Goedemorgen, hier best redelijk geslapen alleen nu weer echt pijn in mijn buik, rug en benen, bah. Maisy, geweldig meid je hebt het gehaald. Moet een lekker gerustellend gevoel zijn voor je. Judith, vandaag een neiuwe kans. Pendrag, arm paard hopelijk is de wond niet te erg ontstoken. Lisette, welkom bij de club van pijnlijke harde buiken. Asjus, maar liefst 6 keer je bed uit pffffff dat is niet niks. Vandaag is mijn zus jarig dus vanavond zal ik er niet zijn hier, dan weten jullie dat. Gr.
maisy, gefeliciteerd met je bijna 37 weken, hihi. spruitje, gefeliciteerd met je zus, fijne avond alvast iig. hier weer een lekkere lange nachtrust gehad. ben er maar 1x uit geweest om te plassen. gebeurd ook niet vaak. gelukkig weinig plannen voor vandaag, zal zo mijn vriend z'n bed ff uitrollen. kijken of hij nog ideeen heeft. fijn weekend allemaal.
dank jullie wel. we gaan nu boodschappen doen en Kimberley bij opa en oma ophalen. Fijne dag allemaal
Brenda: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lara! Geniet van de kraamtijd hè! Liefs, DAGDAG
@Bab28: Oh wist ik niet meid. Ik hoop dat het kind vanaf nu harder gaat groeien, dan moet je inderdaad rustig aan doen meid.. @judith: hier ook eentje met pijn aan mijn schaambeen... en vooral als ik opsta en last van harde buiken.. @maisy: Gefeliciteerd dat je de 37 weken hebt gehaald.. Ik heb die vandaag ook de 37 weken bereikt.. dus de kleine mag wel komen..
Gefelcitieerd meiden die vanaf nu lekker thuis mogen bevallen (en dat ook willen). Toch wel een lekker gevoel he! Zo te lezen weinig bijzonders gebeurd afgelopen nacht. Hier ook niet. Geen krampen of wat dan ook meer gehad. Alleen veel pijn in m'n heupen van het liggen er op. Moet me echt elke 1,5 a 2 uur omdraaien en/of er ff uit om te lopen en het weer soepel te krijgen. Hier staat weinig op de planning voor vandaag, boodschappen doen etc. Fijne dag allemaal, wie weet een laatste weekend zonder baby voor sommige!
@sweetcandie: Proficiat met je mijlpaal! @spruitje: Gefeliciteerd met je zus! @DAGDAG: Hoe is het met Dain? @IkenKleine: Pijnlijk hè te lang op 1 heup liggen..hier ook last van! Doe er alleen zo lang over om om te draaien of uit bed te gaan (Ja zelfs met hulp van Sebas steeds) @runner: Beter zeg zo'n goeie nachtrust! Ben jaloers op je Nou, wij gaan ook boodschappen doen, tenminste, ik ga een poging doen om mee te gaan met Sebas en de kids Is een hele opgave hoor dat boodschappen doen...pfff!
hoi dames, ik ben nu aan het koken en ga dadelijk ook even wat boodschappen doen. En ga ook een zo.n shirt halen met knoopjes.
Zeker, maar gelukkig ben ik nog mobiel genoeg om me te kunnen omdraaien en zelf uit bed te komen. Gaat niet snel, maar he... heb toch geen haast Hoest met de rommelende buiken? Als some real action te bespeuren?
Ik wil bevallennnnnnnnnnnnnnnnnnn ik ben het ZAT en ik ga nu nog ff tien keer de trap op en neer lopen, grrrrrr.
IK WIL OOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKK! **Judith gaat op dr gemak wat traplopen met een fles tonic en een fles bitter lemon in de hand en iedere keer als ze beneden komt neemt ze een hap verse ananas mét hart én een framboosbladcapsule. Als ze 20x op en neer is gelopen wacht Sebas boven op haar voor een stevig potje sex **
Nou echt he Judith, als die etterbak van een ex van me niet op aruba zat maar hier, dan moest ie het ontgelden hoor, dan kwamen we niet mee rvanbed tot die kleine eraan kwam, dus ANDY als je stiekem meeleest GET YOUR ASS OVER HERE!
Iedereen zal wel denken, nou nou je bent net op de 37 week hoor, maar voor mij is dit een hele lange zwangerschap al dus, vergeleken met de vorigen en met die 4 meiden rondhuppelen en nog zoveel te regelen met scholen en instanties is mijn geduld wel op, want ikkan zo weinig met dit lijf nu en dat vreet me op.
Ik snap em wel hoor meid! Enneh..je bent niet de enige die het al beu is voor de 40 weken hoor! Ik heb zojuist alvast mn abbo voor mn gms maar eens verlengd. Moet eigenlijk in februari, maar dan heb ik al andere dingen te doen..hoop ik Krijg nu een nieuwe abbo en een nieuwe foon dus dan kan ik er weer tegen hè