Erna: ik moet volgende week weer naar de vk en dan heb ik als het goed is Wietske met de vervanger erbij. Daarna zal ze inderdaad ook met verlof gaan, wel jammer hoor! Maar wat je zegt: als er maar iemand is die verstand van zaken heeft, dan vind ik alles best! Die framboosbladcapsules zouden ontspannend zijn en daarbij ook goed zijn voor de bevalling en de herstelperiode daarna. Je weet het niet, misschien is het onzin, maar ik wilde het toch proberen. DAGDAG
meiden, ik ga mn nestje opzoeken. ga nog ff lekker tv kijken. net5doc. gaat over zeslingen.... moet er niet aan denken zeg... maar als hun het redden moeten wij het toch helemaal kunnen met allemaal maar een kindje op komst! welterusten en tot morgen!
@judith krijg ik die hond er ook bij kan hij op de kat jagen Maar bedankt voor de digitale strijk Ik ga lekker slapen meiden morgen vroeg weer op kleine naar school brengen Welterusten voor zo dames en morgen gezond weer op
Trusten Erna! Nog een vraagje trouwens: zullen wij zogenaamde sms-buddies worden? Ik weet inmiddels al zoveel van je en jij van mij (adres etc.)! Dan heb je ook gelijk mijn mobiele nummer... Laat maar weten of je het een idee vindt! DAGDAG
Dames, ik ga nog even naar mijn man (laatste stukje Dakar kijken) en dan lekker slapen. Tot morgen! Liefs, DAGDAG
voor de dames die nu gaan slapen...welterusten Haha Judith, wat een leuke foto. Over strijk gesproken ik strijk vrijwel iedere dag, eerst deed ik dat nooit, en stapelde deze zich zo op dat ik vervolgens twee avonden achter elkaar moest strijken. Nu is het gemiddeld een halfuurtje per dag, en dat is wel te doen, niet dat het een hobby is maar een lege strijkmand voelt voor mij wel goed. Ieder natuurlijk zijn eigen ding zo he flannelle luiers gebruik ik juist wel veel. alleen al voor op het aankleedkussen, want het gaat wel eens mis en dan gooi ik ze gewoon bij de witte was, en schoon zijn ze weer. daar heb ik toch iedere dag een machine van lopen. Het is maar wat je gewent bent en zo heeft de KH het bij de eerste aangeleerd. Maisy, hoe gaat het nu met je, heeft de eerste rustdag al iets geholpen. Judith, fijn even gewichtloos zijn he in het zwembad, en hoe gaat et met je man? Ik heb na de strijk nog "even" de lamellen op de slaapkamers afgewassen en de badkamer ook maar gepoets. Toen kwam manilef thuis en was een beetje boos omdat ik boven op de ladder stond met een knalrooie kop, pfffff ik heb het al de hele dag super warm. Noemen ze dat nu nesteldrang : :
Maar werken die capsules net als de thee.. lijkt me niet evrstandig voor mij nu, maar met 37 weken wil ik toch wel verlost zijn van dit..
Lijkt mij dat de werking wel hetzelfde is ja Maisy..moet je effe googlen @Spruitje: Ja gaat goed met manlief. Hij is wat rustiger dan normaal vind ik. Morgen of vrijdag moet ie wer bloeddruk meten bij HA.
Framboosbladcapsules en thee: Framboosblad is een traditioneel middel dat in de zwangerschaps wordt gebruikt als hulp bij de bevalling. Wanneer het gedurende de laatste twee maanden dagelijks wordt gebruikt helpt het om de spieren ie belangrijk zijn in het geboorteproces voor te bereiden op de bevalling. Daardoor kan het geboorteproces sneller en pijnlozer verlopen terwijl teven bij gebruik van framboseblad het aantal tang en vacuumverlossingen en keizersnedes kan dalen. Framboosblad word ook gebruikt om de melkproductie te stimuleren en wordt een bloedzuiverende werking aan toegeschreven. - voor een ontspannen bevalling - ontspant de baarmoeder - werkt bloedzuiverend - bevordert de spijsvertering - verkort de bevalingstijd - beschermd tegen geboortecomplicaties (inscheuren) - bevorderd het herstel na de zwangerschap en bevalling Te gebruiken vanaf 8 weken voor de uitgerekende datum.
Maisy, ik heb bij google onderstaande ingetikt en krijg een topic van deze site. moet je maar eens lezen. is meteen de eerste bovenaan. Google: wekken frambozenblad capsules de bevalling op.