VK zei ook dat het de pijn van de voorweeën en harde buiken kan verminderen. Voel ze nu wel minder heftig, maar heb soms nog wel harde buiken. Ik ben ook nog maar net begonnen hè! Begin deze week.
en die bevalling ging héél snel, toch Ik ga ze moergen ook halen want klinkt allemaal erg positief wat je eerder hebt geschreven over de werking ervan. Baat het niet dan schaad het niet, toch?
Ja Yasmin was er binnen 2 uur En geen grote knippen, scheuren, veel bloedverlies oid. Baarmoeder kromp ook sneller terug toen. En ik was sneller fit. Ik had trouwens bij Yasmin veel minder harde buiken enzo. Toeval? Kan natuurlijk, maar het kan ook geholpen hebben. Ik had echt een supermakkelijke bevalling van Yasmin..
Ja idd Maisy, ik zou het ook je vk even vragen. Het is niet echt een weeënopwekker hoor! Maar idd omdat jouw baarmoedermond al wat verstreken is..ik weet niet wat het daarmee doet.. Normaal gesproken zou je ze wel nu al kunnen nemen..
wie weet merk je op kort termijn nu ook verschil en ga je je beter voelen. Is alleen maar mooi mee genomen dan.
Ja bijvoorbeeld, nou ik ga op bed, voel me niet zo lekker door de pijn word ik een beetje weeig in de maag, tot morgen! xx
vandaag wil ik echt eens voor 12 uur in bed liggen, dus ik ga nu lekker douchen en mijn bedje opzoeken. Tegen de tijd dat ik mijn duck lichaam heb afgedroogd is het wel weer twaalf uur. en ik merk dat mijn lichaam nu niet meer wil zitten. Trusten jullie en hoop dat het morgen beter gaat met ons allemaal.
Jeetje wat een geklets dames.. sorrij dat ik er niet was. Was druk bezig met van alles en nog wat en voelde mij ook niet lekker.. maar ieder geval de meubels staan in de babykamer.. Alleen de vouwgordijnen vind ik niet mooi en breng ze terug.. ik heb een foto gemaakt van de babykamer zonder meubels maar kan ze niet in mijn fotoalbum plaatsen.. zijn te groot.. en nou.. wil het graag met jullie delen.
Gelukkig dat er hier nog iemand met een rustige beeb is. Fijn om te horen. Weet wel dat ik me er weinig zorgen om hoef te maken -er zijn nou eenmaal drukke en minder drukke mensen-, maar als je steeds leest hoe druk beebs van anderen zijn, twijfel ik soms toch. Let er net als jij steeds goed op dat ik haar paar keer per dag goed voel. 's nachts kan ze trouwens ook erg rustig zijn, hopelijk is ze dat na de bevalling nog Ze is trouwens vandaag 'druk' voor haar doen. Wat wil zeggen ik voel haar lekker bewegen. Erg gezellig. Zit regelmatig met een scheve buik (madam ligt helemaal links onder mn ribben met d'r kont en de benen in mn zij). Geen gezicht. Strijken doe ik ook echt zelden, koop bewust kleding die niet gestreken hoeft te worden. En een beetje netjes ophangen helpt ook al. Bab; fijn dat je weer thuis bent, doe het maar rustig aan. Hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Pendrag; bij ons staat toevallig morgen de voorlichtingsavond in het ziekenhuis gepland. Ben van plan om thuis te bevallen, maar had zo iets van, je weet maar nooit. En dan is het misschien fijn om vast in het ziekenhuis alles een keer gezien te hebben. Moest er door jou verhaal weer aan denken, was het alweer vergeten. Net op tijd dus. Hoewel ik nu wel twijfel, heb er eigenlijk op dit moment helemaal geen behoefte aan. Morgen maar even met de papa overleggen, wat hij er van denkt. Wat goed dat jullie vandaag allemaal lekker vroeg naar bed zijn gegaan, toppie. Voor mij dit keer een latertje. Moest mijn schoonzus en haar man ophalen van Schiphol, die kwamen terug van vakantie. Uiteindelijk een uurt te laat geland en ze moesten heel lang op de koffers wachten, dus al met al duurde het behoorlijk lang. Nu net even met kopje thee bijgelezen. Ga nu lekker douchen, schone pyama aan, vriend heeft het bed al verschoond dus duik ik er zo lekker helemaal schoon in (dat vind ik nou zo lekker he!). Hopelijk helpt het ook voor een goede nachtrust. Tot morgen!