hebben jullie allemaal al eens een foto in je album geplaatst van jullie buikjes?? ben erg benieuwd! hier gaat alles lekker. voel me goed. gisteren voor het eerst weer boven de pot gehangen maar gelukkig was het eenmalig. maandag weer naar de verloskundige. kan niet wachten!!
Hier even een update van mij, al tijdje hier niets laten horen van mezelf. Het ging van de week even heeeeel slecht. Heb afgelopen maandag alles eruit gegooid wat er maar in mijn maag wilde komen, heel vervelend. Ook veel bij dokters geweest daarom. En dinsdag zelfs bijna opgenomen ivm uitdroging alleen ging het gelukkig net iets beter dan maandag. Heb een korte echo gehad in het ziekenhuis, altijd iets leuks als het eventjes tegenzit he.. het kindje vermaakt zich wel prima in mijn buik, en zoals het een echte parasiet betaamt vreet het zijn moeder helemaal op. Heb iets gekregen van de gyn wat ervoor zorgt dat de maagsappen worden verminderd, en waarempel... het lijkt wel een wondermiddeltje! Ik kan weer eten en drinken!!!!! De misselijkheid was al een tijdje weg, het was puur overgeven waar ik last van had. Het is wel even afwachten of dit zo blijft, durf niet al te hard te juichen. Gisteren weer naar de verloskundige en daar heb ik het hartje nog een keer gehoord (van de week bij de echo ook al). Mijn buik is niet echt gegroeid, maar dat is niet vreemd want ik ben weer afgevallen. Ik heb het vage vermoeden dat dit nog wel goed komt binnenkort Ook wij willen niet weten wat het wordt, het raden en gissen is veel te leuk! Vooral mijn vriend is echt bezig met namen zoeken, erg lief! En het is nu wachten op de eerste echte voelbare tekens van leven.. maar dat kan nog weken duren als we pech hebben. Zo dit was wel even een update hahahaa. Ik ga eens proberen het hier te volgen, want elke keer als ik kijk loop ik weer hopeloos achter. Groetjes Daphne
Wel heel leuk die foto's. Ik zal zelf ook es proberen 1 van de digitale camera op deze forum te krijgen.
Zo dat klinkt best heftig Daphne! Sterkte ermee. Veel drinken hoor! Ik heb alleen af en toe een steekje in mijn zij/buik/lies. Hebben jullie dat ook? Ohja en voel me dik ookal weeg ik pas 73 kg bij 1.77 meter. (valt toch best mee voor 4 maanden?) Ik begon met 70 kg. Hoorde laatst iemand die normaal 68 kg weegt en die woog op laatst 93 kg!!!! WAAAAAHAAATT!!! dacht ik toen... Maar nu is ze weer gewoon op haar ouwe gewicht, dus maak me er maar niet druk om. Gewoon gezond eten en een beetje bewegen.
Hallo allemaal, Heb een paar dagen niet geinternet maarlieftst 5 pagina's erbij Fijn dat het iedereen goed gaat! Ik heb een hele vracht kleertjes uit NL gekregen,, zoooo schattig ze liggen hier allemaal uitgestald en ik blijf er naar kijken! Jammer genoeg is hier geen mogelijkheid tot Yoga od.. jammer hoor En geboortekaartjes kennen zie hier ook niet.. dus wie heeft er een goed idee voor ons?? Volgens mij wordt mn buikje ook langzaam zichtbaar jippie!!
hoi Aicha, Ik zou zelf geboortekaartjes maken of kun je ze niet bestellen via internet en dan door je contacten in NL door laten sturen? Misschien sturen ze het zelfs wel direct door naar Egypte (een van die geboortekaartjesdrukkerijen die op internet staan). even googlen misschien?
Thanks Mirella, zelf maken zou een optie zijn maar opsturen helaas niet! Hier in deze stad komt de post helaas zelden of nooit aan!! Zelfs gewone brieven en kaartjes niet!
Daphnes wat fijn dat je je beter voelt joh, ik hoop voor je dat dat middeltje ook blijf werken, duimen maar...kweet nl hoe je je voelt ik wa svan de oudste 9 maanden ziek zelfs tijdens de bevalling hahah. Aichaatje klnkt een beetje afgelegen waar je woont..hihi
Aichaatje, Je kunt via www.geboortepost.nl kaartjes kiezen/uploaden en zelfs vanuit daar verzenden. Weet niet, maar denk dat je ook familie in Nederland/Belgie hebt en die kan je op deze manier wel bereiken (ze verzenden direcht vanuit hun als je dat wilt ook naar het buitenland, in dit geval buiten Nederland). En voor de kaartjes die in je eigen stad bezorgt moeten worden kan je natuurlijk altijd iemand voor een paar centen laten rondrijden/lopen om de kaartjes te verspreiden. Hoe je de kaartjes dan bij jou krijgt? Hmmm printen misschien een optie? Weet niet of jullie een drukker hebben in jullie stad? Groetjes Daphne
Ploepje?????? Ben vol verwachting aan het wachten tot ik die uk ga voelen (ben tenminste dan nog ergens mee bezig hahahahahahaha) Zit ik hier met laptop op schoot (niet op buik) en ineens "ploepje" zou het????????? (het was echt van binnen uit, in de buurt waar de kleine zich bevindt, en zeker niet mijn darmen!) Of zou ik het te graag willen, maar dan nog dat ploepje beelde ik me niet in, want dat heb ik nog nooit gevoeld. Nee ben niet gek, ben een zwanger vliegtuig! Groetjes Daphne
Zo daar ben ik ook weer eens, ff 2 dagen te druk gehad om op 't forum te kijken en inderdaad ook ik was gelijk iets van 5 pagina's achter hihi. @ Daphne78, spannend heey wachten om voor 't eerst dat wondertje te mogen voelen in je buik, zoals je het beschrijft zou je best wel ens gelijk kunnen hebben dat het ploepje jou ukkie was, ik had het gisteren op mijn werk ook, ineens een heel gek gevoel een soort ploepjes, alsof er vlindertjes in mijn buik aan 't vliegen waren. Gelukkig dat je weer een beetje kunt eten en je iets beter voelt! Liefs aan jullie allemaal!!
ja, hier ook al een paar dagen onbebekende ploepjes in mn buik. ik denk echt dat het het kindje is hoor, zou echt niet weten wat het anders moet zijn. LEUK!!!!!!
Vandaag de tweede dag dat ik niet hondsberoerd en compleet uitgeput ben!!! YEAH. Gisteren voor mijn doen een drukke dag gehad: al om 10 uur uit bed, gelummeld, met paard naar les geweest, bij schoonouders op visite en 's avonds tuinfeest waar ik 2 uurtjes ben geweest. En vandaag nauwelijks misselijk bij het opstaan en gewoon moe ipv uitgeput. Hoop echt dat nu betere tijden aanbreken. Ben het leven van werken, eten naar binnen werken en slapen echt spuugzat. Wat is dat saai zeg. Wil lekker rond huis kunnen rommelen, beetje met paardjes werken, honden uitlaten en voorbereiden op de komst van de kleine. En eindelijk nieuwe kleren kopen. Heb maar liefst 1 broek voor thuis en 1 broek voor mn werk waar ik in kan! Afgelopen donderdagmiddag ff bij de Prenatal geweest. XXL past niet over mn heupen. En ik ben geen lichtgewicht maar zeker ook geen nijlpaard! Kleren kopen daar dus mislukt op een heerlijk joggingbroek voor bij huis na.
Daphne bedankt voor je super tip!! En wat leuk dat iedereen ploepjes en vlindertjes gaat voelen! Ik kan niet wachten tot mn eerst ploepje
Hoi, Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! Als ik jouw verhaal lees dan kun je nog steeds paardrijden. Wat heerlijk zeg.. Helaas heb ik met 10 weken moeten stoppen en staat mijn paard nu in training op een dressuurstal om vervolgens verkocht te worden (naar usa waarschijnlijk). Heb je met rijden nog geen last van je buik? Ik kreeg dus al heel snel pijn in mijn banden en volgens de vk komt dat door mijn (te) strakke buikspieren. Rustig aan doen dus was het motto. Wel erg jammer maar ik weet wat ik ervoor terug ga krijgen.. Groetjes, Bab28
Wat gaaf dat sommige de uk al voelen! Kan niet wachten totdat het zover is! Je kan idd wel merken dat de meeste weer wat meer energie hebben. Wat wordt er veel geschreven zeg! Moet eigenlijk wel elke dag ff kijken
Nee, ik rijd niet. Ik heb een jong paard dat ik aan het beleren was. Omdat het een paard is met een vrij heftig karakter heb ik besloten hem de allereerste beginselen onder het zadel door een ander te laten bijbrengen. In deze periode wist ik inmiddels dat ik zwanger was. Alhoewel het zadelmak maken erg goed is gegaan, heb ik besloten er zelf niet meer op te stappen. Aan de ene kant omdat ik me erg ziek voelde. Aan de andere kant omdat ik toch maar een korte periode zou kunnen rijden. Om daarvoor risico te lopen vond ik zonde. Ik werk nu aan de hand met hem. Breng hem vanaf de grond de beginselen van de klassieke rijkunst bij. Volgend jaar begin van de zomer hoop ik eindelijk zelf op te kunnen stijgen! En daar heb ik erg veel zin in want het is echt een kanjer in het werk.
Sinds afgelopen weekend heb ik als ik 's avonds op bed lig, heel af en toe het idee dat ik wat voel. Maar het lijkt erg veel op darmgerommel en mijn darmen rommelen nogal. Dus wat het precies is???? Ben wel erg nieuwsgierig naar de bewegingen van Junior. Bij alle controles krijg ik te horen dat Junior erg actief is. VK zei afgelopen week ook dat ze verwacht dat ik snel wat ga voelen. Hoop dat ze gelijk krijgt.