nou hij is al ingedaald bij mij dat wist ik al en van maagzuur had ik ook geen last maar de kleine heeft maar besloten om nog ff flink te groeien nu komt me buik weer omhoog Dus vandaar de maagzuur Ja maisy is er ook niet dat is vaak wel vreemd haar vloer lag toch al :
harde buiken heb ik niet zo heel veel moet ik zeggen maar ik probeer ook me rust te nemen des te meer om dat de kleine een groeiachterstand had en dan is rust nemen zo op zijn tijd heel belangrijk Al valt het soms niet mee
Geloof ik graag dat dat niet altijd mee valt, Erna. Ik vind het ook maar vreemd dat de twee toppers er beide niet zijn vanavond. Judith is te begrijpen maar Maisy, tjonge ze heeft wel erge last van haar kies zei ze vanmiddag. Mss is ze in slaap gevallen
Judith; we missen je hier ook hoor! Hopelijk snel weer een normale verbinding. En dat je ook weer normaal radio en tv hebt, ook wel prettig. Spannend een natte broek, hoop dat het nu echt een beetje gaat doorzetten hoor. Missymona; zo klinkt goed zeg. Fijn zo'n goede controle. Vandaag ook controle gehad en alles weer in orde. Nies bijzonders -gelukkig! Hier ook regelmatig harde buiken en vandaag bijna de hele dag een menstruatie gevoel. Vanavond op de bank zelfs af en toe echte krampen met name pijnlijk in m'n rug. Nu weer alles rustig. Wel jammer, want van mij had het wel door mogen zetten.
Hier ook nog veel harde buiken ondanks de weeenremmers die ik moet slikken! Vooral tijdens het lopen, gaan liggen en omdraaien in bed! Ik ga nog even wat prutsen en wat te eten maken! Truste allemaal en morgen gezond weer op!
ik ga ook ff lekker douchen, pyamaatje aan (zit toch het lekkerste nu, niet?) en nog ff wat tv kijken en dan ook naar bed. Iedereen een hele goede nachtrust en wie weet is er morgen weer een baby'tje bij!
Heyy iedereen, nu heb ik alles bijgelezenen ben ik weer vergeten wie, wat zei Iris is terug van het feestje en het was heel leuk Ik was idd in slaap gevallen op de bank, mijn moeder moest ook wel 4 keer aanbellen toen ze Iris kwam terugbrengen voor ik wakker werd :O Iemand vroeg nog of baby's voor de 37 week de couveuse in moesten, hier de meiden van 34 en 36 week niet hoor, zij lagen in een gewoon wiegje in het ziekenhuis.
Voor de meiden die gaan slapen. Truste en een goeie nacht. Maisy, wat leif dat je moeder je dochter is gaan halen. En tof dat ze het leuk heeft gehad. Hoe ist met je zere kies?
brenda, gefeliciteerd met jullie dochtertje! mooie naam hoor, Lara! voor aardig wat meiden begint het weekend al vroeg op bed zeg, hihi. net een film gekeken over het WTC, kon het niet eens droog houden, haha! laatste tijd wel vaker last van ga zo ook lekker nog op bed een boekje lezen, was weer eens veelste vroeg wakker vanmorgen. durf dan 's middags mijn ogen niet dicht te doen omdat ik dan weer bang ben dat het 's avonds weer niet lukt, irritant allemaal! ach ja, nog ffies en dan word het nog erger, haha.
oh gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die zoveel harde buiken heeft... ja ik moet het ook rustig aan doen blijkbaar.... ik vind het zitten al moeilijk op de bank en ga ik even liggen dan gaat de kleine zo tegen mijn buik hangen en doet heel erg zeer..