@pendrag: wat vervelend voor je zeg.. dat je pony wegloopt.. gelukkig is het goed gekomen. Zou vandaag nanny niet op tv komen.
Idd wat zwaardere kost voor het slapengaan Pendrag! Wat een boef de pony! Dames ik ga effe een douche pakken..Heb weer zo'n rotgevoel in mn buik de hele tijd... Ben zo weer terug hoor! Mits mn illegale verbinding stand houdt ofcourse
Was van plan in het voorjaar mn omheining te vernieuwen. Zal dus eerder moeten. @maisy: spannend meid. Hoop eerlijk gezegd dat je morgen nog fit genoeg bent voor de tandarts en dat het dan een uurtje later ofzo flink losbarst bij je. Met kiespijn in je kraambed lijkt me ook niet prettig.
Onze C1000 is iedere zondag gewoon tot 18:00 uur open, joepie... maar ik ben ze alsnog vergeten te halen , dat wordt dus morgen...
Iedereen zegt je moet nog ff een kee gaan dopuchen wie weet komt t dan wel op gang, maar k ben te lui om te gaan douchen hoor nu Kga zo op bed met mn boek.
@maisy: is er geen gerommel in je buik.. oh wat spannend.. je hebt toch niet de echte slijmprop verloren.
Ahhh pf ik moet van mezelf nog 1 ding doen waar ik eeeeeeeecht geen zin in heb, brrrrr, ik heb heel veel pannen en er staan altijd een paar schone op het gasfornuis want die kan ik niet kwijt, maarre tsja met mijn zw. dementie was ik evrgeten dat er in een nog spaghetti zat, ofzo... staat er al een weekje ofzo, jammie ale:
Meid, laat die pannen tot morgen.. ga je nu niet druk maken daar om.. Wat maakt iedereen zich druk om muisjes.. kun je op het laatst toch ook halen..
Och nee joh, die ga ik echt straks leeggooien, stel dat ik beval vannacht, heeft de kraamzorg een aangename verassing morgen haha neeeee dat vergeef ik me nooit Trouwens nog een dagje laten staan dan loopt die pan uit zichzelf weg whahaha
Dames ik ga dat ff doen en dan op bed! Trusten en tot morgen, als r wat gebeurt post ik wel ff en sms ik judith wel maar ik verwacht opzich niks vannacht... tis zo rustig in mn buik, zelfs geen normale harde buiken, heel vaag
getver van die wegloop pannen, vroeger toen ik nog in een studentenhuis woonde zette we die altijd bij de "eigenaar" voor de deur, stinken, bah! ben benieuwd maisy of je vannacht echt aan de gang gaat, jij bent van iedereen de meest ervaren mama natuurlijk. @sweetcandy: natuurlijk heb ik vast nog wel veel tijd om muisjes te halen maar kan ook vannacht gebeuren natuurlijk. vind het zowiezo moeilijk om dingen te plannen nu, hebben jullie dat niet? Groetjes Lisette
Muisjes kan ik me niet zo druk om maken. Dan krijgt de eerste kraamvisite toch geen beschuit met muisjes? Ik wil de eerste twee dagen toch alleen maar (schoon)ouders/broers/zussen op bezoek hebben. En die komen later wel weer. Krijgen ze dan wel wat lekkers.
Zo..das ook weer gebeurd Was lekker de douche, aleen hielp het niet echt tegen de harde buiken..hmmmz Maarja.. Truste Maisy! sweetcandie: Natuurlijk kun je muisjes op het laatste moment halen, maar weet jij wanneer dat is dan? Ach, ze zijn snel genoeg gehaald hoor Bij de 1e wisten wij ook niet of we rose of blauw moesten hebben. Toen moest ik onverwachts naar het ziekenhuis om te bevallen en daar kregen we de beschuit met muisjes 's nachts Zelf de volgende ochtend halen en nix aan de hand hè!
ja, precies.. ik zou mij niet druk maken om muisjes...Er is altijd iemand die ze kan halen.. en ik weet inderdaad niet welke ik moet kopen. Maar voor degene die wel weet of het een jongen of meisje, kan ze wel in huis halen.. Spannend voor maisy en ook voor jou judith... nou meiden ik ga slapen.. welterusten en tot morgen.. OH ja, morgen moet ik naar vk.. om half tien smorgens, ben benieuwd of de baby al ingedaald is in mijn bekken.. denk het niet.