Ik ga toch mijn KONT maar eens verheffen en wat doen, lijkt hier wel kinderstad. Wasje doen en dan weer op mijn Kont zitten
Hahah ja ik zou zo'n half uur geleden ook al weer naar boevn gaan, verder met de was enzo, maar ik zit vastgeplakt aan de bank/laptop en nu ik net weg wil begint mijn nichtje een gesprek tegen me
GRRRRRR te serieneus he Het lach gehalte is hier toch ook aardig op het juiste pijl, vooral gezien de mankementen waar we mee kampen hihi Dennis kijkt me geregeld vanaf de bank aan met de vraag. wat is er toch aan de hand daar op dat forum
Ja ah het heeft een historie dat topic, maar als je dat niet mee hebt gekregen dan is het best vaag als je het zo leest maar ik ga nu eeeeeeeeeecht naar boven
@allemaal! Ben nog lekker thuis hoor...Raar maar waar: heb bijna geen harde buiken meer...Snap echt niets meer van mijn eigen lijf! Heb het alleen best druk met mensen die allemaal nog even snel langskomen om mijn buik te zien. Nog paar daagjes en dan zijn ook wij papa en mama! Moet er wel aan wennen maar ben heel benieuwd naar dat kleine mensje wat ons leven komt verrijken. Ons hele huis is schoon (schoonmama heeft gisteren alle ramen gewassen!) dus voor het geval dat... Fijn om te lezen dat jullie kleintjes ook nog even netjes op zich laten wachten! @Aichaatje: volgens mijn gyn. mag je gewoon Rennies slikken. Kreeg nl van hem Maalox maar moest elke keer kokhalzen en werd alleen maar misselijker. Toen zei hij dat Rennies ook geen kwaad kunnen. En idd die eetlust of beter gezegd kookkunsten zijn ver te zoeken momenteel. Normaal vind ik alles wel lekker en vind ik koken niet erg maar momenteel merk ik dat ik liever kant-en-klaar etc heb. Of ik heb ergens zin en gekookt (bijv gepocheerde zalm met verse ravioli) en als ik het dan op moet eten hoef ik niet meer...Vervelend probleem. Kan me ook voorstellen dat het niet lekker loopt al die ingedaalde koppies tussen jullie benen. Ons kleintje zal wss niet indalen, hij ligt lekker met zijn billen op mijn schaambot te wiebelen. Nou tot snel! Liefs, Bab
He Bab, heel veel sterkte meid, hoop dat het snel loos zal gaan voor jullie, dat wchten is ook alleen maar slopend he.\ Leuk dat je even iets laat weten. We denken toch aan je hoor!
weer 2 drukke dagen achter de boeg. zo ff bijlezen en dan maar met een pot thee op de bank gaan hangen. vraag me af he? rommeld het altijd wat van te voren? of kunnen de weeen ook opeens toeslaan? voel me eerlijk gezegt nog steeds toppie, kan het me niet voorstellen dat de beeb zich zo plotseling aan kan kondigen. en dat ie me nog pijn gaat doen ook, haha. missymona, nog gefeliciteerd met je verjaardag. maisy, beter dat je mannetje toch onderste boven blijkt te liggen. judith, hoop voor je dat het toch binnenkort maar eens door gaat zetten...
Runner, bij Kimberley had ik echt nergens last van en ook helemaal geen voorweeën of gerommel. Toen kreeg ik ineens een wee en 4,5 uur later was ze geboren dus dat kan inderdaad.
dat lijkt me nou zo raar he, vanuit het niets naar een heleboel, haha. krijg zo ook niet echt het idee dat het binnenkort staat te gebeuren. denk er ws ook teveel over na.... veel naween gehad?
Stomme vraag misschien hebben jullie dat ook dat je buik ineens nog mega hard groeit of valt het bij jullie mee die van mij is de laatste week echt bizar hard gegroeid nog Auw maisy ik moet dinsdag ook naar de tandarts kroon laten plaatsen jakie ik ben ook niet zo gek op die man hoor
nee, die heb ik gelukkig ook niet gehad. Ik voelde het allen als ik deed voeden. Nu zeg ik wel eens, wat ik bij Kimberley niet heb gehad krijg ik nu dubbel haha. watn die harde buiken en voorweeën is voor mij dus ook helemaal nieuw. Runner, geniet er maar lekker van en als het daadwerkelijk begint zul je het wel merken
Ik heb juist het gevoel dat ie kleiner is geworden, maar dat komt omdat de buik gezakt is. Is toch mooi voor je, weer een teken dat de baby gegroeit is.
ja die van mij is ook heel erg gezakt maar nu komtie echt met super spurten weer omhoog inderdaad zal het wel zo zijn dat de kleine een groeispurt maakt
Dat is mij ook al opgevallen: dat mensen nog even 'je buik willen zien'. Niet jou, maar je buik. Alsof ze anders niet geloven dat je zwanger bent Fijn dat de harde buiken weer zijn afgezakt! @erna1974: Het is nu niet meer zozeer mijn buik die groeit, maar het kindje des te meer. Dat merk ik doordat mijn buik steeds meer gevuld voelt met kind, en daardoor steeds massiever aanvoelt. Ik voel ook elk schopje, porretje en schuifje van het kindje. Net even een uurtje op bed gelegen. Ik heb de cd 'Music for Mother and Baby', die ik ooit van vrienden heb gehad, maar eens opgezet. Wel grappig, de muziek is gecomponeerd op het ritme van de moederhartslag die je kindje in jouw buik hoort. Op de hoes staat dat je deze cd niet mag draaien tijdens het autorijden of tijdens het bedienen van zware apparaten. Ik snap nu waarom, ik heb volgens mij toch een klein half uurtje geslapen. Lekker hoor! Groetjes, Wendy