goedemorgen allemaal. Voor de dames die goed hebben geslapen... ik ben jaloers. Voor de dames die niet goed hebben geslapen, ik schud jullie de hand. Maisy, fijn dat het beter gaat, maar wel rustig aan doen he. Judith, succes met je man vanmiddag. Jeetje ben nu al weer vergeten op wie ik wat wilde reageren. Voor diegene waar het manneke vanmiddag om 14.00 thuis komt...echt een schop onder de kont geven hoor. Straks wordt het nog drukker en jij kunt rust ook wel gebruiken nu. wij, Kimberley en ik gaan nu alle speelgoed sorteren want het lijkt hier wel een kinderstad. Leuk vind ze het niet,,maar helaas moet het Fijne dag vandaag, bah wat een wind en regen, ben blij dat ik de deur niet uit moet. Groetjes,
Pendelen is nooit 100% waarheid he.. Vriendin van mij doet het ook. Ze had bij mij de maand dat ik zwanger zou worden, de dag dat ik positief zou tésten én het geslacht goed Ik deed het voor haar en heb iig al de maand van zwanger raken goed..nu nog 20-wekenecho afwachten voor geslacht
Vreselijke wind! Ik heb de poezen maar binnen gelaten voordat ze ineens voorbij het raam komen vliegen Ze vonden het wel leuk trouwens buiten achter de bladeren aanrennen
27 of 28 januari geloof ik Ja, grappig he Zei pendelt niet echt, maar 'weet' dingen zeg maar. Ik pendel wel, maar nog niet zo heel erg lang. Nog maar een paar succesjes zeg maar
haha, judith, ik vind het wel een grappige droom (sorry) dmv inleiden dat er dan een ander geslacht uitkomt, vind 'm wel goed gevonden van je, haha. kun je soms voor mij pendelen? ben wel benieuwd wanneer het 'onze' dag word, hihi. heb net het raam en de vensterbank geverfd, maar jeetje, wat een wind! raam staat nu op een kier, hoop dat er zo nix aan elkaar vast blijft plakken. en anders moet er nog een laagje over, hahahaha. blijf bezig zo!
Ja volslagen vreemde droom hè runner! Om te pendelen heb ik wel je echte naam en uitgerekende datum nodog. Als je wilt kun je me wel pb-en, maar je weet het h1e. Pendelen moet je met een korreltje zout nemen
mijn 'echte' naam is Irene en mijn uitgerekende datum is de 12e. hoop dat je er wat leuks van kan maken, haha.
Die steekjes heb ik ook, laatst nog bij de kassa. Ik heel hard auw en allemaal mensen kijken je verschrikt aan hahaha. Vandaag moet ik er ook maar aangeloven, de eerste babywas draait. Maken jullie het bedje al op of pas over een paar weken?
ah, en als ik dan niet heel vervelend ben.... wil je het ook voor mij doen? alsjeblieft? uitgerekende datum is 21 febr. kun je ook pendelen voor een jongen of meisje?
Goejemiddag meisjes! Hier een berichtje van een ook superslaper! Ik heb zo'n 12 uur geslapen! Terwijl de vorige nachten toch minimaal 10 uur waren, dus heb niet echt slaapgebrek. Ben gewoon een hele goede slaapster. Die framboosbladcapsules klinken idd heel erg goed, denk dat ik vanmiddag even langs de tuinen ga. Thanx voor de tip
@Maisy, runner & Annelies: Ik zal vandaag mn best es doen Moet wel een beetje rustiger zijn maar kan wel als Sebas Shirin van school haalt en Yasmin een dutje doet..denk ik iig vandaag. @Morgaine: Dat kunnen behoorlijk gemene steekjes zijn hè! Ik heb afgelopen weekend het bedje opgemaakt. Ziet er zoveel leuker uit dan kaal @Marjanne: Succes met je capsules Die van De Tuinen zijn geloof ik wel iets goedkoper dan die andere. Je mag er 3 tot 6 maal daags 1 tijdens het eten, maar ik eet maar 3x (soms 4) dus aan de max kom ik niet hoor Lekker geslapen hè meid! Soweej! Ik ben echt jaloers!
Judith: je krijgt het nog druk met dat pendelen! Een collega van mijn man had voor hem gependeld en voorspelde dat hij twee kinderen zou krijgen, de eerste een jongen en de tweede een meisje. Ach, we zullen het allemaal wel zien! Met ouders lekker gegeten, was gezellig! Ik had lekker een gebakken eitje op brood gemaakt. Met dit weer vind ik het wel lekker om iets warms te eten. Mijn moeder is sinds 1 december met pensioen en gisteren was ze volgens mij voor het eerst een dag zonder pa... Ze zei dat ze het wel saai vond zo Ik moest wel een beetje lachen, ben benieuwd hoe dat verder gaat! Ik ga maar weer verder met mijn administratieve werken misschien waag ik me straks nog even buiten, als het niet regent tenminste Liefs, DAGDAG
Echt, ik ben niet zweverig enzo, ben altijd heel sceptisch, maarre ik heb nu 4 keer gependeld op verschillende tijdstippen in mijn leven en elke keer dezelfde utislag, schrik niet 4 meisjes, jonge, meisje, jongen, mijn verbazing werd dus ook steeds groter met elk geboren meisje, en het grootst nu dit idd een jongen blijkt te zijn! Of die andere nog komen is natuurlijk aan mij, pendelen stamt uit de tijd dat er geen anticonceptie was denk ik maar
Hier regent het volop dagdag, kom net van de AH (is de dischtsbijzijnde winkel hoor, dus ik hou het netjes nog) en ben kletsnat teruggekomen pffff
En had je zelf gependeld Maisy, of iemand anders? Wat een vreselijk weer zeg Regen, wind Zit gewoon met het licht aan binnen! Pffff... Zo, morgen jarig en mn ma komt hier voor het eten zorgen. Mag ik kiezen Net als vroeger, hahah Ik heb gekozen voor ..PIZZA! Wel met een flinke bak sla enzo erbij, mmm
ikheb de lampen ook aan hier, echt guur weer, heeft ook wel wat gezelligs, als je niet weghoeft dan. Kheb 2 keer mezelf gependeld en 2 keer door een ander, zit daar verschl ik dan?