Er zijn toch best veel mnsen die rhesusnegatief zijn, zo raar is dat niet volgensmj, ik ben o negatief en heb gewoon prikkengehad klaar...
@aichaatje ik geloof dat dat komt omdat ze rond de 11,12 weken het beste kunnen meten hoe oud je kindje nu is want toe ik met 8 weken kwam voor een echo zat het vruchtzake er ook nog naast enzo dan is het moeilijker meten, lijkt me.
Hoi Hebben jullie ook bijna hartkloppingen als je snel de trap op loopt? En gisteren had ik een bloedneus en dat duurde best lang voordat het gestold was. ENG JOH!
ik ben ook O-negatief dus ook mij staan met 30 weken en na de bevalling heerlijke prikken op het programma. Geen probleem om ze zelf te geven maar als ik zelf aan de beurt ben..... pffff. @aichaatje: dat meten komt heel nauw. als ze er een milimeter naast zitten met meten, dan scheelt dat al weer een paar dagen in zwangerschap. @missymona: welkom hier! @mirella: ben wel sneller kortademig na inspanning van bijv traplopen maar niet echt hartkloppingen. Vervelend zeg! hier gaat alles ok. nog niet echt een buik te bespeuren maar komt vanzelf.
ja dat heb ik ook, en wij hebben hier 3 verdiepingen en dus 2 trappen...zucht, als ik bij de jongste 2 hun kamer moet zijn helemaal boven dus ben ik echt uitgeput...en hatkloppingen idd, ik hyperventileer zowiezo ook weer, had ik van alle zwangerschappen echt heel vervelend.
Tja hartkloppingen... Gelukkig niet als ik trap oploop, maar die loop ik dan ook heel langzaam. Woon 4 hoog en er is geen lift Ik merk wel dat m'n hartje af en toe ff overslaat. Echt heel raar Doe maar net alsof het erbij hoort. Mijn ouders zijn vanochtend uit Zuid Afrika gekomen en ik kon ze het hartje laten horen! Echt heel gaaf Ben blij
@ missymona, natuurlijk nog van harte welkom ook namens mij! Tja en die buik he.. savonds goed te zien maar sochtends heb ik er weinig geduld mee @ mirella, hartkloppingen niet maar wel een verkouden gevoel na het wakker worden, zelfs als het maar een half uurtje slapen! Geloof dat verkouden en bloedneuzen er echt bijhoren! @ annelies, daar had ik nog helemaal niet aangedacht! Ik zat stiekem een beetje in de stress, misschien groeit het beepje wel niet goed en blijft de leeftijd steken?? @runner, vervelend voor je zeg! Maar gelukkig zijn de technieken goed tegenwoordig! @maisy, dank je wel voor je antwoord! @marjanne, bofkont dat je elke dag kunt genieten van het hartje!!
hé marjanne, dat hebben wij ook, wij wonen ook op 4 hoog met 6 trappen en geen lift. gister vertelde de verloskundige dat ze het onverantwoord vind als ik thuis beval, dus ik vandaag Z&Z gebeld en die zeiden dat als het echt niet mag ik het 100% vergoed krijg. moet de huisarts wel een sociale indicatie aanvragen en de reden geven dat het dus echt niet thuis kan! was meteen weer ff helemaal blij, scheeld toch weer ruim 200 euri. maar nou wilt de huisarts er niet aan meewerken omdat hij vind dat als de verloskundige het niet verantwoord vind dat ze dat dan maar ff zelf moet regelen!!?! duidelijk erbij gezegt dat Z&Z de huisarts bedoelde, maar mocht nog niet baten,morgen maar naar de verloskundige bellen en kijken wat zij daarop heeft te zeggen. hebben jullie daar wel eens van gehoord dat je het om zulke reden toch helemaal vergoed krijgt?
Lijkt me best logisch dat ze het dan wel vergoeden. Want stel je voor je bent een van de pechvogels en ze moeten je met de ambulance ophalen.... nou lekker met zo'n buik op brancard van de trap af :s Of als je zelf nog wel kan lopen, maar dan loop je niet vrolijk van de trap af lijkt me. Lijkt me hele goede reden! Denk wel dat de vk contact met je huisarts hiervoor op kan nemen.
pfff lullig van je huisarts joh..ik hoop voor je dat de vk het kan en wil regelen dan scheelt idd een hoop geld!
Jee runner, dat is zeker wat wat ik met m'n vk moet bespreken! Ik had wel in gedachten om thuis te bevallen! Zou ik wel héél leuk vinden! Maar ja wat niet kan, kan niet... Wel heel vervelend dat jouw ha zo moeilijk doet! Is het niet mogelijk om dat met de vk nog te bespreken? Zal het anders ook nog even bij de verzekering navragen. Wat een gedoe zeg
ik ben op 21 februari uitgerekend van de tweede erg spannend allemaal het zal maar op de 29 geboren worden heb je wel een schrikkelbaby Oh en natuurlijk allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap !!!!!! Nou en verder heb ik nu gelukkig geen last meer van me misselijkheid en moeheid maar ik groei als kool was van de eerste helemaal niet wel leuk hoor zo'n dikke toeter hihihihihi
een van min dochters is op 28 februari geboren, ikheb de hele kraamperiode wel 1000 keer gehoord: gelukkig niet 1 dag later he want dan...hahah na 10 keer wordt dat wel suf
Nou ik hoop in ieder geval dat ik niet net als bij me dochter straks weer dik twee weken overtijd ga we zaten toen iedere avond echt te wachten begint er al iets voel je al wat hahaha Maarja nu weet je wat er gaat komen dus valt weer mee Ik heb over 5 weekjes een echo bij het KNOV daar zitten leerling verloskundigen en dan krijg je een echo van een uur gratis leuk he Tja ze moeten het ergens op leren En dan als het goed is weten we dan wat het gaat worden Ik wilde van de week al een pretecho laten maken ik zag bij sommigen dat ze het al wisten met 15 of 16 weken maargoed ik wacht denk ik nog maar even
Ja ik zou ook ff wachten, ze kunnen het idd met geluk maja trak si shet weggegooid geld en nog even en een uur gratis echo...daar zeg je geen nee tegen
ik ben verder niet mer aanwzig op het forum vandaag , mijn jongste pukkie is 3 geworden vandaag, we gaan dus ff feesten! Gelukkig ben k niet meer misselijk, moest ik al die lekkere dingen laten staan! fjine dag allemaal! xxx
Gefeliciteerd hoor geniet er van en id je hebt gelijk wat betreft de echo Groetjes \/ En niet teveel feest vieren he