Slaap lekker sweetcandie en succes morgen. Hier heeft de douche voor het eerst niet geholpen tegen harde buiken. Itt, mn buik werd juist steeds harder. Nou ja, ben in ieder geval weer lekker schoon na de ponyjacht. @Judith: hou je het nog een beetje vol meid? Je illegale internetten gaat vanavond wel goed of niet? Hopelijk heb je morgen afleiding. Of van je pracht baby of in ieder geval weer contact met de buitenwereld via tv/radio en vooral eigen internet!
Het is dat spruitje het zegt, ik was het al helemaal vergeten. Jij ook heel veel succes bij de gyn. morgen Judith!
Dominique:GEFELICITEERD met je ZOON! We zijn erg benieuwd naar je bevallings verhaal. DAGDAG: wat een leuke foto (jaloers!). Fijn dat je zo'n heerlijke kraamperiode hebt gehad. Goede start dus. Nu Dian nog lekker aankomen. Geniet lekker van je ventje Judith: succes morgen bij de gyn! Slaap lekker allemaal.
Ik ga ook mn pc afsluiten. Nog even op de bank voor de tv en dan mn bedje opzoeken. Heb echt enorme harde buiken, die ook echt zeer doen. Voelt anders dan anders. Junior is ook heel beweeglijk. Denk dat het komt omdat ik teveel gedaan heb de laatste dagen. Vanmiddag toch even geholpen met stal uitmesten en vanavond natuurlijk de ponyjacht. Hopelijk gaat het morgen beter. Hoe graag ik ook van deze zwangerschap af wil, Junior mag van mij nog wel 1 weekje blijven zitten.
sjips iedereen al in rust natuurlijk ...wilde ik ook gaan doen ..totdat mannetje uit gleed in de badkamer ..krijg net sms pink gebroken vlak bij de hand ..over een week kunnen ze zeggen of ze moeten opereren anyway heel veel suc6 morgen bij de gyn Judith en sweetcandie bij de vk en maisy ik las het verhaal van die pan met pootjes ..lol hoop dat je niet over je nek bent gegaan of dat de spaghetty je heeft aangevallen meid ook ik heb geen muisjes pendrag wel beschuit maar ja ..ik beval toch niet thuis goede nachtrust voor iedereen en morgen weer gezondrond (of juist niet meer rond) weer op
Helaas nog steeds als olifant wakker geworden...zucht, wel een hele onrustige nacht gehad, steeds wakker omdat ik d8 dat ik vocht verloor, maar tis niks volgensmij of het moet wel zo minidruppelsgewijs eruit komen... Ja Asjuh om 10 over 3 snachts ben je de enige in forumland Vervelend voor je man, iets aan je handen is altijd gelijk een tijdelijke handicap... Oh ja met de pan is goedgekomen, het viel opzich wel mee, ik kon er nog uit opmaken dat het spongebob macaroni was geweest haha Kheb de pan in zijn eentje 3 keer door de vaatwasser gehaald Ik ben trouwens een echte ochtendmens geworden de laatste tij, heb nu al wel weer zin om de was op te hangen enzo maar de kinderen moeten klaargstoomd worden voor school, maandag is altijd een moeilijke ochtend he, ik zal de oudste 2 eens uit bed trekken, Lorraine is al weer lang en breed weg met de taxi.
goede morgen maisy, bedankt voor jullie vriendelijke welkom aan mij, ik had eigendlijk verwacht dat het vannacht bij jouw zul gebeuren, maar ja, als het goed is wordt het toch woensdag voor jullie jij en judith, dacht ik. groetjes uschel
morgen meiden, hartelijke dank voor jullie lieve welkomgroetjes aan mij .ik ben blij te lezen dat jullie ook last hebben van zoooo vaak harde buiken. (bij mij is het ongeveer een week geleden begonnen.alles wat je doe da krijg je gelijk harde buiken van een zon soort menstruatiepijn in je rug maar dit is normaal de laatste weken? waar ik wel pijn van heb is steken onder me rechte borst, weet niet meer hoe ik nog moet zitten,dat het minder wordt, maar ja ze heeft nu natuurlijk minder ruimte. ach ik had de hele zwangerschap geen last van iets, de laatste weken dat zal wel zo horen? groetjes uschel
Hoi Uschel, Ja dat hoort er allemaal bij helaas, wees blij dat je dat nu alleen de laatste weken hebt De pijn onder je borst bedoel je zeker dat de baby tegen je ribben drukt? Ook dat is normaal helaas Ben je er allemaal een beetje klaar voor?
Mogguh dames! Stopte toch ineens mn verbinding ermee zeg gistravond Balen... Ik ben ook nog steeds een halgbuikzwijn, oftewel..nix gebeurd hier vannacht. Dat vochtverlies is hier ook Maisy! Denk dat het dune afscheidings is hoor oid, want voor vruchtwater komt het een beetje te minimaal denk ik Zometeen gyn..hmm..ben benieuwd wat hij gaat doen. Ja, k zal iig weer in de beugels moeten Uschel, hier heevft geloof ik het merendeel van de ames nu last van harde buiken geloof ik. Het hoort erbij helaas Wel wat rustigeraan doen hè! Dan wordt het mss wat minder.. Nou luitjes, ik ga es aankledien enzo! Moet over 3 kwartier weg!Wish me luck! Maisy, rustigaan met je schoonmaakdrang enzo 's morgens hè!
Good luck Judith! Heb weleens verhalen gehoord van vrouwen die gestript waren en 5 minuten later de weeen begonnen, dus wie weet... Kvond zelfs dat ze het schoolplein wel f fmochten aanvegen haha, hoezo extreme nesteldrang
Hahahahaha Maisy, dat had ik laatst bij de supermarkt, allemaal zwarte vegen op de vloer. Was bijna in staat om een dweil te vragen. Grrrrr van 2 tot 5 wakker geweest, niet normaal meer. Moet zo naar de vk, ik wil eigenlijk best een inwendig onderzoek, om te kijken hoe het allemaal voor staat, maar staat dat niet raar om te vragen? Dominque van harte gefeliciteerd met je zoon!
@Wenniepenny: Ik moet me morgenmiddag om 14 uur in het zh melden. Dan krijgen we wat voorbereidende dingen en ctg. Woensdag is DE dag, ben benieuwd hoe laat ik mag. Hoop toch niet dat ik pas om 16 uur mag ofzo maar daar zullen ze toch wel rekening mee houden? Hoorde nl dat alles bij elkaar (dus tijd dat je van afdeling af bent) zo`n 4 uur duurt en als je pas heel laat "geholpen" wordt kan pas savonds laat visite komen..En je zit dan denk ik ook alle uren van de klok rond te kijken als je zo lang moet wachten! Ben wel heel benieuwd en begin langzaam ook beetje zenuwachtig te worden hoor voor alles wat ons te wachten staat: de operatie, hoe ziet die kleine eruit, hoe zal ik me voelen als mama, de pijn en ongemakken etc. Heb jij dat ook? @Dominique: GEFELICITEERD! Wat leuk zeg! Alles goed met kleine Marc? @ DAGDAG: Echt een geweldige foto zeg! Hoe doe je dat dan met zo`n kleintje onder de douche? Ga je er dan gewoon onderstaan en laat je de kraan stromen? Welke temp moet het water dan hebben? Hier verder alles rustig! Die kleine lijkt zich ook stil te houden hoor voor de grote dag! Is nog nooit zo beweeglijk en nadrukkelijk aanwezig geweest hahaha! Zo vervelend als week 36 tm 38 waren zo rustig is het nu! Snap er niets van, geen slijmprop verloren, weinig harde buiken etc. En indalen kent hij ook niet geloof ik! Zit lekker met zijn billen op mijn schaambot (en blaas). Gisteravond zijn we nog keer (onverwacht) wezen uiteten met mijn zus en zwager en kleine neefje van bijna 2! Was echt heel gezellig, ook wel rare gedachte dat dit soort dingen allemaal voor de laatste keer met ons 2-en is. Herkennen jullie dat ook (voor diegene die hun 1e kindje krijgen of de anderen die al mama zijn? Liefs, Bab Ps: enne wie komt mij de 31e vergezellen door dan mama te worden?
Inwendig onderzoek doen ze nog niet als er geen echte reden voro is Morgaine en helemaal niet voor de 37 week, balen he
Moet nog 1 dagje en dan ben ik 37 weken, en ik heb veel voor weeen dus misschien....... Iemand gister sbs gekeken met die kraamafdeling? Die bevalling pfff ik kreeg er de zenuwen van. Leek een beetje op mijn laatste bevalling alleen hebben ze Stanley met 3 man eruit getrokken met de vacuum
Goedemorgen allemaal. @Ushel: van harte welkom hier. Pijn tussen/onder je ribben hoort er wel bij in de laatste fase. Is alleen oppassen als je er ook andere verschijnselen bijkrijgt als vlekken voor je ogen, hoofdpijn en vocht vasthouden. Dat moet je VK wel even weten. @Morgaine: zware laatste loodjes aan het worden voor je? Ben benieuwd wat de VK vindt/doet. @Judith: hoe was het bij de gyn? En Essent al in zicht? @Maisy: tandarts nog gelukt? @Bab: spannend hoor. Overmorgen ben je moeder. Raar idee maar wel erg leuk natuurlijk. Ik duim voor je. Hier nog steeds harde buiken. Ik kom dus ook echt veel te laat met mijn paard bij mn instructrice. Moet me nu nog gaan aankleden, paard borstelen, spullen pakken, paard laden (weet nooit hoe lang dat duurt, gaat meestal heel vlot maar ik ben nu natuurlijk nogal wat trager) en dan nog 3 kwartier rijden. En zou er om 11 uur zijn. Bel haar wel even op dat het een uur of 1 gaat worden. Ik werd vanochtend ook wakker met twee slapende handen. Staan helemaal stijf van het vocht. Morgen weer naar de VK. Ben benieuwd.
Hey pendrag zou idd even weer melden van dat vocht, je weet nooit he! Nee tandarts afgebeld, heb zooooooo verrot geslapen en ik kan de kids niet over laten blijven, de groep zit vol had het eerder moeten aangeven zeiden ze, dikke onzin want normaal kan dat ook en ik moest dus 11 uur bij de tandarts zijn dus zou ik nooit om 12 uur weer bij school kunnen zijn, zucht... ach whatever als die kleine maar gauw komt Tis trouwens echt belachelijk rustig in de buik, qua harde buiken enzo, helemaal niks meer ineens Slaat compleet nergens op