Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies

Annelies Niet meer actief

hier alles ok. ben maandag weer naar de vk geweest. alles goed! voel me behalve nog steeds vermoeidheid wonderbaarlijk goed. heerlijk!
    ik ben blij dat het met de meesten hier ook goed gaat.

2. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Carola,

bedankt voor de info!!!

Voel me af en toe zo'n dom gansje....

Echt zo van "wat gebeurt er nu weer?!"

3. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Ik las gisteravond op een amerikaanse site dat je partner vanaf week 19 de hartslag met het blote oor zou kunnen horen, gewoon door zijn hoofd op je buik te leggen.

Ik heb ook iets gehoord van luisteren via een toiletrol, maar dat kan toch pas veel later?

Iemand hier ervaring mee?

Groetjes,

Dominique (duimendraaiend/tandenknarsend/tenenkrullend wachtend tot 3 uur vanmiddag)

4. Annelies

wat ik heb gelezen is, dat je ongeveer rond de 22e week met een leeg toiletrolletje idd de hartslag van de beeb zou kunnen horen.
    maar nu lijkt het me idd nog wat te vroeg...

5. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @Dominique71

Spannend hoor je 20 weken echo zometeen veel sterkte en veel plezier!!!

En even over de kilo's aankomen ik ben al 7 kilo aangekomen dus het kan erger maar het is voor een goed doel hoor dames

Groetjes

6. Annelies

7 kilo al he?
    ik ben in totaal nog maar 1 kilo aangekomen?
    zal dat misschien nog te maken hebben met de hoeveelste zwangerschap het is?

7. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Ik ben nu in totaal 3 kilo aangekomen dus dat valt gelukkig nog mee. Ben wel bang dat het straks extra hard gaat vwb kilo`s. Mijn moeder kon toen ze 3 maanden zwanger was van mij al geen normale kleding meer aan dus hoop niet dat het erfelijk is want anders pas ik aan het eind alleen nog maar van die wijdvallende soepjurken hahahaha!

Groetjes, Babette

8. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Super dat iedereen zo actief aan het schrijven is,
    gelukkig dat ik in mijn pauze ook ff kan lezen
    dan ben ik weer een beetje bij.

:mad:: Carola - Dankjewel, 't buikje begint inderdaad hard te groeien!!

:mad:: Cellie - Joepie, dat is goed nieuws en leuk dat je nu weet wat er in je buik groeit en dat alles goed gaat!! Geniet ervan!!

:mad:: Bab - beterschap!!

liefs en groetjes

9. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @missymona: dank je! Ben helaas nog steeds niet lekker en lig heerlijk op bed een beetje te internetten...Blijf je wel op de hoogte van alle ins- en outs vwb zwanger zijn. Hopelijk voel ik me snel wat lekkerder!

Groetjes, Bab28

10. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @Annelies klopt inderdaad bij een tweede zwangerschap gaat het allemaal wat sneller met gewicht enzo je ziet het ook sneller dan van de eerste
    En als het goed is gaat de bevalling ook sneller en die van mijn dochter was al supersnel dus we zullen zien ;)

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey hey

Als ik dit allemaal lees zou ik denken dat ik weken niet heb gelezen! (Terwijl dat maar 2 dagen was ;) ) Leuk hoor!
    Die harde buiken herken ik ook, als ik heel hard aan het werk ben in de zaak. We hebben een snackbar, en dan heb je soms van die piektijden.
    Verder voel ik nog helemaal nix... Kan niet wachten totdat het zover is. Zeker als ik al die verhalen van jullie lees. Ach mijn tijd komt nog wel! :D

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    wat ben ik blij dat mijn gewicht niet in de gaten word gehouden en dat hier in huis dus geen enkele weegschaal te vinden is!! zou helemaal gek worden van aangekomen kilo's (ook al is het voor een goed doel).
    weet je hoe snel het weer zomer is na februari??!!
    hahaha! vrouwen en gewicht......

13. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Bij mij wordt er door de vk ook geen gewichtscontrole gedaan (is tegenwoordig geloof ik gebruikelijk) maar vind het zelf wel fijn om er enigszins wat controle over te hebben...alhoewel straks heb je het wss niet meer zelf in de hand hahahah.

Sinds vandaag merk ik ook dat de kleine actiever aan het trappelen is. Wat ik eerst dacht dat darmplopjes waren zijn nu volgens mij echt schopjes van de baby. Mijn vriend zag straks ook mijn buik ineens bewegen..heel grappig!

14. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Ik weet ook niet wat ik weeg... er is hier geen weegschaal in huis!
    Maare ik zou het niet erg vinden hoor.. kom maar op met die buik en kilo's!!

Wat is het druk hier ineens.. gezellig hoor al die februari mama's in spe

15. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Runner

Ik hoop in Juli / Augustus wel weer een beetje strak in bikini te kunnen.... Of ben dan erg naief?

Dan ben je toch 4/5 maanden verder en met borstvoeding vliegen de kilo's er toch weer af of niet?

16. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @ mirella helaas gaat die vlieger niet voor iedereen op van de borstvoeding,en het is denk ik voor iedere vrouw zeker bij de eerste afwachten hoe je uit "de strijd" komt :D

17. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik heb trouwens zelf ook geen idee hoeveel ik deze keer al angekomen ben, ik word ookniet gewogen en heb thuisgeen weegschaal, boeit me ook niet echt eigenlijk hihi

18. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Maisy,

kun je het niet een beetje inschatten als je naar je familieleden kijkt?

Mijn moeder en mijn nicht waren snel weer slank na de bevalling en ik heb dezelfde bouw.

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ja denk t wel, ik geloof ook dat straie voor een deel aanleg is, ik heb ook mijn mama's figuur en die ziet r super uit voor 54 en 5 kids :D maaarrrr je figuur verandert wel he, zou ik iig wel rekening mee houden.

20. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Mijn man is naast brandweerman ook gewichtsconsulent en fitness instructeur dus ik hou goede moed dat ik mijn figuur weer terug krijg door mijn personal trainer aan huis hahaha!

Deel Deze Pagina