De info dag in het ziekenhuis waar ik naar toe wilde gaan was op.... 18december . Paar dagen daarvoor lag ik al in dat ziekenhuis, en werd dus overgeplaatst, en het bleek niet meer nodig hihihihi. Ik heb in het ziekenhuis met dank aan Pre-enclampsie en HELLP super begeleiding gehad, maar ik vond het toen ik werd overgeplaatst naar de normale afdeling wel minder worden. Maar dat is natuurlijk nog de afdeling voor kraamvrouwen die daar min 1 nachtje moeten/mogen blijven. Ik heb de verloskamer ook gezien, en dat was toen ik me niet lekker voelde, en toen was ik al bevallen. Was in Radboud echt een gigantische kamer, met een eigen douche/toilet, een kraambed, een schommelstoel... ja, zag er aardig uit, maar wel medisch. Ik zou het normaal dus wel bezocht hebben... maar ja.
Mijn moeder zit trouwens sinds vandaag ook in de drugshandel! Ik had toch geschreven dat ik een baby born via marktplaats heb gekocht? Die heb ik gekocht van een mevrouw die vlakbij mijn ouders woont zodat die de pop konden halen. Nu heeft mijn moeder haar gebeld en blijkt die mevrouw vanmiddag vlakbij mijn ouders te komen. Alleen was mijn moeder vanmiddag niet thuis. Hebben ze hele afspraken gemaakt over waar die mevrouw de pop gaat neerleggen en waar mijn moeder dan weer het geld heeft neergelegd. Ze voelden zich samen net een stelletje dealers. Ik ben er in ieder geval blij mee, voor EUR 17,00 een mooie baby born met vanalles erbij aan kleertjes enzo.
Hallo allemaal, Hier weer een dagje rustig aan gedaan gedaan. Soms voelt het zo onrustig in mijn buik...echt raar. @ Pendrag, heb je al een uitslag van je plas? Was die in orde? @ daphne78, heel leuk kaartje.
Plas was in orde, geen eiwitten. En voor degenen die nog twijfelden (waaronder ikzelf): druiven zijn laxerend! Ik ga mn telefoon achter de verwarming van de wc zien weg te toveren en richting voorlichtingsavond. Heb net honden gevoerd. Die balen een beetje want ze krijgen weer brokken. Hebben een week vlees gehad. Onze reu blieft deze brokken niet. Eerst bleef hij al heel demonstratief liggen toen ik het voer er neer zette. Uiteindelijk heeft hij een paar happen gegeten en laat nu alles staan. Vet pech voor hem, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Wel jammer want hij is juist zo mager en zou goed moeten eten! Fijne avond allemaal en tot later of tot morgen!
Zo dames, gezellig hier. Het is me eindelijk gelukt om foto's in mijn album te zetten, laat normaal mijn vriend dat doen (die zit in de IT) maar is me nu lekker zelf gelukt. Heb zelf nog geen last van harde buiken, als ik die straks krijg denk ik vast dat de weeen begonnen zijn ofzo Voor iedereen die niet meer zo goed ter been is, veel sterkte toegewenst. Maisy, baby moet nog even blijven zitten hoor Daphne, je site is super, heb vanmiddag alles gelezen Judith, hoe gaat het met je man? Groetjes allemaal! Liset
@ Daphne wat een leuk kaartje! en een mooi "geleend" versje! @ Maisy, rustig aan doen hoor meid! hopelijk blijft de kleine man nog even lekker bij je! en idd een vluchtkoffer klaar zetten kan waarschijnlijk geen kwaad... Vanochtend had ik de intake met de kv, ze viel me na alle horrorverhalen die ik had gelezen erg mee. Ik hoef maar 1 thermometer te hebben, dat scheelt ook weer en ze was wel relaxed. Herken alle kwaaltjes die ik lees, ongeloofelijk hoe snel dat kan gaan De ene dag voel je je nog prima, de volgende dag is het helemaal omgedraaid. En dan die harde buiken... ik heb er zelfs soms 's nachts last van. Gelukkig lijkt de babykamer wel een beetje af! kan nu eindelijk wassen! Oh ja enne dat groene nijntje pakje heb ik ook! Ik geloof dat het ook 1 van de eerste pakjes is die ik heb gekocht. Hebben jullie nu ook minder honger? tis dat ik weet dat ik nu echt moet gaan eten, maar ik heb helemaal geen honger. (en krijg het ook niet...)
ooooh ik ben ook zo'n muts ben ik "hard" aan het wassen, vergeet ik ergens het karton vanaf te halen!?! ben er niet zo blij mee... ok ok het valt allemaal nog wel een beetje mee. Tis nog allemaal wit
leuk kaartje daphne echt heel origineel @maisy hoe gaat het hopelijk goed Ik heb echt het gevoel dat ik me eigen beter over de grond kan rollen doen walvissen toch ook ik heb net me vestje klaar heb een superlief vestje gebreid Als ik in de gelegenheid ben plaats ik wel ff een foto Je zou denken dat ik zo'n geitenwollen muts ben he Valt mee hoor tegenwoordig kun je heel modern breien niet zo als vroeger hoor dat vindt ik ook truttig Hier beginnen de harde buiken ook hoor en gisteren in het ziekenhuis zei die dokter dat een tweede normaal veel later indaald dan een eerste dus misschien komt het hier ook wel eerder Spannend allemaal hoor
hahahh jullie hebben vanmiddag zo zitten kletsen, dat iedereen nu op de bank in slaap is gevallen zeker hahaha gezellig?
Bab, jeetje wat erg als je dat hoort. Wel fijn dat je weer thuis bent, en daar ook heel goed in de gaten gehouden wordt. Als je je zorgen maakt neemt de bloeddruk ook toe, en dat is in jou geval dus ook te begrijpen. Ook wordt de bloeddruk in de gaten gehouden en zeggen ze dat je beter een lage kunt hebben omdat de kans op zwangerschaps vergiftiging dan kleiner is, heeft mijn VK vertelt. Pendrag, lekker lekker. Bedoel je mineolas, heerlijk zijn die! Daphne, heel mooi hoor kaartje en tekst en nog mooier dat het met Sam de goede kant op gaat. Maisy, dat wordt fitnissen voor de dames. Judith, ik moet nu toch een beetje lachen hoor dat je Maisy adviseert om eventueel gezinds hulp te vragen, en jij zelf dan? HIHI wel lief bedoelt natuurlijk . Cellie, zeker weten een goeie waarde. Marjanne, gelukkig maar anders had je nu grijze kleding, hihi, ben je soms zwanger? Zo ik ga nu strijken ben geloof ik een van de weinige hier mss tot later