@iken kleine: ja wie is next.... Missymona: Het is fijn om te horen dat je weer onder controle naar de vk kunt. En wat goed van je dat je nog energie hebt. ik niet meer. joh..
BRENDA: Hartelijk gefeliciteerd met je dochter en ik vind het een prachtnaam. Wij zijn benieuwd naar je bevallings verhaal.. Geniet van deze mooie periode en van je dochter.. knuffels sweetcandie..
@Brenda: Van harte geluk gewenst met de geboorte van jullie dochter LARA! Wat leuk een meisje en fijn dat alles goed met haar is. Geniet er maar lekker van! @Maisy: ons kindje ligt idd nog steeds in stuit (nooit anders gedaan) en zal dus 31 jan per keizersnede geboren worden (of er moet eerder spontaan iets gebeuren zoals vliezen breken of weeen met meer ontsluiting dan ik nu heb (1 cm)). Tevens heeft onze baby dus groeiachterstand en is het spannend hoe hij het na de geboorte zal doen. Komt wel erg dichtbij nu! Liefs, Bab
ja, joh.. komt echt dichtbij voor je.. wat raar dat je al weet wanneer je gaat bevallen.. Hoe kwam je erachter dat je 1 cm ontsluiting hebt.
@judith, natte broek en afkickverschijnselen.. sterkte hoor @bab, hoe hebben ze bij jullie de groeiachterstand bepaald? 31 januari.. dat is op 1 hand te tellen.. heel veel succes!
@ Marjanne, 37 weken Yessssssssssss nu mag jij ook. @ Pendrag. Lekker bloemetjes gegeten? Dat klinkt wel lief zeg! @ Missymona, fijn dat alles in orde is en heerlijk dat je nu alles in huis hebt. En lekker verwend geworden! En je moeder is ze weer goed aan gekomen want hier was het geen goed weer vandaag in het zuiden. @ Judith, wat gebeurt er allemaal. Wel erg spannend nu je niet, wanneer je wilt, online kunt zijn zeg! @ Bab, spannend zeg binnen nu en 5 dagen zijn jullie de trotse ouders! @ Aichaatje, ik weet niet zeker of kindjes voor de 37 welen in de couveuse moeten, ik meen dat dat met de volgroeiing van de longen te maken heeft @ Maisy, waar ben je? Je dochter is nu toch naar DE fuif he? Brenda hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter LARA, geniet er maar lekker van!
Gefeliciteerd Brenda77 met lara mooi dat alles oke is lekker van je kraamtijd genieten nu We hebben hier net het bed opgehaald dus hier is alles in gereedheid gebracht nog ff dan ben ik 37 weken en dan mag het wat mij betreft komen hoor het maagzuur komt me oren uit ik loop als een waggelend eendje en me schaambeen brand ook heel erg maargoed voor jullie geen onbekende verschijnselen Ik denk dat judith next is wat denken jullie
nou sweetcandie volgens mij nooit ik moest hem opnieuw aanvragen van de vrouw van de kruidvat ik had hem volgens haar allang moeten hebben nou zo te horen is hij niet erg bijzonder dus ik dacht laat maar
die heb ik bij 6 maanden al gehaald, Ik kreeg een e-mail met een streepjes code die ik mee moest nemen naar de winkel. Moet wel zeggen dat er heel véél leuke dingen in de doos zaten Maar een gegeven paard mag je niet in de mond kijken, toch?
Erna, het gevoel is heel vervelend maar er zit ook een positieve kant aan. Die pijn aan je schaambot is een teken dat de baby aan het indalen is en dan gaat het maagzuur ook over, want er komt boven weer meer ruimte
Rustig avondje vandaag dames. Maar ja, wat wil je als topposter Judith weinig online kan zijn. Maar ook niets gehoord van maisy vanavond. Ik ga nu douchen en mn bedje opzoeken. Fijne nacht allemaal!
@erna: oh ja, ik zal maar gaan informeren bij kruidvat... Ja, het is inderdaad rustig hier pendrag.. welterusten meid..
ja ben benieuwd, wie de volgende zal zijn.. Hebben jullie ook veel last van harde buiken.. ik niet normaal in de avond uren..