Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    haha patricia echt herkenbaar, mijn tepels doen ook zeurderend zeer zeg maar En ik ben mega moe echt niet normaal meer ik denk dat het weer daar ook nog een extra bijdrage aan heeft.

Had zondag een feestje s'avonds ik heb mezelf een schop onder mijn kont moeten geven om mezelf aan te kleden en wat doe ik daar, continu gapen heb maar gezegd dat ik slecht geslape had :oops: :oops:

hihihi
    liefs fredje

2. ikbennic

ikbennic Lid

13 jun 2006
    24
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi hoi!

Ik ben ook hartstikke zwanger en als alles meezit komt die kleine ook in februari!

3. ikbennic

ikbennic Lid

13 jun 2006
    24
    0
    0
    Nieuwegein
    en......niet onbelangrijk.....Allemaal van harte gefeliciflapstaart natuurlijk!!!

4. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Gefeliciteerd Ikbennic!

Een algemeen vraagje: hebben jullie het al verteld aan mensen om je heen? Of wilde je wachten tot later? Nog leuke dingen meegemaakt bij het vertellen?

Groetjes,

Dominique

5. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hallo meiden!

Vanmorgen de 1e echo gehad, en alles is helemaal goed!
    Het vruchtje is op de juiste plek ingenesteld en het hartje klopte al.
    Ik ben helemaal opgelucht en kan eindelijk genieten.

Ik moest kraamzorg al gaan aanvragen!
    Én ik moest nadenken of ik een nekplooimeting wilde?? Ik heb al 3 kinderen en toendertijd was dit nog niet. (Ja, alleen als je 36+ was.)
    Nu dus voor iedereen.
    Dus gelijk een vraag, wie weet er meer van en waarom doen juliie het wel of juist niet?

Gr. Cellie.

6. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Wij hebben het wel meteen verteld aan onze familie. Ook heb ik het al op m'n werk verteld. We werken maar met 3 mensen. Wordt anders allemaal zo geheimzinnig. En je moet er gewoon vanuit gaan dat alles goed komt :D Wat vrienden en kennissen horen het wel wat later.

Succes!

7. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Echt super voor je dat alles goed zit! Een hele opluchting of niet? Over de nekplooimeting moet ik ook nadenken. Weet er ook helemaal niets van. Helaas.....

Liefs

8. Niet meer actief

Hey Cellie wat fijn dat je al een echo hebt gehad!! Kun je lekker genieten nu :D

Wij hebben het met vijf weken al aan mijn ouders verteld en in diezelfde week ook aan mijn schoonfamilie... Kon het toch niet lang geheim houden, ineens heel gezond leven, niet meer drinken :)
    Voor mijn ouders wordt het het eerste kleinkind, dus dat was extra leuk om te vertellen. Ze waren heeeelemaal perplex want ze hadden het nog lang niet verwacht!

Aankomende donderdag na de echo ga ik het aan een goeie vriendin vertellen en aankomend weeknd kom ik er ook niet onderuit tijdens een barbeque met vrienden... gezien ik normaal best een glaasje Rose lust 8)

9. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey meiden,

wij hebben het vrijdag (de testdag) gelijk aan iedereen verteld, ben ook zo'n flapuit hahaha!
    reacties waren super leuk! de 1 is helemaal verbaasd, de ander staat te springen en te dansen, haha!
    mag over 2 weekjes al bij de VK komen, spannend!!!
    ook al aan de verzekering doorgegeven, hun hadden ook de tip om nu alvast het kinderdagverblijf te regelen, anders is er straks geen plekje meer vrij voor de beeb! pff das wel snel hoor maar ok...

alle nieuwe meiden, welkom en geniet van je zwangerschap!!

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hé, hier zijn jullie!
    mijn kikkervisje is ongeveer op 12 feb klaar met groeien :)
    hebben meteen onze ouders ingelicht, wisten toch allang dat we er mee bezig waren.
    iedereen was dol enthousiast!

ik vroeg me vanmorgen af of die rug pijn er ook bij hoorde of dat ik verkeerd had geslapen, het antwoord heb ik al gevonden ;)

17 juli hebben wij onze 1ste echo, spannend!
    18 juli moeten we naar de gyn en hopelijk worden we dan doorverwezen naar de verloskundige.

alle andere meiden GEFELICITEERD!!

11. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    @ ikbennic van harte gefeliciteerd!!!

@cellie wat fijn dat de echo helemaal goed was en het hardje horen, lijkt me helemaal super, wij moeten volgende week, dan ben ik bijna 8 weken. vind het wel spannend hoor

Wij hebben het nog niet tegen iemand verteld, omdat ik vorige x een miskraam heb gehad lijkt het me te vroeg, als ik volgende week misschien het hartje heb gehoord denk ik er misschien anders over, spannend allemaal hoor!!!

12. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Welkom Runner!

Hey Nann, heb je vandaag (de 14e) nou je echo of morgen? Hoe is/was het!??

En trouwens, je bent opeens een paar dagen langer zwanger!

Groetjes,

Dominique

13. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Woooaa, Nann, ik zie de echo in je album staan! Wat gaaf!

14. Niet meer actief

Hihi thnx :D Zie ook topic bij 'miskraam', wat dat betreft echt drama-dag achter de rug... toen jij een echo kreeg vloeide je ook nog toch? Was het veel en ging het snel over?

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    nou nann, je hebt idd een erg gezellig dagje achter de rug, ahum, ben blij dat alles goed is gekomen.
    is toch de nachtmerie van alle vrouwen hier!

zit mezelf ook regelmatig gek te maken met die gedachte. nog steeds moeilijk te geloven dat het nu toch echt raak is. van alle maanden dat wij bezig waren was ik dit keer er echt van overtuigd dat het niet kon!
    nou ja, zo zie je maar weer, je lichaam geeft soms de verkeerde signalen door!

16. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Jemig! Wat k*t. Wat een drama op een dag! Gelukkig ben je er ook dezelfde dag achter gekomen dat het toch nog goed is.

Ik vloeide ook, hoewel niet genoeg voor een maandverbandje - meer inlegkruisjes-niveau. Het enge was dat er ook een paar hele grote stolsels mee zijn gekomen. Toen dacht ik dat het echt over was.

In het ziekenhuis hebben ze een uitstrijkje gedaan en over anderhalve week krijg ik daar de uitslag van. De gynocologe merkte wel op dat ik een geirriteerde baarmoedermond heb. Als je daar een bloeding van hebt (kan spontaan optreden), oogt het meteen als heel veel maar het uiteindelijke bloedverlies valt mee. Ook kan je dan stolsels verliezen. Ik vind het allemaal goed, als de zwangerschap maar doorgaat.

Ik vermoed, trouwens, dat ze een uitstrijkje heeft gedaan om baarmoederhalskanker uit te sluiten. Daar ga ik op dit moment even verder niet over nadenken.

Hebben ze bij jou iets kunnen zeggen over de oorzaak?

Groetjes,

Dominique

17. Niet meer actief

Ja dat is ook zo, het kan je aardig voor de gek houden! Ik ben heel erg opgelucht na de echo, maar nu mag het bloeden wat mij betreft wel ophouden 8)

18. Niet meer actief

Nee, ze wisten helemaal niet waar het aan lag... ze vonden het juist teveel om aan de baarmoedermond te kunnen liggen (terwijl er tijdens de echo juist maar weinig bloed te zien was)! Ik hoop wel dat het nu gauw stopt. Wanneer mag jij weer komen voor een echo? Ik mag over 4 weken gelukkig weer, krijg daan eerst de officiele intake en daarna nog een echo. En dat uitstrijkje, niet teveel zorgen maken hoor, dat hoort er vast helemaal bij!! Hoe lang heeft jouwe bloeding geduurd?

19. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Het stopte bij mij de dag nadat ik de echo had gehad. Dan voel je je ook een beetje lullig ... :rolleyes:

Hopen maar voor je dat het snel over is. Misschien is het inderdaad een ongesteldheid. Wat had het bij mij ook kunnen zijn, als ik naar de timing kijk ...

20. Niet meer actief

Niks lulligs aan, het gaat wel om jouw kind! Ik ontdekte het vanochtend op m'n werk, ik wilde beginnen en moest nog even naar de wc. Ik heb rechtsomkeert gemaakt naar huis en me vanuit de auto ziekgemeld met 'griep'. Denk dat ik sowieso morgen nog thuis blijf, ff bijtanken!

Deel Deze Pagina