Ik heb dat ook regelmatig van die ongi krampen, zo'n rare gewaarwording, dan moet ik ff weer naar mijn buik kijken van ohhh jaaa hihi
Chips... voor mij dan.. hoop dat het afzakt! Zal ik die van mij naar jouw sturen Judith.. ik moet toch zeker nog een week wachten!
Tjee Judith, dat is ook wat, nog steeds niet gemaakt... Ik zou ook zelf gaan bellen als ik jou was. Belachelijk dat het allemaal zo lang duurt! Hoe lang zitten jullie nu al zonder?
Ik heb ongi zijn ook geen moment gemist.. straks al dat gedoe weer.. baal trouwens wel dat je geen tampons gebruiken kunt na de bevalling Iemand nog tips voor engelse geboorte gedichtjes?
Mijn banner klopt alleen niet zo... snap er nix van... er zou nu 37 weken en 1 dag moeten staan. Lekker aftellen zo...
Dan komt die ooievaar nooit bij het einde, en zou het betekenen dat ik eeuwig zwanger zou zijn... Liever niet...
Idd Marjanne want je bent 2 dagen eerder uitgerekend als ik, misschien heb je je tijd verkeerd ingesteld in je profiel hier?
Normaal loopt ie wel goed, snap 't niet. Morgen maar kijken of ie al "normaal" doet. Als ie dan nog stom doet ga ik hem aanpassen. Hij moet en zal doorvliegen!