Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hallo!
    Ben gister voor het eerst serieus kinderwagens wezen kijken.
    Tjee wat is dat moeilijk! Hoe hebben jullie je keuze gemaakt?
    Hebben jullie al een knderwagen gekocht?

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Wat is het hier stilllll zeg, iedereen heft nu toch meer energie enzooooo lol...

@marjanne ehmm pfff ik heb een knderwagen gekocht naar mijn budget eigenlijk en ik wilde een goeie degelijke wagen die wel tegen een stootje kan aangezien wij flink wandelen met de hond (ook in de winter) en dat als ze ouder worden ze erin gaan staan en klimmen etc. van de oudste had ik een bebe confort ofzo echt een kutding, vooral als je hem wilde inklappen en van de middelste 2 heb ik een quinne y2k gehad prima wagen alleen toen ik de 4de kreeg bleek er en evrsie te zijn met zwenkwielen de quinny freestyle dus heb ik die aangeschaft, ik ben gewoon echt fan van de Quinny wagens want ze zijn gewoon ruim en stevig, de jongste Evie is nu 3 (op 30 augustus) en zij past er nog makkelijk in dus deze schuif ik zo door naar de volgende beeb, zet gewoon het babynestje er weer in. Ik vind die bugaboo ook wel heel erg mooi hoor alleen ik vind m zooooooooooooo kleinnnnn als zeanderhalf zijn steken ze er al met hun hoofd boven de rugleuning uit...en hij heeft geen 4 luchtbanden en ik vind m duur. Zo heel verhaal haha.

3. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ok misschien een lang verhaal, maar toch lekker dat je reageert!
    Denk maar zo jij met je 5e op komst en ik met mijn 1e daar zit een hoop verschil en ervaring!
    Het helpt me toch als ik in zo´n babywinkel sta, kan ik soms iets slimmere vragen stellen.

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    wauw k lees net raak in de huwelijksnacht ...nice!!! hahah wij weten ook precies waar en wanneer...maar dat vertel ik maar niet denk ik hahhha *schaam*

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb gisteren ook zo'n angelsound gekocht, en 's middags heb ik na lang speurwerk ook echt het hartje gehoord. 's avonds hoorde ik eigenlijk alleen mijn eigen hartslag ahahahhahaha. Wel heel grappig vind ik het.

Heb nu twee acupunctuur sessies gehad tegen de misselijkheid, weet niet zeker of het helpt maar heb al 2,5 dagen niet overgeven, en dat is al best wel knap hier. (De wc's beginnen me te missen).
    Maar nu krijg ik dus weer last van opstaan met hoofdpijn, wordt ik daar gestoord van. Vanochtend maar half paracetamolletje genomen. Wil niet te veel slikken als het niet nodig is.

Wij zijn nu echt serieus aan het rondkijken, hebben gaaf kamertje gezien wat ook enigzins betaalbaar is. En er waren er nog genoeg op voorraad waardoor we nog enige weken kunnen wachten met aankopen. (Wel vroeg nu al kopen, maar ja... het was zolang de voorraad strekt)
    De kinderwagen zijn we volop over aan het nadenken, nu lijkt het of de Quinny Freestyle 3xl te worden, of misschien toch de Buzz. De eerste via Internet gevonden voor 300 nieuw en de tweede via Internet voor 389 nieuw. (In de normale winkels kosten ze allebei echt grof boven de 450 met dreamy erbij)

Ben nog steeds helemaal niets bijgekomen, terwijl de kleine wel gewoon groeit. (Ben zelfs ruim 2,5 kilo afgevallen).

Nou dit was mijn update'tje

Groetjes Daphne

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hey daphne fijn voor je dat je je nu wat beter voelt, ik heb van de oudste 9 maanden overgegeven en ikkreeg toen rond de 5de maand emesafene ofzo van de huisarts, nou is dat al wel weer tien jaar geleden maar dat hielp enigszins, voelde me nog wel misselijk maar ik hield het binnen en dan ga je je automatisch langzaam aan beter voelen.

7. Annelies

Annelies Niet meer actief

ik ben druk aan het voelen of ik mn baarmoeder kan voelen.
    ben nu bijna 15 weken. toen ik 13 weken was bij de vk geweest en die voelde al wel een randje. (hartje horen kloppen)
    dat randje dacht ik ook te kunnen voelen maar nu, 2 weken later, voelt het naar mijn idee nog steeds hetzelfde. is dit wel normaal. ik heb naar mijn idee ook nog helemaal niets van een buik. en ook nog niets aangekomen. gats he, ik zit me vandaag zo druk te maken. echt een depri dagje, BAH!!!

8. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Ik vind het nog best een kunstje om mijn baarmoeder te voelen. De vorige keer heeft de vk laten voelen waar het zit. Als ik mijn best doe voel ik het nu wel, maar ook niet altijd.

Annelies, heb je misschien een heel gespierde buik? Misschien is het daarom moeilijker te voelen ... Of als je een vetlaagje hebt of zo?

Je baarmoeder zit er echt, hoor! Stel nou, stel nou, dat het mis zou zijn (is het natuurlijk niet!) dan zal het toch niet zo zijn dat je je baarmoeder opeens niet meer voelt? Wat zegt het eigenlijk?

Je bent gewoon ontzettend zwanger, meid, en dat gaat niet zomaar veranderen, hoor!

9. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    idd! geniet er maar van, je baarmoeder verdwijnt heus niet ineens uit je buik joh

10. Annelies

nee, dat is ook zo. maar soms heb ik echt zo'n dag dat ik het niet geloof en dan ga ik echt aan alles twijfelen. dat zal wel veranderen als ik het ga voelen. dan is er echt een bevestiging.
    ik ben nu al weer iets geruster.
    en ik heb idd een vetlaagje op mn buik :oops: dus dat zou ook wel meespelen.
    we gaan gewoon weer genieten. volgende week een babykamer kopen!! en 11 september moet ik weer naar de vk. bedankt meiden!!

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    dat vetlaagje zit er hier ook aan hoor! haha!
    ga morgen idd even aan de verloskundige vragen hoe ik mijn baarmoeder nou het beste kan voelen.
    als ik sta zie je al echt wel een buikje hoor!!
    gister tijens het stappen is het een paar keer gevraagd of ik zwanger ben, ben helemaal trots!! haha.

wij gaan binnen kort ook maar een kamertje bestellen. heb vorige week al een leuke gezien....

12. Annelies

ja, leuk is dat he. ik hoop dat het bij mij ook niet meer zo lang duurt voordat je wat begint te zien!
    en dat babykamertje... daar kan ik me zo op verkikkeren, helemaal lekker naar eigen smaak inrichten. heb allemaal al leuke ideetjes enzo...
    kan echt halve nachten wakker liggen en daar over nadenken, zalig!!

13. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Annelies,
    Eigenlijk gaat het ook allemaal niet snel genoeg, he? Elke keer ben je een stap verder, maar het duurt zo'n tijd en als je er bent, wil je eigenlijk al weer bij de volgende fase zijn. Je krijgt elke keer maar een stukje van de bevestiging die je wil, lijkt wel.

Ik verheug me ook de hele tijd heel erg op de 20 weken echo, en ik kan gewoon niet wachten tot de dag, maar nu sta ik er ook bij stil dat het ook een screeningsecho is. Het is zo ontzettend leuk dat we dan waarschijnlijk zullen weten of het een jongetje of meisje zal zijn, maar we zullen ook weten als er iets mis is. Mmmm, leuk, hoor, maar wel heeeel spannend.

Maar ik heb er nog wel zin in, hoor! Alleen soms 's nachts ...

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    dan ben je ooknog wakkerhihi

15. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    O, ik zou echt al in bed moeten liggen! Morgen de eerste bijeenkomst na de zomervakantie, maar ik heb zo geen zin dat ik eigenlijk mijn vakantie tot in de nacht aan het rekken ben. Slecht, he? :rolleyes:

16. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @Dominique, ik herken het wel, telkens een stap verder willen zijn.
    Zat me vanochtend nog een beetje af te vragen waarom ik zo ongeduldig ben... :(
    Vroeger dacht ik al dat zwanger zijn wel leuk was, alleen vond ik het zo stom dat je zo lang moest wachten totdat je je kindje hebt.
    Naar mate ik ouder werd en meer zwangere mensen om me heen kreeg, die daar allemaal zo vol over waren. Dacht ik zwanger zijn moet dus ook geweldig zijn!
    Nu ben ik zwanger en ik merk er niet zoveel van als dat ik zou willen. Ik voel nog niks, en er is ook nog niet echt een zwangere buik. (Gelukkig dat ik de angelsound heb en dus nog wel wat kan horen)
    Tuurlijk ben ik wel een beetje moe.
    Ik kan dus niet wachten om telkens een stapje verder te zijn!

17. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hebben jullie dat nou ook? Ik vind naar m'n werk gaan steeds minder leuk. Kan me maar moeilijk concentreren. Ik vind alles zo'n onzin ineens.

Denk: "waar maken jullie je nou druk om?!" ik kan me echt nergens meer druk om maken sinds ik zwanger ben. Beetje egoistisch misschien, maar vind alleen nog die kleine in mijn buik belangrijk.

18. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @mirella ik merk aan mezelf dat alsik die meiden om me heen hoor over dure wagens en complete winnie de pooh kamers (bewehh) enzo en de duurste onzin dingen terwijl ze pas zwanger zijn dat ik me wel doodlach, van de vorige 4 had ik de boel ook al rond deze tjd allemaal klaar staan maar nu zal het me echt een rotzorg zijn als er helemaal geen babykamer komt, ik eb een wieg op mijn kamer staan en kleertjes heb ik nog wat van de kruiken enzo komen vanzelf wel, ik ben allang zoooooooo blij dat r een beebje in me groeit na al die maanden wachten wer dat ik al at spul zo'n onzin vind, dan denk ik doe maar normaal doe je gek genoeg hoor.....hihi

19. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik merk wel dat ik me erg van bewust ben dat ik zwanger ben!
    Denk er eigenlijk de hele dag aan, dat zeg ik tegen niemand hoor! ;)

Enne maisy, volgens mij hebben meer dat bij een volgende. Dat ze daar nog iets relaxder in zijn, vooral met aanschaf van spullen. Wel verklaarbaar natuurlijk. Je hebt alles al!

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    nee ik heb dus eigenlijk zo goed al snik smeer, dat wat ik heb heb ik toevallig gekregen, maar k bedoel gewoon dat ik me soms afvraag wil je een baby om als mode ding om mee te doen of om een goeie reden... ik vind t gewon hel iq-loos als je d duurste en nieuwste perse wilt hebben terwil die helemaal niet eens perse het beste zijn, zulke meiden heb k om me heen maja zal wel mn hormonen zijn ofzo, ik vind al dat krampachtige ik wil meedoen metd e laatste mode anders ben ik niet gelukkig gedoe altijd al dom

Deel Deze Pagina