Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :confused: wow Wennie ...geef me de CD pleasssssssssse ! ik wil ook wel eens slapen ...men ik weet nog maar amper wat dat is ..ik sta nog vermoeider op dan dat ik naar bed ging ..

2. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Zal ik kijken of ik de inhoud van de cd kan zippen en naar je kan mailen?
    Klopt het e-mailadres dat je in je profiel bij 'e-mail' hebt staan?

Groetjes, Wendy

3. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @asjuh: Het zip-bestand is naar je onderweg, hopelijk werkt het ook bij jou!

Groetjes en slaap lekker, Wendy

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    goed ontvangen ..thx meid ...alleen mediaplayer doet raar :( grrrrrr

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hmm ff pauze houden hoor pfff, 1 verdieping is helemaal gedaan van boven tot onder. Ik moet ook wel want sterre zit ineens weer ONDER het eczeem :( echt heel zielig, vooral in haar gezicht en hals. En dan is een zoveel mogelijk stofvrij huis het beste.
    Bah die rotkies he :( maar ik wil alleen savonds paractamol nemen als het ff kan...

Over dat van te voren rommelen, ik had dat bij allemaal wel, maar bij mij braken de vliezen ook als eerste steeds en dan weet je direkt waar je aan toe bent he, dat heb je dus met rommelen en dan weeen niet, dan vraag je je in de beginfase steeds af of het wel echt is begonnen.

@bab ligt jouw kleintje in stuit?

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hallo dames. Ik ben ook weer even online. Man, dat kostte wel even tijd om bij te lezen. Jullie hebben weer heerlijk wat afgeleuterd. Weet niet meer precies wie wat heeft geschreven dus ik probeer nu weer gewoon bij te blijven en te reageren.

@Daphne: voor jou een uitzondering natuurlijk. Prachtig om het dagboek van Sam te lezen. Zo van de zijlijn maak je toch steeds weer een mijlpijl mee. Haar voeding gaat echt snel omhoog zeg. En poepluiers! Waar je al niet blij mee kan zijn. Maar het is weer een mooie stap richting naar huis kunnen. Ik hoop echt voor jullie dat ze volgende maand om deze tijd in haar eigen wiegje ligt.

Ik heb vandaag heerlijk kunnen uitslapen. Gisteren al vroeg op bed. Beetje tv en gelezen. Lekker geslapen en uiteindelijk om half 12 mn bed auitgekomen. Even daarna kwam mn moeder. Die blijft tot zondag. Gaat boven de tweede kamer schilderen. En als er genoeg tijd is, en daar lijkt het wel op, ook de overloop. Lekker is dat. Dan zijn alle kamers voor de kinderen helemaal klaar. Ach we wonen hier ook nog maar 2 en half jaar. Hihi. Net met de dochter van mn vriend naar paardrijles geweest. Ze doet het al heel leuk alleen vindt ze het wel moeilijk om af en toe even door te zetten. Dan heeft ze last van koude handen, koude tenen, is ze moe. Noem maar op. Ik hoop dat het paardrijden haar daar wat stoerder in maakt. Komt haar op andere vlakken ook van pas. Straks gaan we naar de kapper, even haar pony bijknippen, die hangt weer voor haar ogen. En dan boodschapjes voor het eten vanavond. Heb nog geen inspiratie wat ik wil eten. Komt in de winkel wel.

7. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Goedemiddag dames,

Hoe is het met jullie.. Ik heb ook niet alles kunnen lezen. Ben alweer een dag hier niet geweest en dan mis ik veel. Gisteren een drukke dag gehad of eigenlijk de hele dag bij mijn moeder geweest en smorgens nog even naar mijn werk bijkletsen.

Is er hier nog iets spontaans gebeurd, kan iemand mij inlichten.. erg he. Ik wil naar boven gaan om verder te gaan met het strijken.

nou ik hoor het wel dames

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    hallo lady's,

vandaag de sleutel vn ons nieuwe huis aangenomen, joepie! is nog wel helemaal kaal, heb de hele middag geshopt bij de Gamma en ben nu helemaal stuk. Zal mijn vriend vanaf nu ook wel vaak moeten missen, hij heeft me thuis afgezet en is aan het klussen, dan zit er iig aan het einde van dit weekend een wc in, kan ikm ook weer mee!

Ben benieuwd hoe het met bab en brenda gaat...

ga nu even proberen bij te slapen,
    groetjes Lisette

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Zo, het is me weer even gelukt hier te komen :(

Ik heb van te voren bij de eerste helemaal geen 'grommel' gehad. Ineens begonnen de weeën en 5 uur later was ze er gewoon! Bij de jongste had ik wel steeds het gevoel van, ja, het zou wel eens kunnen gaan beginnen binnenkort, maar was 2 1/2 uur voordat ze geboren is nog in de winkel dus ja.. ;)

Van-het-kastje-naar-de-muur bij Essent hoor! Zij zeggen dat de monteur gisteren en/of vandaag geweest zou zijn hier en ik heb niemand gezien of gehoord..how strange?!?!
    Mar hopen dat die lulhannes zich nog laat zien vandaag!

Ik kon helaas niet alle pagina's teruglezen, want zo lang doet mn verbinding het niet :( Ik probeer ullie echt te volgen hoor!

10. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hoi hoi,
    Bij sommige begint het te rommelen dus hahaha, bij mij is de beeb aan het indalen, vanmorgen naar de verloskundige geweest en alles was okido. De kleine ligt al in de bekken, maar de baarmoeder is nog niet vooraan, dus kan nog wel ff duren of niet, ja ze kunnen er ook niets over zeggen(inwendig onderzoekje gehad) Ik voel me goed, op het vochtvasthouden na dan, urine was ook goed dus nu volgende week weer terug.
    liefs fredje

11. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @judith: ik ben er ook weinig geweest hier, maar het begint te naderen voor jou, niet lang meer.. Wat eikels die van essent geeft ze maar flink op hun donder.

@fredje: goed om te horen dat alles ok is..

12. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes :D

Ook ik denk weer bij gelezen te zijn, maar vraag me niet wat er allemaal is geschreven... :(
    Ik heb veel gelezen over gerommel, maar er zijn nog steeds geen nieuwe baby's bij.
    Hier rommelt het af en toe, er is tot nu toe geen pijl op te trekken.
    Wel lekker is de nesteldrang, mijn koelkast is schoon en de eettafel in de olie. (had ik ook gemakkelijk eerder een keer kunnen doen, maar het moest nu...)
    Verder staat ons bedje op klossen, het lijkt wel of ik de mount everest moet beklimmen. Maar alles is gereed voor de kleine :)
    En natuurlijk het beste nieuws is dat ik vandaag de 37-weken heb bereikt! Joepie! kom maar op kleine ;)

Meisjes doe rustig aan, of zet hem op ;) tot snel!

Dikke knuf

13. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    ja lekker he, te weten dat alles okido is

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Marjanne: gefeliciteerd met je 37 weken! Toch weer een gerust gevoel.

Hier geen gerommel en geen indalen. Maar ik moet ook nog 4 weken officieel.

Eten staat hier op het vuur. Heerlijk joh, een behulpzame 7-jarige in huis. Heeft alles voor me gepakt en heeft de gehaktballen gedraaid. Ze had zelf gekozen wat we vanavond gaan eten: aardappelen, bloemetjes (bloemkool dus) en gehaktballen. Dat is nu bijna klaar.

De kamer boven schiet ook al op. Lange wand zit al 2 keer in de saus. Balken worden nu geschilderd. Dat komt zeker af!

15. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Heyy Pendrag dat klinkt echt goehoeed :D

16. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    zo hier ben ik dan ff,
    gisteravond om 19.53 uur bevallen van dochter Lara
    ze weegt 3635gr en is 49 cm lang

ben gisteravond om elf uur met haar thuisgekomen, toen hadden we het hele huis vol bezoek zitten, want iedereen wou haar zien.... :D

vandaag ff spannend, want Lara werd wat geel, en dat mag blijkbaar niet binnen 24 uur. dus mijn man met haar naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken, maar alles was oke gelukkig.

bevallingsverhaal typ ik een andere keer wel, ga nu terug liggen....

@pendrag; ik had ergens wat mis gedaan met nummer opslaan, vandaar dat ik je helaas niet heb kunnen sms-en. sorry daarvoor :oops:

groetjes Brenda

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Hey ladies,

FF een update van deze kant!
    Slechte nacht gehad "what's new ;) " hele zere rug en schaambeen.. probeer langzaam toch wat spulletjes in huis te halen en de was bij te houden!
    Het weer wordt hier langzaam aan al warmer en dan hebben jullie het over sneeuw :) hahaha!

18. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Brenda.. Gefeliciteerd... joepie joepie! GEniet maar lekker van jullie dochtertje! :) :) :)

19. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :D Gefeliciteerd met de geboorte van Lara ...geniet van haar meid

20. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Hoi Brenda, van harte gefeliciteerd met je dochter! en wat een mooie naam, geniet ze!
    Wij waggelen wel ff door hier :)

Deel Deze Pagina