Ik ga zo nog fijn even bij m'n ouders eten, hoef ik lekker niet te koken. Ze zorgen altijd zo goed voor me! Zie nu wel dat ik me een beetje mag gaan haasten... anders ben ik zo nog te laat...
Hmmzz je kan alleen niet traplopen en sexen tegelijk, sexen en tonic drinken kan nog en traplopen en drinken en ananas eten ook wel, maar traplopen en sexen.... :-s
Ghahaha ja zou kunnen idd, och moet er niet aan denken zeg doe mij maar op bed nu hoor, niet dat dat gaat gebeuren zonder vent ofzo maarja
Nou, ik vind op bed liggen ook niet echt geweldig met die skippybal hoor! Hmmm...onder de douche zou ook moeten kunnen..Warme douchestraal werkt ook wel voor weeën dus das dubbelop weer hè
@pendrag, hoe is het nu met de harde buiken? doe je het wel een beetje rustig aan! Eet ze.. @maisy/judith, hier bij ons in de stad zijn de dokters echte prutsers die smeren je van alles aan voor het geld schandalig maar waar!(geen ziekenfonds maar handje contantje) dus als het met deze druppels niet gaat lukken moet ik echt nog even geduld hebben tot we voor de bevalling gaan reizen... Ben in mn leventje al 9 keer geopereerd aan mn oortjes dus daar blijven die prutsers mooi af... @daphne, goed nieuws weer wat fijn voor jullie! Sam dacht als ik alles er nu eens uittrek mag ik misschien wel mee naar huis Sex op de trap, met een glas tonic terijl je elkaar stukjes ananas voert.. heel romantisch! Als je dat ook nog eens filmt is het vast een oskar waard
Ja die storingsdienst werkt 24/7, du ook morgen, maarja.. Begin vd avond gebeld en zei zeggen dat het opgelost is binnen 48 uur..Vanaf gisteravond dan Ja, dáár heb ik iets aan! Denk dat ik maar eens een jaar gratis ga eisen! (En krijgen...wedden? )
Nou ik hoop echt voor je dan dat het morgen is opgelost anders zou ik idd eens eisen zowiezo eenhalfjaar gratis
Ja, ik mag niet bellen van Sebas Hij is bang dat ik het alleen maar erger maak Hier ook ongikrampen en lage rugpijn Aichaatje Voorweeën schijnbaar...