@asjuh, pff nee eerst laat ie me schrikken dat ie te vroeg komt en wedden dat ie zich nu t stil houdt
Goedemorgen, ik heb eens een nacht echt goed geslapen, heerlijk. Asjuh, je hebt er al een halve dag op zitten meid, je zult wel gebroken zijn he? Cellie, 39 weken al weer, voor jou nadert het einde ECHT Maisy, dat heb ik dus ook, ik wil niet naar de wc en dan doet het als je opstaat echt pijn he. Nog geen Judith gezien, zou het aan de netwerkverbinding liggen OFFFFF?
Ja Maisy, maar de pijn zal wel weg zijn na de bahandeling. Ik weet gelukkig niet wat kiespijn of zo is. Ik moet ook weer een afspraak voor controle maken, maar ik heb nog nooit een gaatje of zo gehad. Mss heb ik deze keer ook pech.
Ah ja wat dat betreft is het niet eerlijk verdeeld, ik ken mensen die eten alles wat ze willen en poetsen gewoon 2 keer per dag en hebben amper wat en ik let altijd op en poets, flos en van alles maar het baadt niet...
Ik ga nu broodjes bakken, eitjes koken en koffie maken, voor ons zondagse 'ontbijt' beetje laat maarja Kimberley is nu wakker geworden, het slaapmonstertje
Nee dat is het zeker niet eerlijk verdeeld. Sterkte morgen in ieder geval. Ik vind het wel echt fijn voor je dat je nu officieel thuis mag bevallen. Moet toch wel een prettig gevoel voor je zijn he
Thnx spruitje, ja is echt een geruststelling! Bij jou ook geen gerommel of niks? Jij bent ook al bijna 38 weken!
gisteren had ik veel harde buiken met krampen die naar mijn benen en onderrug gingen maar vandaag is het helemaal stil in mijn buik. Zullen we het beide maar stilte voor de storm noemen
@sweetcandie: Graag gedaan, dat sms'je over Brenda! De doos van het Kruidvat heb ik ook nog niet gehad, en toen ik hem opnieuw aanvroeg via internet kreeg ik de melding dat dat niet kon omdat ik hem reeds aangevraagd had. Nou ja... graag of niet hoor! En gefeliciteerd met het bereiken van de 37 weken! @IkenKleine: Fijn dat de controle weer ok was! Hopelijk komt er ook bij jou snel 'some real action'! @Bab28: Wanneer moet jij je eigenlijk melden in het ziekenhuis? Op de dag van de ks zelf of een dag eerder i.v.m. de voorbereidingen? Wij hebben morgenmiddag ons informatiegesprekje over de ks. @maisy: Yessssss, ook de 37 weken gehaald! Gefeliciteerd meid! @spruitje: Beetje laat maar nog gefeliciteerd met je zus! @Aichaatje: Vervelend hoor, dat ge-emmer met je oor. Hopelijk is het snel over! @daphne78: Een Nintendo WII voor Sam....whahahaha! Het valt mij wel op dat heel veel papa's cadeaus voor zichzelf - pardon, voor hun kind natuurlijk - bedenken die ze zelf zo graag willen hebben. Mijn man heeft zijn oog laten vallen op het piratenschip van Playmobil; of het nou een jochie of een meissie is bij ons, dat schip komt er. Wat fijn dat Sam's darmpjes goed op gang komen! @runner: Poeh, dat is schrikken, de brandweer voor de deur! Gelukkig niets aan de hand bij jullie (wel lullig voor de mensen van de woonboot ). Iedereen heel veel sterkte met de harde buiken, voorweeën en andere pijntjes en ongemakken, nog even volhouden allemaal! Groetjes, Wendy
En weer even een update over mezelf: Gisteren had ik een niet zo'n goede dag, lopen kostte moeite en ik had veel last van mijn onderrug, harde buiken en steken in mijn bekken. Kindje is toch een beetje aan het indalen denk ik. Dus heb ik het maar hééél rustig aan gedaan. Thuis lopen 'klunzen met de klossen' voor onder het bed, want hoe moeten die dingen er nu precies onder? We hadden ze eerst verkeerd om geplaatst, en toen was het bed zo hoog dat ik er met geen mogelijkheid op kon komen. Na het omdraaien kwamen we juist weer 1 cm (!) tekort voor de min. hoogte. Nou ja, ze doen het er maar mee hoor! Gisteravond onverwachts uit eten geweest met mijn schoonouders, naar de Mexicaan. Heerlijk gegeten en gelukkig niet zoveel last van maagzuur daarna. Thuis Harrie Jekkers gekeken en Roué Verveer. Die laatste, een Surinaamse cabaretier, kende ik nog niet maar lachen joh. Hij vertelde net dat hij vader was geworden van een zoon en over de verschillen tussen een Surinaamse opvoeding en een Nederlandse opvoeding. ROFLOL! Vanmiddag heb ik een 'herdenkingslunch' van een chatlijst waar ik bij zit. Een van de dames van deze lijst is vorig jaar overleden aan kanker en heeft ons geld nagelaten om samen in haar nagedachtenis te gaan lunchen. Dat doen we vandaag, omdat ze vandaag jarig zou zijn geweest. Groetjes, Wendy
wauw dat is een mooie gedachte Wenniepenny, wel heftig zeg! Dat heeft vast heel erg indruk op je gemaakt vorig jaar, op alle meiden van dat forum denk ik. @spruitje, ik hoop dat dat het is ja, stilte voor de storm, ik zal trouwens zo eens naar boven lopen en mijn telefoon chekken op eventuele sms van judith
Ik moet net om mezelf lachen, zit hier met een bak brinta met de laptop op schoot, mijn snoopy pyama shirtje veel te kort voor mijn buik en de bord brinta op mijn buik gezet, wel handig trouwens, maar wel een dom gezicht Zal het straks wel missen hoor...
Ja lief van haar he? En ze heeft ook in haar testament laten opnemen dat bepaalde dames enkele van haar persoonlijke bezittingen zouden krijgen (haar fiets ging bijvoorbeeld naar iemand wier fiets was stukgegaan maar die absoluut geen geld had voor een nieuwe omdat ze in de bijstand zit). Ik heb zo'n bewondering voor haar; hoe ziek ze ook was, ze dacht ook altijd aan andere mensen en ze was altijd zo betrokken bij iedereen. Groetjes, Wendy
Nou idd, krijg er kippevel van joh, echt bewonderingswaardg vind ik dat, als je zo in het leven staat! Heel veel plezier vanmiddag! En geniet ook nog even van de aandacht dat je voor je buik krijgt he, nog eventjes....
Halle damesssssssssssssssssssss! Hier geen nieuws onder de zon.. Maisy, vandaag 37 weken JIHOEEEEEEEEEEEEEEEE! Verder lekker uitgelapen nadat ik 3/4 nacht wakker was Handig hè Maisy zo'n buik als tafeltje Hier werkt dat ook goed hoor! Zit nu lekker aan de ckrackertjes met kaas en jam...ofcourse Nog steeds geen internet tv en radio..ben benieuwd of er vandaag iets gedaan wordt!
ik hoop het ook voor je Judith, lekker dta je hebt kunnen uitslapen! ik ben zoooo benieuwd naar het koppie van dit kleine mannetje he! Op de echo leek ie al veel op zn papa, heb vannacht weer over hem gedroomd Van mij mag ie op zijn papa lijken hoor, niks mis mee
Hier zag ik ook op de 3d dat ie wel papa's gezichtje heeft...ben ook erg benieuwd! Onwerkelijk hoor..een zoon.. Nou, ik zal er maar vanuit gaan dat ik morgen weer naar de gyn ga.. Ben benieuwd wat voor 'plannen' hij heeft met me..
Ja he :d vind ik ook, daarom mag ie snel komen dan is het ECHT, jij had voor mij gependeld met 37 week en 3 dagen he Judith, nou wie weet