Dames, ik ga tv kijken .... misschien dat ik dadelijk nog even kom en hoop nog dat er iemand nog hier hangt.. anders tot morgen .. slaap lekker allemaal, wie nu gaat slapen en judith ga er maar flink tegenaan
Mss tot later sweetcandie en anders truste alvast! (IK weet maar nooit hoe lang ik illegaal online kan blijven hè )
Idd Judith, dan moet je het er nu maar ff van nemen he! Ik heb HET bed net opgemaakt en kheb er maar die ene donekrbruine hoeslaken om geaan (vraag me niet hoe ik er aan kom ) maar ik d8 ja, mocht het toch flink gaan vlekken ofzo dan zie je het teminste niet zo erg mocht ik het niet allemaal eruit krijgen in de was, toch? Vond het iig wel slim van mezelf
Das echt toevallig..Ik heb het net met Sebas over kleding en beddengoed ed dat je gebruikt hebt tijdens de bevalling. Ik was foto's aant kijken van Yasmin dr geboorte en ales wat daat echt VIES geworden is, heb ik nu nog hoor! Ik had ook bij beide bevallingen niet een speciaal oud shirt aan ofzo, maar gewoon hetgeen ik aan had die dag
Ik moet ook nog ff nadenken wat ik aan heb dan, gewoon mijn nachthemd denk ik, ik heb er meer over nagedacht wat ik Na de bevalling aan ga doen Ik ga mijn hoofd ff neerleggen op de bank, ff tv kijken, heb een beetje hoofdpijn van de kies, zeurt op de achtergrond Aan de ene kant wil ik graag morgen bevallen wel aan de andere kant wil ik maandag mijn kies ook nog ff gedaan hebben als het kan. Misschien tot straks en anders welterusen!
Suc6 met je kies Maisy! Ik ga nog even lezen! Zit nu in een stoel het dichts bij het raam (gunstig voor de antennne ) en heen hele tijd dezelfde stoel werkt niet voor mij Als ik je niet meer zie dan alvast truste hè! Ik wil liefst NU bevallen trouwens Ik zeg net tegen Sebas, dan zijn die harde buiken/vorweeen tenminste nog ergens goed voor ipv alleen maar lastig!
bijna iedereen weer naar bed? welterusten dan maar brandweer staat al bijna 3 uur precies voor de deur hier. is een woonboot afgebrand, wist niet dat ze na het blussen nog zoveel werk hadden, haha. maakt wel een herrie hoor! hoop dat ze snel klaar zijn en wij ook ons bedje op kunnen zoeken. (klinkt hard, vooral als het jou woonboot is... oeps) vandaag weer flink in wezen kopen bij de ikea. en natuurlijk een hotdog gehaald, haha. schoonmoeder heeft weer aan de telefoon gehangen hoor! 3e x deze week. ze heeft vanaf woensdag niks meer gehoord van ons dus (zo,zo, wat een drama) wilde ze weten hoe het was en of ik al wat voelde. gaat haar geen reet aan! als het er is zal ze vast wel een van de eerste zijn die het hoort! word er wel een beetje moe van...
Nou dames, wat een lol en humor hier De buikspieren die ik nog heb zijn weer even goed getraind. Verjaatdag van zuslief was weer gezellig en ik ben niet bevallen op haar dag. Daar waren velen nl, bang voor Ik ga nu ook mijn bedje opzoeken en morgen proberen uit te slapen. Kimberley is nl. net een bruinebeer en slaapt dus altijd héél lang als ze laat op bed is gegaan. Joepie. Trusten of goedemorgen, tis hoe je het bekijkt natuurlijk. Dikke knuff
Goede morgen lady`s ( of is het nog goedenacht ) anyway mijn nachtrust is denk ik al voorbij ...pffff ..teveel gedaan gisteren vrees ik en dat is dus nu bekopen met slaaptekort en harde buiken dus zit ik hier aan een bakkie koffie even naar mijn schoonmoeder geweest (dik een uur rijden) en besloten en een heerlijke wandelijng gemaakt over de dijk (Almere haven is super) @runner hahaha kan me voorstellen dat het vervelend wordt als ze je gaan bellen met de "slimmevraag"of je al iets voelt @spruitje leuk dat je het zo naar de zin had op je zus haar verjaardag ...was zo te zien ook een latertje @ judith ik hoop dat je dus idd. NU aan het bevallen bent @maisy beterschap met je kies ...sh*t dat het nog niet mnder is meis en verder iedereen ...weer een nieuwe dag ! met nieuwe kansen
Goedemorgen! Jij was er weer vroeg bij Asjuh, kheb redelijk geslapen, ik probeer alleen altijd te negeren dat ik eigenlijk moet plassen en dan doet het smorgens wel zeer, zo vol Kga maar het huis nog meer op orde maken, alsof dat nog kan
arme cellie...kan me goed voorstellen hoor na 39 weken ...pff knuf voor jou meis en maisy ...hoe is het bij jou ? ..geen gerommel meer in je buikie ?