Dat is woensdag,daar doe ik het nog wel voor, hoewel liever vandaag als morgen maarja Sms-en we elkaar straks dat we beide bezig zijn whahaha, dat zou nog eens een giller zijn Ik krijg het trouwens spaans benauwd bij het idee dat het eventueel in een extreem geval nog 5 weken zou kunnen duren
Ja nou zeg...hou op! Ik denk trouwens niet dat dat bij mij gaat gebeuren..dan word ik zowiezo wel ingeleid.. Zo tegelijk bevallen lijkt me wel lachuh! Als jij mij smst en ik jou, dan laat ik Sebas wel een bericht posten van ons allebei op forum
Hahaha ja goed idee, ik denk niet dat ik dan zo'n behoefte heb om te computeren of het moet heel rustig aan beginnen, dan wil ik nog wel f fposten, maar ik denk dat ik van zenuwen snel nog van alles ga schoonmaken of op alfabetische volgorde ga zetten in de keukenkastjes
ja om heel eerlijk te zijn wel jah ..ik had om de 8 min. een hele pijnlijke buik vanmorgen ...dacht na 2 uur ...nog heel ff liggen misschien zet het wel door ... stoppen de harde buiken inene en madam besluit om vrolijk te gaan trappen ..pfffffffff...
goedemiddag dames, ben nog steeds verbaast dat alle buiken zich koest houden na al die drukte van de afgelopen week. Straks gewoon allemaal tegelijk. heeft iedereen trouwens beschuit met muisjes al gekocht of doe je dit na de bevalling? Goetjes Lisette
Asjuh, spannend zeg, denk je nu gaat het beginnen en gaat de kleine dame vrolijk liggen schoppen. Lisette, ik ben ook benieuwd, straks beginnen we allemaal tegelijk en valt er niets meer te lezen hier,haha Muisjes heb ik nog niet gekocht, we weten niet of het een meisje of een jonge wordt. Maar dacht er wel aan dat ik van beide maar een pak moet mee nemen. STel de baby komt op zondag, tja waar haal je dan de muisjes vandaan Morgen dus maar van beide mee nemen. Zie nu de reactie van de mensen in de winkel voor me
Tjee assjuh wat een vervelende nacht... gelukkig slaap ik nog steeds goed. Ik snurk alleen iets teveel zodat m'n mannetje al een week op de bank slaapt. Ach het is lekkerder voor allebei, zo slapen we allebei de hele nacht goed door. Ik ben er anders erg mee bezig om niet te snurken, wat niet lukt natuurlijk. En mannetje is hard bezig zich niet te ergeren aan mijn gesnurk. Dan werkt apart slapen net ff beter ach nog effies en dan slapen we weer heerlijk samen. Weet je Judith, ik verwacht nu al een aantal dagen om van jouw te lezen dat je kleine man er is. 's ochtends denk ik als eerst zullen er al nieuwe baby's zijn. Als ik dat al heb, hoe zal jij dat dan wel niet ervaren Enne Maisy, nu heb je echt de 37 weken gehaald! Goed hoor! Dat hadden we een paar weken geleden toch ook niet durven hopen oja psst, m'n banner doet 't weer
wenniepenny, wat een kippenvel verhaal zeg, brrrr. In ieder geval een fijne middag, maar dat zal wel lukken met de gedachte aan zo'n lieve fijne vrouw. Soms is het echt oneerlijk zeg, een mens met het hart echt op de juiste plek die 'ons'moet verlaten, bah sweetcandie, 37 weken yessss, nu mag het joepie
Ik ga het toch maar doen morgen, you never know, zal je zien als je het niet doet je echt op zondag gaat bevallen. Voor jullie dus ook een grote verrassing he. Begin nu wel erg nieuwschierig te worden
Ja Spruitje dat vinden wij ook. Denk dat ik bij een volgende zwangerschap toch wel wil weten wat het is... Maar ja dan zit ik waarschijnlijk vanaf week 20 met hele andere vragen in mijn hoofd.
@Maisy en Judith.. Als jullie op de 31e bevallen dan worden het er meteen 3 tegelijk he.. want Bab28 mag dan ook!
Bij Kimberley wisten we het niet en wilde we het ook niet weten. Nu lag de baby in stuit met de handjes tussen de benen dus ze konden met geen mogelijkheid zien of er wel of niets ging. Dus ook wij moeten maar afwachten.
He Daphne, je bent druk bezig de site van Sam bij te werken zie ik, want ik kan hem niet bekijken. Hoop dat alles goed gaat met haar en dat je gisteren hebt mogen genieten van het verwisselen van de poepluier
Wij hebben ook de beschuiten en muisjes al in huis hoor! Maarja wij weten wel de kleur Hier heeft de uitgebreide benzinepomp met winkel ook muisjes trouwens
Ja Judith, dat is het gemak dat jullie hebben BLAUW/WIT he had inderdaad niet aan een benzine station gedacht. Is er al iemand van Essent geweest? 48 uur zijn bijna om.