Februari 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by fredje8, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Thnx aichaatje :D

2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0

Het is tussen Dorine en Christiaan..........

3. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Oeh oeh oehhhhhh nu wordt t spannennnnnnnddd, maar duurt nog wel 5 minuten hoor met hun eeuwige gelul :rolleyes:

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Ik word gek als Dorine blijft hoor....dan worden we echt in de zeik genomen! :confused:

5. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ach man die Dorien kan wel in het buurthuis zingen

6. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ja hoor Henk je moet het om de kijkcijfers en de reacties doen van over de hele wereld :( Tis toch een TALENTENjacht en niet om de voorpagina's van de kranten te halen in australie ofzo sukkel :rolleyes:

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Wow dames, weer veel gepost vanavond. Ik kijk X-factor nooit dus geen idee over wie jullie het hebben. Was van plan de verloskundigepraktijk bij SBS te gaan kijken maar das mislukt. Het was al later dan ik dacht.

Hier hele avond harde buiken. Gevolg is dat ik nog steeds een half gepoetst paard heb. Morgenochtend maar even verder kijken. Ik ga nu lekker paardjes voeren. Mn vriend gaat vast op bed, die heeft weer vroege dienst komende week. Ik kijk even of ik ook kan slapen en anders zien jullie me hier nog wel.

Veel plezier allemaal!

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    O, nog een tip voor dames die last hebben van maagzuur bij sinaasappelsap. Ik zit nu aan de appelsientje mild multifruit. Smaakt super en is heel zacht. Echt mild ipv zuur. Wie weet valt dit wel goed.

9. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    In ieder geval welterusten Pendrag

10. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    @Dominique, gefeliciteerd met jullie zoon

@Maisy, wilde ik je begin van de avond lekker gaan toezingen, knalt mijn laptop eruit.. maar nu doet ie het weer (voor hoe lang?) dus hierbij:
    "Go Maisy, Go Maisy, Go Maisy....etc etc" (aanmoediging dat het doorzet)

En natuurlijk voor de rest die het zat is... kop op! Ze komen er echt wel uit hoor!

En nieuws over Sam.. ze poept! Dus hier nu poepluiers. Vanmiddag had ze me tuk, ik ging haar verschonen en temperaturen... dus luier stukkie los, geen viezigheid in, dus laat luier onder haar kont zodat ik kon tempen. Dat ging goed. Klaar met tempen, mevr heeft niet gepoept, kan de oude luier weghalen en leg de termometer even op de couv.. haal de pamper weg en.... bah! Hahahahahahaha. Ineens begint ze echt te poepen. En weten jullie wat het ergste is? Mijn moeder stond aan de andere kant en Sam keek naar haar, was Sam me gewoon aan het uitlachen!

Tot later
    Groetjes Daphne

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    Begint dat nu al Daphne... ;)

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Haha, die Sam. Zo jong al zo'n goed gevoel voor humor! Klasse die meid. Laat haar maar lekker poepen. Je weet nu in ieder geval dat dat allemaal werkt zoals het hoort!

13. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    :) Daphne! Had Sam je goed te pakken vandaag he! ;)

14. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Sam is heel sadistisch hoor :)
    Toen strakjes lagen 2 van haar kamergenootjes te huilen, best wel hard en heeeel zielig. Maar mevrouw niet hoor, mevrouw heeft een breede grijns hihihihi. (Wederom zag eruit als uitlachen)
    Misschien deed ze het ook wel omdat ik nog moest verschonen en ze weer gepoept had.

15. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Thnx Daphne, wie weet vannacht ;)
    Klinkt alsof Sam al echt een levendig mensje is geworden!

16. erna1974

erna1974 Actief lid

Jul 18, 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @dominique gefeliciteerd

ik heb me bed ook neergezet ik ben heel erg onrustig al vanaf gisteren ineens moet alles klaar zijn vraag me niet waarom maargoed het is zo gisteren hele lange tijd harde buik gehad duurde wel 5 uur lang zo lang heb ik nog nooit gehad en vandaag weer nergens last van eigenlijk.
    Gevoelsmatig heb ik op de een of andere manier maar het idee dat ik nog een paar dagen heb om de boel op orde te krijgen hoe gestoord kun je wezen :)

@dagdag ontzettende leuke foto meid en een waanzinnig mooi kaartje ik zou me eerlijk gezegd ook niet zo heel erg druk maken over het wel of niet aankomen van dain maargoed kan me wel voorstellen dat je er over inzit iets kostbaarders bestaat er niet ;)

nou voor zometeen welterusten en morgen fris weer op :)

17. spruitje

spruitje Bekend lid

Aug 16, 2006
    548
    0
    0

Proficiaat met jullie zoon Marc, geniet er lekker van ;)

18. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Nou henk jan stemt op dorien naar huis en 1 stem voor christian, spannend dus!

19. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Gnagna dorien is eruitttttt :p

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0