ja maisy ik weet het anders ok niet hahahaha ik zal morgen kijken of ik het nog weet hoe het moet hahaha nee ik weet het wel hoor maar het is ook zo nodig der ligt voldoende
Nee ik wil ook niet strijken! Ik baal ervan! Helemaal als ik aan de lakentjes en dergelijke denk... *zucht* wat een werk! alsof zwanger zijn niet vermoeiend genoeg is...
absoluut niet ik strijk zelden, probeer het meteen weg te hangen of te vouwen. Heb dat we net samen woonden wel fanatiek de strijk gedaan. Maar ik heb er gewoon een hekel aan en het stapelde zich alleen maar op. Dus ben er maar mee gestopt. En bij jou?
Hoi Dames! Lekker gekletst weer hier Ik ben net weer terug van zwemmen. Heeerlijk even gewichtloze buik hebben in het water Ik heb een mazzeltje! Hoef vanaf nu tot de bevalling niet te betalen, omdat ik toch niet meer actief mee kan doen met de oefeningen..lief he @Spruitje: Ja weet je, Maisy is alleen met 4 kids en ikke samen met Sebasmet 2 kids, dusvind dan dat Maisy meer baat heeft bij hulp.. Enneh..ik strijk ook hoor Leuk al die overhemden! Gelukkig doen we nu 50-50, allebei strijken. Wel zo eerlijk @Maisy: Alles onder controle? Nog buikpijn of iets? Zo ik ben dus nu alweer kwijt op wie ik allemaal ging reageren dus sorry meiden! Ik begin gewoon weer met meeposten ipv op iedereen effe reageren
Das lief Judith! Hoor je niet vaak meer tegenwoordig Ja t is een stuk rustiger, ik doe heel weinig dus liggen helpt wel!
Ja ik vond het ook erg lief Ben ook net zo'n nijlpaard ook hoor in dat water Grote meid! Goed blijven rusten voor je kleintje hoor!
Strijken? Ook hier niet een favoriete bezigheid, wij strijken gewoon datgene dat we aan willen. Dus 1 of 2 kledingstukken per keer En ook manlief doet zijn eigen strijk. Zo heb ik dit van mijn ouders geleerd, die vinden strijken ook al zo leuk hahahahaa. Mijn oma die wilde welleens de strijk wegwerken voor ons gezin, en dan kon mijn moeder het zelf weer overdoen, omdat de ellendige kreukels er nog in zaten hahahahaha.
Tjonge, weer tig pagina's moeten wegwerken. Ik ben blij als ik eens in de paar dagen rustig achter de pc kan bijlezen. Overdag met 2 rondlopende peuters kom ik niet zo veel tot rust, laat staan dat ik achter een pc kan gaan zitten. Vandaag ben ik maar met ze naar een indoor speelparadijs geweest, zodat ik even rustig kon toekijken. Thuis hoeven ze nog maar een kwartier te spelen en dan lijkt het wel of er een bom ontploft is en ik kan dan met mijn zere bekken en rug de rotzooi opruimen . Ik ben wel jaloers op degene die nu lekker zwanger zijn van hun 1e kindje... wat een rust. Maar daarentegen hoor je mij niet klagen om slecht slapen 's nachts, want ik ben zo vertrokken. Ik las dat nog niet iedereen bericht had gehad van het kruidvat. Nou je mist daar niet zo veel aan. Er zat weinig interessants bij. Hebben jullie al een doos gehad van Babydump (gewoon info opvragen via internet en dan krijg je een bon voor de doos). Effe een aanrader dan: in de doos zit een bon ter waarde van 5 euro die je meteen kan besteden aan babykleertjes. Toen ik er was voor de door heb ik meteen een leuk rompetje uitgezocht: gratis dus!!!! Verder lijkt het me wel handig om gewoon iedereen op de lijst te laten staan. Er zullen wel meerdere zijn die niet vaak posten, omdat het aantal berichten elke dag exponentieel toeneemt, maar toch wel vaak meelezen.
Ik spoor natuurlijk niet maar ik vindt het heel leuk om te doen eigenlijk hebie alles weer netjes in je kast en je kleren blijven mooi dus als jullie nou alles ff opsturen naar mij doet ik het wel ff jof digitaal strijken misschien een nieuwe uitvinding of het werkt ?
Jij bent gek.... strijken een leuke hobbie? Ik strijk af en toe wat, maar bijna alles wat gestreken moet worden is van mijn man, dus mag ie het lekker ook zelf doen. Meeste wat strijk ik niet eens. Ik ben al blij dat ik de was weg kan werken (toch al zo'n 8 wasjes per week).
Zo dames, wat een gezelligheid hier! Sinds 12 uur gisterenmiddag ongeveer 20 pagina's! Ik reageer toch maar "effe" op iedereen... Bella: welkom hier! Maisy: ja, ik heb officieel verlof! Gelukkig is de vk bij je geweest, ik hoop dat je beeb nog even blijf zitten, maar als de baarmoeder mond al een beetje verstreken is Het hele forum staat voor je klaar om je te helpen, maar Groningen is voor mij ook niet echt naast de deur, helaas! Hoe gaat het nu met je? IkenKleine: we hebben dus allebei een rustige beeb! Ik heb me ook wel eens druk gemaakt over te weinig beweging, maar nu weet ik gewoon dat dit zeg maar normaal is. Wel probeer ik bewust te zijn van de bewegingen, zodat ik weet dat het in ieder geval een paar keer per dag is! Aichaatje: je meent het niet dat de olliebollenMIX is afgepakt! Morgaine: Ongelooflijk dat je maar een halve kilo bent aangekomen, wat kan dat verschillen per persoon! Annelies: de kruidvatdoos heb ik echt al weken geleden gehad, maar ik hoor wel vaker dat het soms niet goed gaat! Mirella: succes met de laatste loodjes op je werk. Pijn in mijn rug heb ik alleen als ik teveel doe! Wenniepenny: fijn dat alles goed was bij de vk, spannend hoor dat je maandag voor de liggingsecho gaat! Ben benieuwd Cellie: hey, das grappig met het vocht uit je borsten! Ben je er al een beetje uit wat je gaat doen; fv of bv? Goede update van de vk! Judith: gelukkig is het weer een beetje rustig bij jullie thuis! Wat mij betreft kan je iedereen die nooit post op de lijst laten staan, misschien besluiten ze alsnog vaker te kijken als ze verlof hebben! Goed veel water drinken tegen het vocht hè! Ik denk trouwens dat ik morgenavond weer ga aquajoggen. In de kerstvakantie was het niet en de twee weken daarvoor kon ik niet .Jij zwemt ook nog steeds begrijp ik? Erna; ik heb nog zoveel te doen thuis, dat er van stilte etc geen sprake is! Nee, meubeltjes zijn nog steeds niet gearriveerd, ik ga morgen even bellen! Gelukkig is je beeb gegroeid, geen zorgen dus! Leuk hè zon boxpakje! Ik heb er gisteren eentje gekocht in Wijk bij dat nieuwe kinderkledingzaakje. Ze hadden opruiming . Dus kon het niet laten liggen! Lief pakje in maat 50, super zacht! Je bent echt creabea! Ook al iets gebreid, super hoor! Kristel: heerlijk, verlof! Geniet ervan. Daphne: wel rustig aan doen hè! Als Sam straks thuis is, wil ze ook graag een fitte mamma! Hoe gaat het kolven? AmyLee: ik hoop dat alles goed gaat met je! Pendrag: helaas zitten er wel eens k*tdagen bij! Ik hoop voor je dat het maar ééntje was! Op zich stijgt je bloeddruk altijd wel iets naarmate je langer zwanger bent, toch? Maar laat het maar goed in de gaten houden. Fredje: ik heb nog geen last van schoonmaakwoede, maar inderdaad wel van het opruimen. Er zijn van die dingen die ik me al tijden voornam om op te ruimen en nu doe ik dat eindelijk. Is wel erg leuk! Brenda77: goede update van de vk! Nu moet je dus iedere week naar de vk? Lekker hè dat je thuis mag bevallen nu! Gefeliciteerd hoor! Bab28: ik vreesde al dat je in het zh moest blijven! Goed geregeld zo met die verpleegkundige! Doe rustig aan, zodat je lekker thuis kan blijven en je kleintje nog mooi kan groeien! Lisette28: wanneer gaan jullie verhuizen? Marjanne; lekker handig met karton in de was, gelukkig maakt het niet veel uit, toch? Dit is mijn lijstje van wie ik denk die als eerste gaan bevallen: Maisy, Bab, Judith.
Ja ik zwem er nog op los hoor DAGDAG! Mag vanaf nu gratis en was vanavond meer vrijzwemmen dan echt oefeningen. Dat gaat ook niet echt meer nu..Maar heeeerlijk even een gewichtloze buik in het water!