Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hey super nieuws Judith! Word jij toch de volgende! Mijn lijf doet echt helemaal geen ruk dus ik loop hier van de zomer nog zo rond, echt heeeeel vaag, de 37 weken gehaald en ineens is alles rustig en stil, dom lijf, bah.

Ik vind t trouwens als erg genoeg dat ik nu weer van de bijstand leef maar hebben die sukkels een storing en wordt het geld bijna een week later gesort :confused: net nu ik in wilde slaan ivm aankomende bevalling, sjezus heb ik weer :(

Ben blij als ik weer stufie heb en dan weer kan bijverdienen ook, dit is echt kut met peren.

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    dat soort dingen gebeuren altijd net wanneer het totaal niet uitkomt!

hier is net de wasmachine overleden.
    staat tot z'n nokkie vol met water wat er maar niet uit wilt.
    kan ik straks lekker op m'n knietjes dat ding leeg laten lopen.
    nou, beeb blijf maar zitten waar je zit, iig totdat dat stomme ding het weer doet!

3. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @ Judith: wow spannend! Wat een nieuws zeg! Je zult wel blij zijn dat ook voor jou het einde in zicht is...Misschien komen onze kleintjes toch allebei op de 31e...zou wel heel grappig zijn!
    Is hij trouwens al helemaal ingedaald?

@ Wenniepenny: Ik ben niet echt bang voor de k.snee. Meer voor alles er om heen, al die ongemakken van dat bloed en zo..Gatsie, echt niets voor mij maar ja hoort erbij helaas. Vind het echt zo`n raar idee...De laatste uurtjes thuis zijn ingegaan zonder baby. Als ik hier volgende week weer ben ligt er boven een kleintje te slapen!

@Pendrag: Fijn dat je paard in training is. Die van mij heeft al maand vakantie en vermaakt zich prima in de paddock. Terroriseert onze 2 shetlanders, trekt zijn deken af, speelt voetbal, longeert zichzelf en hangt dan zijn tong uit de mond, vindt het nodig om peesbeschermers af te gooien etc. Hij is echt superondeugend. Heb net uit zitten tellen dat ik wss pas half april weer kan rijden. Hopelijk gaat het dan wel meteen goed zodat ik eind mei de selecties mee kan rijden en hem meteen Z2 kan starten. Mocht het dan toch niet gaan vwb tijd dan verkoop ik hem en als Z2 paard gaat dat iets makkelijker dan als Z1 paard.

Liefs, Bab28

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @runner das ook altijd beroerd, zeker nu :( Zit er niet iets in de afvoer? Dat is bij mij meestal het geval.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Zo, ik ben weer terug van paard wegbrengen. Hij zag er inderdaad uit zoals 1 van jullie beschreef: de linkerkant was schoon, rechts was ie nog wel vies. Vooral onder z'n buik. Daar kan ik nu slecht bij.
    @wenniepenny: mijn paard heet Pendrag en die is dus sinds vandaag in training bij mn instructrice. Over een maand of 2 haal ik hem weer op. Dan hoop ik zelf weer met hem aan de gang te kunnen gaan.

@maisy: morgen moet ik weer naar de VK dus dan hebben we het wel even over die enorme vochtberg in mn lijf.

@Judith: spannend meid! Hoop voor je dat je vanavond lekker thuis gaat bevallen.

@Asjuh: jeetje, dat is wel lastig zeg, zover in het gips. Juist nu. Hoop dat je man niet teveel last heeft.

Voor de rest: excuses maar mn zwangerschapsdementie is nog volop aanwezig. Ik ga ff lekker broodje eten en dan nog even languit. Heb hele zere vingers van het vocht. Kan slecht typen nu. Qua buik is hier alles rustig.

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    daar zat ik ook al aan te denken aangezien de filter wel schoon is.
    krijg 'm alleen niet van z'n plek af, zal moeten wachten tot mijn vriend weer thuis is...

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: ik heb met mn paard afgesproken dat als ie zich qua karakter niet goed gedraagt, hij deze zomer de verkoop in gaat. Denk dat hij nu vooral vervelend is uit verveling maar ik wil wel een betrouwbaar paard. Verder is ie geweldig: lening en kan super lopen. Als hij toch verkocht gaat worden, zit ik nog te twijfelen of ik een jong paard koop of een doorgereden paard waar ik zelf snel meer mee kan. Dus wie weet, komen we elkaar nog eens tegen op paardenjacht!

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @runner: dat zijn al van die dingen waar je niet op zit te wachten en nu al helemaal niet. Stomme apparaten als ze niet doen wat je wilt.

9. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @runner, ehhh nee die krijg je nu zeker niet van zijn plek haha, die krijg ik al amper van de plek als ik niet zwanger ben helemaal als ie vol staat met water.. hoop voor je dat het zoiets is en niet iets technisch...

@pendrag, je hebt al langer last van vocht toch? Maar zo te horen wordt het nu wel erger, alsje vinegrs er zeer van doen....

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @runner: Ik zou het wel je manneke op laten knappen hoor die wasmachine!

@Bab: Ja hier issie al 3 weken helemaal ingedaald ;) Ben benieuwd! Kan zomaar heel snel gebeurd zijn ineens..Heb 2 stortbevallingen met weeënstormen achter de rug hè dus ja :p Maar lieft beval ik VANDAAG THUIS! ;)

@Maisy: Stilte voor de storm bij jou zeker?

@Pendrag: Hier ook van die worstvingers (en tenen ook trouwens) niet normaal! Heb ook vaak last als ik iets aant doen ben :( Bloedddruk waswel weer goed vanmorgen 125/75.

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @maisy: ja, heb al een tijd last van vocht. Maar was na de vorige controle een week weg. Scheelde gelijk 4 kilo! Maar sinds vrijdag begint het weer. En is nu erger dan hiervoor want toen had ik inderdaad geen zere vingers.

12. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Pendrag: kan me voorstellen dat je nu eerder zult kiezen voor een paard wat ouder is en evt wat meer betrouwbaar. Die van mij is nu 7 (is pas van eind juni dus eigenlijk 6,5) en loopt op het moment al op ZZ-Licht niveau. Is dus niet erg dat hij even vakantie heeft want hij is jong zat. Heeft erg veel talent maar ook een wat gecompliceerder karakter. Neemt je echt in de maling als je niet uitkijkt! Les normaal gesproken met hem bij Alex van Silfhout en die is reuze enthousiast over zijn kwaliteiten. Vandaar dat ik nog even wil wachten met verkoop maar baby gaat voor alles. Zal een foto van hem in mijn album zetten!

Op welke site staat jouw paard ook alweer?

Liefs, Bab

13. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @judith , heb je niet ongelofelijke drang om snel nog even je hele keukenkast op alfabetische volgprde te zetten ofzo, aangezien je weet dat je morgens mams wordt! Damn ik ben jaloers, hoewel ik toch nog het liefste dan thuis beval. Ik zou iig als een idioot 20 liter kippensoep enzo in gaan vriezen en achter de verwarmingen gaan stoffen, dat soort acterlijke dingen ghahaha :p

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: www.centaurvogelaar.nl Hij wordt deze zomer 6 en gaat nu echt voor het eerst aan het werk. Hij wordt de komende maanden getraind volgens de klassieke rijkunst a la Bent Branderup. Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen in training.
    Fijn voor jouw paard dat ie even pauze heeft. Gezien zijn leeftijd en capaciteiten echt heel verstandig. Zo heb je veel langer plezier van hem.

15. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Mooi paard Pendrag! Ben jij dat ook op de foto? Ik herken wel de blonde haren

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ja, ik hang er heel elegant overheen. Ik was toen net zwanger maar wist het nog niet. Was toen wel verbaasd dat ik zo'n last van mn buik kreeg van het hangen!

17. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Grappig! Nu weet je dus waarom ;)

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ja, achteraf viel het kwartje wel. Maar toen stond ik er echt van te kijken hoor. Heb dat al zo vaak gedaan en nu opeens kreeg ik last. Gelukkig door een hele mooie oorzaak.

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb zo'n 8 jaar bij mijn vader in Nieuw Zeeland gewoond en heb daar als kind ook veel paard gereden, ik heb in NL ook wel eens les gehad op een manege maar pff wat is dat saai als je bergen, rivieren, stranden en mega uitgestrekte stukken land om je heen gewend bent. Mijn vader had zelf ook 2 paarden achter het huis staan, die ontsnapten ook wel eens en dan zat ik tv te kijken en schrok ik me lam van zo'n megahoofd op de veranda voor de schuifdeuren whaha. Ik mis het wel, dat rijden, ook al is het langggg geleden inmiddels, maar hier in NL rijden trekt me niet zo en het is hier belachelijk duur, daar is het vrij normaal om een paard te hebben, maar goed wat wij hier een tuin noemen in NL is daar natuurlijk lachwekkend :p

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Mn broodje is op. Ik ga ff liggen. Tot later allemaal.

Deel Deze Pagina