hoi.

Maisy heb je al gebeld? het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd, was hoe het je vergaan is de nacht.
    Nou gelukkig heb je iets bij kunnen tanken, maar nu je zegt dat je weer aan een stuk die harde buik hebt, MOET je echt even bellen.
    Ik ben echt benieuwd wat de VK zegt.

Judith, heb jij een beetje goed kunnen slapen?
    succes straks bij de VK.

Pendrag, piepie voor je zo'n rot dag/ nacht.
    Ik hoop dat het je vandaag en de resterende dagen beter af gaat.

11. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Normen en waarden zijn ver te zoeken in deze tijd.
    Ik was vorige week bij het postkantoor, super druk daar, zzegt zo'n hoog bejaard vrouwtje tegen mij: kom maar hier zitten! terwij naast haar een vrouw met een dochterje van een jaar of twaalf zat, echt niet normaal.
    Heb toen tegen dat vrouwtje gezegt dat dat niet nodig was en dat er andere mensen zijn met jongere benen.
    TSSSSS dacht je die moeder zei, sta even op, echt niet dus. :x

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hey meisjes, de vk is net weer weg, ze is hier gekomen, ikheb geen ontsluiting maar de baarmoedermond is wel al helemaal verstreken, z denkt dat de pijn wrsch komt door zwaar overbelaste bekken(pijn) maar ik mag de deur niet meer uit, zelf sniet naar de huisarts, iemand moet voor mij een potje urine brengen om blaasontsteking uit te sluiten, ze schatte de baby op zo'n 5 pond dus dat is goed mocht de baby nu toch al komen zei ze, zodra er iets veranderde moest ik haar gelijk bellen, het bed staat ook inmiddels btw.

13. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ow ja en hij ligt eidnelijk hoofd beneden en geloof dat ze zeid at ie al wat ingedaald was dat dat ook de pijn kon geven, kheb alleen nog nooit zulke pijn gehad hoor :(

14. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Maisy,

nou heb je eindelijk wat meer duidelijkheid!

15. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ow gelukkig meid nix ernstigs!

Ja ik dacht er vannacht nog aan van zou hij niet aant draaien zijn ofzo? Beter zeg niet meer in een stuit! Rustigaan doen he nu! Hou em bij je hoor zo lang mogenlijk!

16. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    fijn Maisy, dat ze langs is gekomen. Nu ook echt rust nemen he.
    Heeft de Vk niets aangegeven dat de kleine jonge nu wel nog zal blijven zitten, of kan ze daar niets over zeggen.

Gelukkig weet je nu wel iets ;)

17. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik doe mn best Judith :D

Nou ze maakte zich wel zorgen en zei heel duidelijk als er verandering was of ik voelde dat het niet goed was dat ik GELIJK moest bellen.

18. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    De pijn is er alleen nog steeds :(

19. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    En bel dan ook gelijk hè meid! Beter een keer teveel dan wachten omdat je het zelf niet zo nodig vindt.. Ga lekker op de bank ofzo en relax!

20. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    is er iemand voor je die even naar AH kan gaan voor je beltegoed?

Doe rustig aan he meid!

Deel Deze Pagina