dominique, gefeliciteerd!! er bestaan dus nog wel romantische mannen op deze wereld!? en ook gefeliciteerd met je huisje haha
Hallo meiden. Hier gaat alles goed. Dinsdag voor het eerst op op controle bij de verloskundige en de dinsdag erna de laatste bij de gyn, met screeningsecho. Grappig om te lezen over de buzz en bugaboo, wij zijn zo aan het dubben, ik heb er zelfs een topic bij uitzet over geopend. Misschien interessant voor de geïnteresseerden... Ik heb trouwens ruim 10 jaar geleden mijn 1e kind gekregen, en de kinderwagen die ik toen had was echt fantastisch hoor, niks truttigs ofzo, maar wel heel erg stevig en handig! Ik ben er nog niet uit welk kamertje ik wil, ik zie zoveel leuks... Groetjes Cellie.
dominique gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk wij hebben gisteren een kinderwagen gekocht. kijk bij babyuitzet onder mazzel ook hebben we het amertje al uitgezocht. we bestellen hem nog niet want heeft maar 6 weken levertijd en soms nog sneller. verder gaat hier alles rustig zijn gangetje
Tja valt niet mee he een kamertje weer inrichten pfffff alles is ook zo leuk ons kamertje is kersenkleur en ik heb limegroene muren en nu nog ff wachten wat het wordt bij een jongen doe ik er aqua blauw bij en wordt het een meisje dan wordt het fuchia of oranje. Volgens de pendel wordt het een jongen en mijn gevoel zegt ook een jongen Leuk joh celie nog een kleine erbij zal wel een hoop veranderd zijn nu en toen je van je eerste zwanger was.
Dominique wat geweldig!! gefeliciteerd, helemaal super zeg!! en alle andere ladies, fijn te lezen dat het goed gaat met jullie!!!! lees niet meer alles mee maar zo af en toe spiek ik toch ff!! knuffel van bianc!!
Leuk he spulletjes kopen! Het is wel jammer dat hier in egypte zo weinig leuks te koop is.. krijg dan morgen visite uit nederland met een koffer vol .. jippie!!
dominique gefeliciteerd!! wat ik vanmorgen had... ik werd wakker en moest gigantisch nodig plassen. ik denk even voelen of ik nu wat kan voelen. onderin mn buik, overal waar ik drukte was het blaas, blaas, blaas. zo vol zat ie denk ik. voel ik wat hoger, net onder mn navel. een harde bal -->17 cm<-- vervolgens gaan plassen en weer gevoeld. die harde bal was weg, een stuk lager voelde ik nog iets wat er op leek maar een stuk dieper weg. zou dit mn baarmoeder geweest zijn?? verder gaat het prima hier. nergens last van. fijn te horen dat het met de rest van de meiden ook ok gaat. heerlijk voorbereidingen aan het treffen. wij gaan aankomende week op pad voor een babykamer, kinderwagen en alles wat erbij hoort. kan er enorm naar uikijken!!
Sinds afgelopen donderdag zijn wij ook in het bezit van een heuse babykamer. Via internet uit Staphorst dus eentje met zegen denk ik dan maar. Hij ziet er echt nog super uit, zit zelfs een bijpassend hobbelpaard bij. Vandaag voor het eerst zelf kleertjes gekocht. Kwam langs de uitverkoop en dit keer ook echt uitverkoop. Twee setjes van een truitje met broekje die beide eerst ruim 20 euro waren. Ene setje was nu voor 5, andere voor 2,50. Dat was leuk shoppen. Lichamelijk voel ik me nog steeds ellendig. Ben dat nu zo zat. Veel misselijk maar vooral ontzettend moe. Heb in een ander forum al om een draagmoeder gevraagd maar nog geen reacties mogen ontvangen .....
ja hoor voel me helemaal topgelukkig, na al die weken moe en misselijk, bukken wordt wel moeilijker al en ben snel buiten adem maar ik geniet!!! Ja dat moet jebaarmoeder zijn joh of je hebt een extra onbekend orgaan lol. Is het je eerste kindje? Dan ga je je bm nu ook voelen ongeveer.
ja, is inderdaad het eerste kindje, vandaar ook al dat onzekere gedoe gelukkig dat je je lekker voelt. ben ook blij dat ik me top voel. er zijn hier ook meiden die zich nog flink beroerd voelen. ik mag echt niet klagen!
idd, voor ons geldt gelukkig dat de middelste driemaanden het fijnste zijn, kunnen we onze energie gaan sparen voor de laatste 3.....hihi
Joepie! Ik heb gisteren de kinderwagen gehaald! (Gekregen van m'n papa en mama) Tis de Quinny speedy sx! Ben er zo blij mee Ik heb ook een mooie kinderkamer gezien, maar moet nog een keertje met mannetje kijken. Ach die vindt toch bijna alles goed. Nu nog hard aan het werk om eerst, de nu nog, rommelkamer op te ruimen.
marjanne, wij hebben ook de speedyxs van onze ouders gekregen, lief he, scheelt al weer een hele hoop in de kosten ook zeg, man wat zijn die dingen duur!!!! Geniet ervan, wij hebben hem nog niet, want alles was er nog niet van binnen. Wij gaan als we de screeningsecho hebben kijken voor een kamertje, dus nog twee en een halve week geduld. liefs fredje
wij hebben gisteren ook al een kamertje besteld, een hele witte, komt in week 45 dus we hebben nog wel even om het kamertje af te maken. onze muren worden ook al lime groen met oranje. heb al een heleboel spulletjes van bebe jou in het oranje met dat hondje erop (max), ben helemaal verliefd op die spulletjes! fredje, spannend he die screenings echo?! vraag me af of het oke is om iemand mee te nemen. ik heb mijn afspraak de 25ste en een week daarna gaan mijn ouders voor 1 maand naar vietnam, zou het wel leuk vinden als ze mee kon kijken naar haar kleinzoon.
Waanzinnig meiden die wagen van jullie ik vindt het echt de beste wagens van quinny ik heb die van mij gisteren van zolder gehaald ben er zo zuinig op geweest dat het gewoon nog eigenlijk helemaal nieuw is Het kamertje is haast klaar hier ben er vroeg bij maar ik kan me eigen nu nog lekker bewegen dus heb ik misschien straks me profijt van ik heb het van de week ook voor het eerst gevoeld van die plopjes leuk weer hoor Als we weten wat het wordt ga ik de accesoires bij de kamer kopen