Goeie vraag, ze staan ook op mijn lijstje. Een van de weinige dingen die ik niet heb. En heb ook geen idee waar ze voor zijn. Wil dat graag eerst weten voor ik ze ga kopen. Heb trouwens mn hydrofiel luiers zo opgevouwen in de kast gelegd. Belt mn moeder net: je moet ze wel strijken hoor. Maar waarom wist ze dan weer niet. Nou, dan strijk ik mooi nog even niet. Strijken houdt bij mij echt op met 1 keer per jaar.
Ik dreig hier ook te vereenzamen hoor dames! Alleen dankzij jullie nog wat menselijk contact Ik kijk iedere week uit naar: 1x zwemmen en 1x boodschappen doen En vanaf nu dan 1x VK. Das een boeiend leven toch hè wat ik buiten de deur heb @IkenKleine: De molton voor het bedje leg je onder het hoeslakentje voor als beebs luiertje evt eens een beetje mocht lekken. Flanellen luiers zijn hier nooit gebruikt al had ik ze wel in huis. Ik heb dus nu ook nog steeds die van Shirin Aja, met Yasmin heeft de kv er 1 gebruikt om een rolletje van te maken om haar op dr zij te laten liggen de 1e 2 weken. Vanavond weer aquajoggen. Ben benieuwd hoe dat gaat nu! 2 weken vakantie geweest en 1 week zelf niet gegaan dus is alweer 3 weken geleden! Ben benieuwd hoe mn badpak zit, hahah Ik denk dat ik deze maand nog meedoe en het dan stopzet. Ik betaal per maand en ik zal waarschijnlijk toch echt niet heel februari nog aquajoggen denk ik Iemand een idee vanaf wanneer je weer mag zwemmen? Kan het zijn ronde de 8 weken na de bevalling of zoiets? Zal es gaan googlen, want dan kan ik ook gelijk laten weten wanneer ik weer terug begin na de bevalling ongeveer
Vroeger zeiden ze dat je ze moest strijken ivm de bacterieën, maar dat is wel achterhaalt hoor Goed wassen is genoeg dus alleen opvouwen daarna ook
Klinkt niet alsof we nu in een sprint naar de winkel moeten voor flanellen luiers Judith. Wat aquajoggen betreft: ik heb werkelijk geen idee wanneer dat weer mag. Volgens mij minstens 6 weken niet maar staat mij ook iets bij van 3 maanden. Daar heb je dus helemaal niets aan, zo'n antwoord van mij.
ik heb die hydrofielluiers nu een keer gestreken omdat dat zo mooi strak in de kast ligt maar dat is ook de laatste keer hoor. verschikkelijke boutklus vind ik het!
Dat idee had ik ook Annelies. En ik zie mezelf dat straks als Junior geboren is echt niet doen. Dat weet ik nu al. Dus heb ik bedacht dat ik het ook onzin vind om het vooraf wel te doen. Bezoek laat de kastdeurtjes maar mooi dicht!
en over dat zwemmen, dat kan al vanaf 6 weken dus ik neem aan dat je zelf dan ook weer mag zwemmen? om nou de kleine alleen in het grote bad te laten dobberen....
haha, ik heb ook zo'n hekel aan strijken Pendrag. Voor mezelf strijk ook alleen het hoognodige (enkele broek en blouse). Maar voor de baby heb ik al heel wat staan ploeteren, de lakentjes waren erg gekreukd uit de droger gekomen om nog maar te zwijgen over die hydrofiel dingen. Wat een rommeltje. Die liggen bij ons dus wel gestreken klaar Aha, die flanellen dingen zijn dus niet echt hoognoodzakelijk. Dat idee had ik al. Nou die laat ik dan ook nog maar even achterwege. Molton ligt trouwens idd onder hoeslakentjes hier. Vereenzamen heb ik tot nu toe nog geen last van, maar ben dan ook nog maar net gestopt met werken. Kan me voorstellen dat zoals jullie erg slecht ter been en afgelegen wonen het wel verergeren. Voordat ik wel vereenzaam ga ik ff naar de appie boodschapjes doen. Kom ik ook nog ff buiten (lekker weer is t niet). tot later!
ik heb wel alles gestreken, moet zeggen dat ik dat leuker vond dan mijn eigen strijkwerk..... moet nog steeds koffertje maken....en dan maar meteen ff een domme vraag erachteraan gooien ik ga polyklinisch bevallen, nu vraag ik me af of ik na de bevalling dezelfde broek naar huis aan kan of dat die in ene niet meer past als de beeb eruit is?
Twee zielen 1 gedachte IkenKleine. Bedacht net dat ik geen eten in huis heb voor vanavond. En nog maar 1 pak drinken. En helemaal niets te snaaien. Ik ga dus ook ff naar de super. Twijfel alleen nog of ik naar de super in het dorp zal gaan of dat ik lekker decadent naar de AH ga. Wel wat verder maar ook lekkere dingetjes. Nou ja, ik ga in ieder geval plassen, laarzen aan doen en de auto in. Tot later dames.
ik heb geen idee, hoeveel buik er na de bevalling nog over is....ik dacht dat dat wel redelijk minder zou zijn.
hm. ik dacht van niet. maar ik heb ook geen ervaring. dacht dat ik dat hier van de ervaren moekes al eens gelezen had. ik neem, als ik naar het zh moet, in ieder geval een lekker zittende wijde broek mee. kan me niet voorstellen dat na de bevalling een gewone broek al weer lekker zit. maar dat zal vast verschillen per persoon
Volgens mij houdt niemand van strijken! Zo wel..hier staat nog een overvolle wasmand te wachten op een strijker Ik heb gevonden dat zwemmen idd mag vanaf 6 weken, maarja met aquajoggen ben je toch wat intensiefer bezig..Zal het vanavond es daar vragen
Nou hier bleef behoorlijkwat buik over hoor! Vooral de 1e dagen na de bevalling! Is bij mij pas weer minder geworden toen ik weer buikspieroefeningen mocht doen MAaar goed, niet iedereen heeft een even dikke buik, dus neem aan dat een kleine buik ook eerder weg is