Ik ken dat wel van gewone kleren zitten te strak en positiekleding weer te wijd. Ik heb twee positiebroeken waarvan er 1 echt nog te groot is van boven. Maar ik pas verder helemaal nergens in, dus je moet toch wat. Winkelen is momenteel even geen optie. Ben allang blij als ik mijn werk vol kan houden. Voor mij is het al weer bedtijd.
ik pas al wel in al mn positiegedoe maar deze keer gaat t ook best hard...en heb heupzwangerschapsbroeken ook die pas je al snel
Dominique, nog van harte gefeliciteerd met je geweldige huwelijksaanzoek!! Echt bijzonder vind je niet? Ik vind het echt super leuk om hier op het forum te lezen. Het scheelt dat je weet dat iedereen in dezelfde fase van de zwangerschap zit. Veel dingen zijn erg herkenbaar die jullie vertellen. Wat betreft de zwangerschapskleding: ik vind het erg moeilijk om te bepalen wanneer ik nu iets ga aanschaffen. Ik pas nu nog in een stretch spijkerbroek van een maat groter, maar dat is eigenlijk de enige... Wel ben ik nu op marktplaats bezig met het kopen van een paar buikbanden! Het lijkt me erg mooi om zo'n vrolijk gekleurde band om je buik te kunnen dragen. Iedereen weet dan wat de oorzaak is van je buikje, hihi!! Iedereen een fijne week toegewenst, met hopelijk wat meer zonneschijn! Liefs, DAGDAG
Ik twijfel een beetje over die buikbanden. Dan moet je er zeker een strak shirt onder dragen he? Anders staat het zo verfrommeld. Dus dan zit je truitje ook heel strak om je borsten en die van mij vind ik zo groot geworden (nu al... nog een half jaar te gaan... help!). Denk dat ik me daar niet zo makkelijk bij zou voelen.
Zo had net ineens een steken in mijn zij en buik, niet normaal meer! Ik wist even niet meer hoe ik moest zitten! Dat zal dan wel bandenpijn zijn??? fijn gevoel!
Hoi allemaal, Wat leuk dat er een forum is voor februari-mama`s! Ik ben op 5 februari 2007 uitegeteld van ons eerste kindje en momenteel dus 18 weken en 1 dag zwanger. De zwangerschap verloopt tot op heden prima, ben alleen erg moe. Ook voel ik ons kleintje sinds kort bewegen! Wat een prachtig gevoel is dat! Groetjes, Bab28
Ik moet de 22e voor een screeningsecho en vind het eerlijk gezegd wel spannend. Hebben jullie dat ook? Wij hebben met 12 weken en 3 dagen een combinatietest laten doen en de uitslag was 1:9200...dat stelt wel gerust hoor!
Wij hebben ook combi test laten doen met 12 weken. Kans was 1 : 22.000 Neusbeentje was aanwezig en geen ophoping van vocht in de nek. Hele geruststelling want afwijkingen zijn wel es voorgekomen in de schoonfamilie. Desondanks moesten we het wel zelf betalen. Nederland is echt stom daarin. Frankrijk en Duitsland doen die testen standaard en vergoeden alles. Ik krijg met 20 weken weer een echo. Ja, dan gaan ze (weer) kijken of alles goed is. Screeningsecho heet dat? Dat vertelden ze me niet.
ik ben aanvullend verzekerd bij menzis en mjnn vriend die heeft een kindje geha dmet trisomie 18 met zijn ex maar hj is zelf nog nooit meegeweest op controle hij zit in aruba, en wij wonen ook niet samen, zijn dossier is niet eens opgevraagd ofzo, ik vertelde dat alleen, had het net zo goed ui tmn duim kunnen zuigen. Ik heb ook niks voor hoeven schieten.
Ik wilde geen test en mijn reden is dat ik het een verhaal gelezen heb over een vrouw die zwanger was en haar kind had een afwijking dat niet te genezen was bij de geboorte zou het waarschijnlijk direct overlijden ze moest dus kiezen zwangerschap voldragen of weg laten halen Ze heeft ervoor gekozen het te laten zitten en wat denk je het leeft nog steeds en is er aan geopereerd en nu gezond en wel dus niet alle testen zijn goed zo zie je maar En wat betreft verzekeringen ik ben bij ONVZ verzekerd die geven echt alles vergoed ik krijg zelfs als het geboren is eenmalig een bedrag van 450 uitgekeerd voor alle onkosten geboortekaartjes e.d.
: Bab28 Welkom en fijn dat je de februari mama's gevonden hebt Hoop dat je het hier net zo leuk gaat vinden als ons Groetjes
@Maisy en Erna Nou lekker is dat. Ik moet alles zelf betalen terwijl ik duur verzekerd ben bij Zilveren Kruis Achmea en er ook Trisomie 13 en syndroom van Down voorkomt in onze families. Heb ik ook verteld aan mijn verloskundige, maar die zei alleen maar, "en dat is dan 150 euro, wil je met pin betalen?"
dames, wij hebben een babykamer en kinderwagen en badbenodigdheden gekocht!!!!! bij babypark in Hoogeveen. echt super mooi, ben er erg wijs mee! foto's staan in mn album. Hebben jullie al foto's van jullie babykamertjes? Ben erg benieuwd!
Ben ook weer helemaal in de wolken, vandaag 2de controle gehad en zodra de doptone weer op mijn buikje werd gezet, hoorde we het hartje van ons ukkie weer flink kloppen weer gerustgesteld en kan nu eindelijk gaan genieten en shoppen hihi p.s ik heb geen test gedaan maar (ivm met stress/onzeker) als ik het wou moest ik iets van 120 Euro betalen en ik ben wel aanvullend verzekerd. 20 weken echo wordt uiteraard wel vergoed.
@ Mirella28 Slaat werkelijk nergens op dan van die verzekering @ Annelies Waanzinnig mooi joh gaaf die wagen en het kamertje is ook heel mooi hoor Aangezien het mijn tweede kindje is heb ik haast alles nog ga alleen wel nieuwe accesoires kopen voor het kamertje Ik heb trouwens van het weekend voor het eerst mijn buikband omgehad leuk is dat hoor toen ik van mijn dochter zwanger was zag je het pas de laatste maand (was maar 6 kilootje aangekomen) dit is wel leuker dat je het sneller ziet @ bab28 welkom bij de club