Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hier zijn alle winkels open hoor!

Wij hebben beide kleurtjes al klaar staan in de kast.

2. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Middag dames,

tjee nog steeds geen actie hier. Wordt voor sommige toch wel eens tijd nu. Gun het niemand om dik overtijd te gaan lopen (waggelen, of wat dan ook).

daphne; leuk he die mannen die denken dat onze dochters een nintendo Wii leuk vinden (nu al).. we stonden laatst ook bij de speelgoedwinkel en ze hadden daar allemaal playmobil in de aanbieding. Lag naast de poppen, hahaha. Hij wilde graag playmobil hebben ;) Klinkt bekend Wendy? hahaha
    Wat goed dat ze al lekker aan het poepen is, en wat sneu dat ze vast gebonden moet liggen met d'r armpjes. Maar ja, wel beter voor haar.
    Hopelijk gaat ze nu nog meer vooruit en kunnen jullie haar snel mee naar huis nemen.

Wendy; wat een bijzondere lunch vandaag. Hoe was het?

Maisy; joehoe... officieel de 37 weken! Straks loop je nog overtijd meid ;)

Judith; werkt de ananas/sex/tonic/traplopen/etc nou nog niet bij je?

Lisette; hier staan de beschuiten en muisjes al in de kast hoor. Wel zo leuk als we meteen een beschuitje kunnen eten toch?!

Nou ja en hier ook nog geen actie. Ga denk ik ook maar eens ananas en tonic proberen. Heb het ook wel een beetje gezien zo ondertussen.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hahaha, ik ben niet alles aant uitproberen hoor IkenKleine ;) Ik gaf alleen wat ideetjes :p

4. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
  5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Zo ik heb net toch weeriets vreselijk nuttigs gedaan! De wasboxen een schoonmaaakbeurt gegeven :p Errug belangrijk ook natuurlijk ;)

Ben benieuwd wat de gyn morgen gaat uitspoken bij me..?

6. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hey dames,

Ik vind het zo grappig om te lezen dat een aantal van jullie het zo zat zijn met die dikke buik. Natuurlijk kan ik me dat ergens wel voorstellen als je er last van hebt! Zelf heb ik dat heel anders. Ik voelde me nog zo goed en had echt nog wel twee of drie weken door willen lopen (gek hè).

Iedereen die inmiddels de 37 weken heeft gehaald: gefeliciteerd! Toch een belangrijke grens!

Gisteren hebben wij afscheid genomen van onze te gekke kraamhulp. Ik heb echt vreselijk moeten janken (niets voor mij), maar ik heb zo'n topweek met haar gehad. De kraamtijd is voor ons gelukkig een tijd geweest waar we met veel plezier op terug kijken! Dus vanaf vandaag was alles weer voor onszelf, heel gek gevoel. Nu zijn we toch een beetje aan het zoeken naar een ritme en het is allemaal onwennig!
    Op zich gaat het met Dain goed, alleen komt hij nog steeds niet aan. De verloskundige en de kraamverzorgster maakten zich niet heel erg bezord erover, omdat hij het verder echt goed doet. Hij drinkt goed, plast en poept voldoende en heeft echt periodes dat hij heel alert is. Maar toch, ik begin me langzaam wel wat zorgen te maken. Morgen komt de vk nog een keer extra langs en als hij dan nog niet is aangekomen, dan moeten we wellicht met Dain naar de kinderarts. Ik hoop dat het allemaal niet nodig is en dat hij vanaf nu gewoon goed gaat aankomen, dan zijn wij ook weer gerust.

Zometeen ga ik even een beginnetje maken met mijn bevallingsverhaal en dan zal ik dat ook zo snel mogelijk hier plaatsen!

Fijne zondag verder!

Liefs,

DAGDAG :)

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Judith: ben ook erg benieuwd voor je wat er morgen gaat gebeuren. Op zich heb je natuurlijk nog wel even tijd maar met een bekken dat niet meewerkt kan het niet snel genoeg beginnen lijkt me.

Hier ook nog geen beschuit en muisjes in huis. Ik heb ook wat minder haast, zit net op de 36 weken. En heb ook helemaal geen zin in beschuit met muisjes. Wie weet komt dat nog.

Mn moeder is net naar huis. Ze is boven helemaal klaar met schilderen. Heerlijk en het is erg mooi geworden. De kamers van de kinderen zijn nu allemaal klaar. Babykamer geel/groen, meidenkamer roze en de jongenskamer zwart/wit. De overloop is lila/paars geworden. Staat ook super. Daar moeten we morgen alleen nog even de vloerbedekking leggen. Dat kan nu nog niet want de verf is nog niet droog.
    In de woonkamer heeft mn moeder nog wat kozijntjes (van die stalraampjes, we hebben er 4) aubergine geverfd. Staat een stuk beter.

Al met al ben ik wel blij. Stallen zijn schoon en paard dat morgen weggaat is ook al half schoon. De andere helft ga ik zo doen als mn vriend zn dochter naar haar moeder brengt.

8. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik heb net nog even een nieuwe foto van mij en Dain onder de douche in mijn album gezet!

DAGDAG :)

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wat een heerlijke foto DAGDAG. Ziet er geweldig uit. Hoe gaat het met jou en met Dain? Hier wordt nog maar weinig over baby's gepraat, iedereen heeft het over de laatste loodjes. Maar als ik zo jouw foto zie, krijg ik ook haast!

10. kristel

kristel Niet meer actief

DAGDAG: heerlijk zo'n douche. Dat heb ik ook heel veel gedaan met mijn mannetjes en verwacht dat straks ook weer met de kleine te gaan doen. Dat vinden ze heerlijk (en ik ook).

11. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    humz ik denk dat alle muizen uitverkocht zijn als ik de verhalen hierzo lees hahahaha

ben ik de enige die het bere koud heeft vandaag ? damnz ik heb al voor de 3e x onder een warme douche gestaan ..dikke trui, vest en verwarming op hoog brrr ..

hey dagdag ..fijn te horen dat je kraamtijd (met hulp) zo geweldig was ...
    zo nu eerst ff je foto`s bekijken

12. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    wow wat een gave foto meid ...echt een knap kereltje

13. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Leuk die foto's Dagdag, ik krijg echt de kriebels ervan. Ik wil ook, ik denk dat het bij mij nog wel ff gaat duren, meestal worden jongentjes ook later geboren.

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Leuke foto Dagdag!

Hier ook blauwe muisjes natuurlijk ;)

Ik ben de hele middag l wat aan het rondscharelen qua schoonmaken in huis, ik heb de hele middag al roze verlies en om de haverklap zere buiken, dus voor het geval dat... nog even de laatste dingetjes doen he.

Balen Judith dat er nog geen Essent mannetje is geweest :(

15. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hoeft niet Morgaina, ik had mijn moeder toevallig van de week nog gevraagd, zij heeft 5 kinderen, 3 meisjes en 2 jongens, de meisjes waren allemaal 4 dagen te vroeg en de jongens 10 dagen, toeval he :)

16. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Goedemiddag, dames,

Ik wou jullie even groeten voordat ik even naar mijn moeder ga.. En mijn zoontje ga ophalen is vannacht bij mijn zus slapen.. Ik heb er ook van geprofiteerd, heb mijn slaapkamer helemaal opgeruimd incl. kast met kleren en ramen gewassen van de slaapkamer.. Jeetje wat waren die smerig.. Volgende keer wel bijhouden.

Judith en maisy Ik zie dat jullie nog veel bij gekletst hebben gisterenavond. Ik kon op een gegeven moment niet achter de pc zitten moest even liggen last van harde buiken.

Nou vandaag belde mijn lievelingsschoonzus en was ik uitgenodigd voor een verlovingsfeest van haar dochter. Ik heb helemaal geen zin. Hopelijk ga ik voor die tijd bevallen en hoef ik niet te gaan....

17. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    mooie foto dagdag... wat lief dat je zo onder de douche gaat met hem...

18. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :confused: spannendddddddd!

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja heel erg, nu hopen dat het doorzet anders word ik boos :p

20. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    nou ik ga keihard voor je duimen dat het doorzet ;)

Deel Deze Pagina