Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Thnx :D Jij ook nog he ;)

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @asjuh: hier geen last van de kou. Wel veel harde buiken dus ik heb net lekker gedoucht. En dat terwijl ik straks nog een paard ga borstelen. Ga ik gewoon nog een keer. Mn buik is in ieder geval wel wat rustiger.

De lucht is hier prachtig dames. Hele mooie roze/blauwe wolken die voorbij komen waaien. Echt een prachtgezicht. Helaas is het al te schemerig om daar een mooie foto van te krijgen.

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @maisy: zet het gerommel wat door meid? Je maakt het wel spannend hoor. Eerst zien vol te houden tot 37 weken en nu met spoed willen bevallen. Ik hoop dat je je zin krijgt.

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Maisy: Spannennnnnnnnnnnnnnnd! :D

@Pendrag: Klinkt leuk de kinderkamers zeg! :D

@DAGDAG: Wat een leuke foto van jou met Dain onder de douche :) En fijn dat je kraamhulp zo goed was!

@asjujh: Hier ook geen last van kou ofzo hoor! Wel staat de verwarming lekker te branden al de hele dag ;)

@Morgaine: Das niet de bedoeling dat jongens later komen! Daar ben ik het iig NIET mee eens! :p

Ow ow ow, wat zijn mn wasboxen toch mooi schoon :p
    En heb nog even wat broekzakken gemaakt van Sebas en Shirin. Wat hun in hun zakken stoppen geen idee, maar ze zijn altijd heel snel kapot! Verder even voor buiten in het speeltuintje op een bankje gezeten (brrrr) en Yasmin lekker op dr driewieler laten fietsen daar :)

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Klinkt lekker relaxed Judith. Bizar die hormonen, dat we als zwangere vrouwen kunnen genieten van zaken als schone wasboxen. Ach, we zijn snel tevreden toch?

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja vaag hè :( Een vlaag van verstandsverbijstering dat ik er aan begon volgens mij :p Sebas keek echt zo van: HUH?! En dat is nuttig?! :)

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Tuurlijk is dat nuttig! Het geeft jou een prettig gevoel. Veel nuttiger kan niet.

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik ga weer ff bankhangen dames. Spreek jullie later vanavond weer.

9. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    De herdenkingslunch was een bijeenkomst met een gouden randje, echt in de geest van de overledene. In het midden was symbolisch een stoel gereserveerd voor haar, haar foto op tafel gezet met een glas rode wijn erbij. Een van de aanwezigen heeft ook een paar mooie en ontroerende woorden gesproken over haar. Het is echt een bijzondere groep vrouwen, zo divers maar toch zo hecht.

@Lisette28: Nog geen beschuit met muisjes gekocht, dat doen we wel als ons kleintje er is (of misschien maken ze het wel voor ons in het ziekenhuis, weet ik veel).

@asjuh: Sterkte met de pijnlijke buiken! Kan me voorstellen dat je graag wilt dat het zou doorzetten, want leuk is anders.

@Marjanne: Hier nog iemand die tegenwoordig ook flink bomen kan omzagen 's nachts. Hopelijk voor mijn man wordt dat na de geboorte weer minder.

@DAGDAG: Fijn dat jullie zo'n toffe kraamhulp hadden, en inderdaad wel weer even wennen als je weer afscheid moet nemen van haar en het dan echt zelf moet doen. Wat een schattige foto van jou en Dain! Liiiiefff!

@sweetcandie: Ik duim voor je dat je niet naar dat verlovingsfeest hoeft omdat je voor die tijd of op die tijd bevalt ;)

Groetjes, Wendy

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nee nog geen echte actie hier maar wel steeds roder wordende afscheiding , zo begon het bij eefje ook en 2 dagen later waren de vliezen gebroken, dus wie weet..

11. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    O ja en zostraks ook met "stukjes" , de slijmprop dus.

12. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hey meiden!

Ik ben moeder geworden!

Het was een lange bevalling. We zijn thuis begonnen, maar
    zijn hoofdje lag niet helemaal goed, dus na een uur of 12/15
    puffen zijn we toch maar naar het ziekenhuis gegaan. Daar
    heb ik heeeeel veel oxycotine gekregen. Jammergenoeg vielen
    mijn weeen toch elke keer weg. Nou ja! Gelukkig is er toch schot in de
    zaak gekomen en is onze kleine binnen een kwartiertje en
    enkele oer-kreten geboren.

De wallen onder onze ogen zijn groot, maar het geluk ook.

Wat een mooi leven hebben we toch! En er nu eentje bij!

Groetjes,

Dominique

13. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @maisy, hoe is het met je kies vandaag? OOOO en ik lees net dat je slijm verliest.. spannend hoor!

@judith, is je internet er al weer.. en en al een baby of alleen nog maar gerommel

@wendy, jeetje wat ontroerend zeg! wel heel mooi en symbolisch

@asjuh, sterkte meid lijkt me heel vermoeiend zon dag!

@lisette, ik heb hier de muisjes al staan.. helemaal uit NL ;)

@dagdag, ik hoop dat de kleine DAin snel wat aankomt en je je wat rustige voeld. Wat een geweldige foto.. ik wil ooooooooook ;)

Ik trek het savonds niet om heel lang met laptop op de bank te zitten,, hoe doen jullie dat?
    Heb een flinke wandeling gemaakt vandaag, en dat scheelt snachts wel met de pijn in de rug.. of misschien komt dat wel omdat ik gewoon dood moe ben dan ;)

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    DOMINIQUE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZOON!

@aichaatje, ik heb een heerlijke bank zo houd ik het vol

15. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met jullie kleine ventje Marc, Dominique en partner!

Groetjes, Wendy

16. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Dominique gefeliciteerd met jullie prille geluk!

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @maisy.. ik heb ook een heerlijke bank.. maar mn rug werkt na een uur echt niet meer mee ;)

18. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Van harte gefeliciteerd Dominique met jullie zoon!

@Aichaatje: Ik doe stoelendans..Zo houd ik het vol ;) En nee, nog steeds geen tv radio en internet en nee..ook geen baby!

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @judith, ik duim voor je... (voor alles tegelijk ;) Ik zit hier nu met een berg kussens.. lijk wel de princes op de erwt :)

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Dominique: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Marc! Wat een bevalling meid.

@Wenniepenny: klinkt als een indrukwekkende lunch. Moet een bijzonder mens zijn geweest, als je haar zo kunt herdenken.

Deel Deze Pagina