Pff kga dan maar een hele pot framboosblasthee zetten, zal ik er 2 of 3 zakjes inhangen ? Ohhh kweet nietw at ik heb vandaag hoor, maar mijn hoofd staat echt naar bevallen, maar aangezien dingen nooit gaan zoals ik wil...
Whuhahah ja en ach als ik dan darmkrampen krijg daarvan dat schijnt ook weeenopwekkend te kunnen zijn
Ohhh, pffff ,zucht, grommm.... En de was droogt me niet snel genoeg, niemand en nik sluistert ook naar me in dit huis he, zelfs de was niet
Hahaha, dom he, vind mezelf zo dom als ik het zo teruglees, maar mijn hormonen draaien echt oevruren vandaag zeg
Hier ookkkkkkk!Ik word GEK van alles en iedereen wat niet opschiet, wat niet luistert en wat zowiezo niet naar mn zin is om 1 of andere rede Ik heb die zoon van me nu al -TIG keer gevraagd om eens uit die skippybalbuik te komen maar die luistert ook al niet! HEEEEEEEEEEEEEEEEEELPPP!
Ja hier du sook, Lorraine staat me heelverg te etteren vandaag, en het huis lijkt zichzelf wel weer rommelig te maken, niet eens zozeer de kids, ik zie dus gewoon overal nog meer dingen die schoon MOETEN, ik bedenk ze ter plekke, dingen die eeeeeeecht niet belangrijk zijn enzo en zo zit je je op te vreten over van alles en nog wat
Ohhh dat is erg idd! Ik denk dat ik die Essent kerel wat had aangedaan, we zijn nu toch niet toerekeningsvatbaar in de rechtbank