al die verhalen over kilo's en gewicht. Eerst zei ik ook dat ik 't niet zo erg zou vinden maar nu mijn buik ineens zo hard groeit en de kilo's eraan komen, hoop ik wel dat ik die extra's ook snel weer kwijt raak.. Ik heb thuis geen weegschaal, maar bij de verloskundige moet ik wel op zo'n ding gaan staan grrrr Owh wat ben ik ook een zeur heey, eerst wil ik een zichtbare buik en nu zit ik te zeuren over die extra kilo's maarja zoals er al meer zeiden je weet wel waar je het voordoet en dat je niet zomaar dikker aan het worden bent maar dat er een wondertje in je buik aan het groeien is!! Liefs missymona
hey feb. mama's!! hoe is het met jullie mooie ronde buikjes??!! hier is ook alles weer helemaal goed, ik ben helemaal de oude weer, vriendje gelukkig ook weer de eerste feb. mama's snappen dit wel, hahaha!! we zijn weer volop bezig, hopelijk mag ik me binnenkort ook weer bij een mama's groepje aanmelden!!! dikke knuffel van bianca!!
Hoi Bianc, fijn dat het langzaamaan weer beter gaat met jullie (en met de "sportblessure" ). Leuk dat je ons op de hoogte houdt, en ik hoop ook dat je binnenkort weer bij een andere groep mama's-in-spe mag horen. Dikke knuffel terug! Groetjes, Wendy
hoi bianc, hoop echt dat het snel weer raak is voor jullie!! heel veel plezier nou mirella, we gaan maar weer duimen dat de bikini's weer net zo mooi zitten als afgelopen zomer!! doe er een moord voor! idd maar hopen dat het ook een beetje in je aanleg zit, mijn moeder heeft nog een goddelijk lichaam, haha! en anders moeten we maar stevige wandelingen maken met onze nieuw aangeschafde kinderwagens!!!
Hoi Bianc, leuk om te horen dat het goed met je gaat. Ik hoop ook dat je je binnenkort weer bij een Mama groepje kan voegen! Heel fijn dat je sportblessure over is, inderdaad, ahum Groetjes, Dominique
O ja, bijna vergeten: JONGETJE!!!!!!! Helemaal goed, mooi en gaaf. We hebben een dvd van de echo meegekregen. Zo leuk! Dominique-droomt-in-blauw
Nou ja, moet je nou horen! We hebben een dvd erbij gekocht, voor maar 5 Euro. We wisten van te voren niet dat het kon, maar vonden het toch ontzettend leuk toen we het hoorden. Nu wil ik net even naar het filmpje kijken, blijkt de cd-rom leeg te zijn! Ze heeft het helemaal niet opgenomen! Echt, ik baal zo! Alle opa's en oma's waren ook al helemaal blij!
@Dominique71 Waanzinnig joh een knul harstikke leuk wel balen van je dvd maar dat alles goed is met de kleine is toch het aller belangrijkste nou dat wordt lekker shoppen Ik moet dinsdag weer naar de VK en dan 4 oktober echo maken en ik kan niet wachten achhh ik krijg dus een gratis echo bij het KNOV nu had ik ook een adres hier daar kon ik er een krijgen voor 30 euro niet duur toch en die kon dinsdagavond al alleen mijn man zegt wacht nou maar maar dat duurt zo lang Ik heb er weer een klachtje bij heb er nog nooit last van gehad ik heb dus een aambei schijnt van de druk van de baarmoeder van binnenuit te komen en moeilijke stoelgang niet fijn dus
Dominique, een zoontje! Wat leuk!! Dat kan ik alleen maar beamen met die heerlijke knul van mij Jammer dat er niks op de dvd stond. 5 euro is niet veel, maar in dit geval veel te veel Erna dat lijkt me vervelend zeg, een aambei. Krijg je idd van een moeilijke stoelgang he. heb ik gelukkig geen last van ***afkloppen**
ik zou zeggen ik...k ben al 3 keer veel te vroeg bevallen, MAAAARRR ben nu vastbesloten om deze binen te houden tot op het laatst dusss wordt nog wel spannend hihi
Oww ja dan zit het er dik in ja!! Ikzelf zit te hopen op iets voor of op de uitgerekende datum Bij Mitchel was ik namelijk 12 dagen overtijd Niet echt fijn
nee idd lijkt me ook niet fijn, hoewel ikd at nuniet ergzou vinden, ik ben de 18e februari uitgerekend, net als jij en heb al een dochter op de 14e febr. en de 28e.. beetje drukke en dure maand anders