@Judith: sorry, was je helemaal vergeten in mn vorige reactie. Hoe is het nu meid? Zelfs voor ons nu irritant dat Essent z'n werk niet doet. Hoe moeten we nu weten of je druk aan het bevallen bent of dat je 'gewoon' geen verbinding hebt? Nou ja, nieuws horen we wel via Maisy maar ik hoop dat je nu lekker ligt te bevallen. Zet hem op meid.
@lissette: als je het een fijn gevoel geeft van die muisjes. dan is het goed joh... Ik maak mij wel druk om het schoonmaken joh. wil nog als het kan, alle deuren van het huis soppen.. @judith: lief dat je je vriendinnetje helpt met het bed.. Ik heb het bedje nog niet opgemaakt.. van de beebs.. Vind het niet zo lekker met stof enzo.. wacht nog wel even. Ben op zoek naar een wiegje op marktplaats en kan niets goedkoops vinden. echt jammer.
ha meiden , hier weer wat leesvoer voor jullie hihi...... @ Uschel:Welkom bij de feb mamas. Ik zie dat je in Zwijndrecht woont, leuk ik woon in Dordt. @ Asjuh:Hé wat balen voor je man dat ie zijn pink heeft gebroken, heeft hij veel pijn? Sterkte en wel een erg slechte timing zeg.. @ Bab: OW wat spannend voor jou, de 31ste gaat jullie dag worden! Blijft een vreemde gedachte hé dat jullie straks met zijn drietjes zijn, daar denk ik ook vaak aan en blijf het gek vinden. Wens je heel veel succes en zal aan je denken woensdag! @ Maisy: Lekker buikje hopelijk is het je laatste buikfoto en de volgende foto wordt dan van je prinsje! Nog gefeliciteerd met het behalen van de 37 weken, toppie ! Wel balen van die storing zeg komt weer lekker uit maar niet heus... @ Dominique: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!! @ Daphne: Ik Vind het prachtig dat je zo kunt genieten van de poepluiers, het is je ook zo gegund. Geniet maar lekker van je meisje! @ Judith: Go Judith, Go Judith, Go Judith, Go Judith! Goed heey dat je al 3 cm hebt, hopelijk gebeurt het vandaag nog en kun je lekker thuis blijven ipv in het ziekenhuis. Maar 1 ding is zeker die knul van jullie is onderweg ! Ik duim voor je en denk aan je! Nu nog ff snel van dat Essent gezeik af ! @ Runner: Tjonge wat een ellende met die wasmachine die dingen zij echt onmisbaar vooral NU ! Kun je die van jou ook niet op progamma afpompen zetten ? Of had je dat al geprobeerd ? Misschien een hele domme vraag van mij hoor.. Zoja excuses... Ik heb trouwens nog steeds niets gehoord van mijn schoonmoeder en mijn zwager. Zelfs geen kaartje voor het geregistreerd partnerschap en ook niets gehoord met mijn verjaardag... Ben ze nu echt zat.. @ Pendrag: Doe je wel een beetje rustig aan, wel een boef zeg die pony van jou... (waar blijven die fotos nou ) Ow ik zie nu die site staan ik ga gauw ff kijken .. @ Morgaine : Heey gave hond heb je en natuurlijk ook een mooie buik ! @ DagDag: Geweldige foto van jou met je knulletje onder de douche... Je straalt helemaal en je knulletje ziet er helemaal ontspannen uit ! Hoe gaat het nu zonder kraamzorg? Hier gaat alles nog rustig, geen harde buiken of voor weeën. Moet nog steeds het bed verhogen , schandalig hé. Verder moet ik nu mijn mannetje ook weer aan het werk is vreselijk wennen aan het alleen thuis zijn de hele dag. Dan ga ik mij vervelen maar heb ook nergens zin in gek hé... Dus vanmorgen uitgeslapen tot 12 uur (dat is het enige fijne dat ik het bed voor mij alleen heb) Gestofzuigd en Alfred J kwak Cakejes gemaakt.. Hoe zou het met Brenda en Lara gaan, ik heb na haar laatste berichtje van de bevalling niets meer van der gehoord ook wel logisch natuurlijk die is lekker aan het genieten van de kraamtijd maar ben zo nieuwsgierig naar al die baby verhalen...
@sweetcandie: in welke prijsklasse zoek je een wiegje? @missymona: ja, ik doe rustig aan. Kom net weer uit bed. Vingers doen minder zeer. Nu beginnen mn voeten. Ben blij dat ik morgen weer naar de VK moet. Geeft toch een zekerder gevoel als ze mn bloeddruk en urine weer gecontroleerd hebben. Het uitslapen herken ik helemaal. Heerlijk gewoon omrollen als je op je andere zij wilt gaan liggen. En vervelen en nergens zin in hebben: join te club. Ik heb nog nooit zoveel achter internet en de tv gezeten als de afgelopen weken.
@ Pendrag: Wauw echt een prachtig paard ! Het is dat je zover weg woont anders had ik echt is bij jullie komen kijken. Erg hé dat vervelen, dat merk je dat het toch fijn is om te kunnen en mogen werken... Vandaar dat ik er dus ook niet voor kies om huismoeder te worden, dat is niets voor mij, word van lang thuis zitten altijd een beetje depri.. Petje af voor alle thuis blijf moeders ! Succes morgen bij de vk!
Tx missymona. Mocht het vervelen je echt te gek worden, je bent van harte welkom! Kost je een hele dag, haha. Thuisblijfmoeder zou voor mij ook niets zijn. Ik zal straks vast even balen dat ik mn kleine meid thuis of op het KDV moet achterlaten maar ik gedij het beste als ik lekker kan werken hoor. Verheug me er ook al weer op.
@Pendrag: Mijn paard is een Voltaire x Zeoliet....Hahha een springpaard dus. Heeft op de hengstenkeuring de ster gehaald en heeft als 3 jarige in VSN finale dressuur! gelopen. Hij kan ontzettend fijn bewegen, echt een balletje elastiek. Hij komt uit een stam waar vele internationale springpaarden uit voort komen en uit zijn oma komt de dekhengst Renville. Buls (zo heet ie op stal) kan ook erg goed springen hoor maar ik ben er niet zo`n fan van. Hij vindt het nl elke keer weer nodig om te doen alsof er 1.40 m staat terwijl het gewoon maar B-parcoursje is. Hij is dus laatst wel even doodleuk uit de paddock van 1.45m houtomheind gesprongen en deed daar niet zo moeilijk over. Als je zijn kop op dat moment zou hebben gezien zou je je rotgelachen hebben. Het is echt een aap. Altijd in voor een geintje! Jouw paard heeft idd aparte combinatie maar kan heel goed sportpaard worden idd...Ben benieuwd hoe hij de training op pakt! Houd je me op de hoogte? Enne succes morgen bij vk!
missymona, was het maar zo simpel dat ie nog wel kon afpompen, haha. bij elk programma blijft ie hangen. echt die schoonfamilie van jou is ook niet te geloven! dat er niet op z'n minst een kaartje vanaf kan. mijn schoonmoeder roept echt de hele tijd dat ze straks elke dag over de vloer komt. kan ik me nu echt druk om maken, dat wil ik helemaal niet! dagen van mij zien er hetzelfde uit. geen wekker in de buurt. comp. aan om te checken of er hier wat gebeurd is. beneden weer ff opwarmen (het is zo koud hier!) en dan weer terug om te kijken of er hier weer wat gebeurd is, hahaha. gelukkig heb ik weer 3 afspraken staan voor deze week. kom je de deur weer is ff uit he?!
Als ik echt aan het bevallen ben dan beloof ik dat ik Maisy sms hoor! Kreeg trouwens te horen dat we vanavond of vannacht weer voorzien zijn van kabel..Ben benieuwd!
Ik begin me ook te vervelen hoor....zeker op mijn werkdagen..... loop de hele dag in me joggingbroek en meer als in bad gaan, de was bijhouden en stofzuigen doe ik eigenlijk niet.......
@Judith....ben je weer gestript vandaag? Dus is er echt wel een kans dat het vandaag/nacht door gaat zetten? Of reken je er al op om morgenochtend je te melden in het ziekenhuis? Spannend hoor.......
Nou nee dus.......ik vind het saai! Zou graag een paar uurtjes gaan werken eigenlijk.......pfffffff Maar als de beeb er eenmaal is....vast geen tijd meer om me te vervelen Morgen is me mannetje's vrije dag, dat is altijd een stuk gezelliger.
Voor alle foto verslaafde... Ik heb weer wat nieuwe foto's in mijn album gegooid (je moet wat hé uit verveling) 38 weken buik maxi-cosi + voetenzak quinny (vriend heeft het speeltje zaterdag gekocht) Laatste aanwinst kleertjes... (vriend heeft het helo kitty outfitje uitgezocht) Kamertje incl gordijnen (die had ik vorige keer nog niet hangen )
@Bab: ik hou je zeker op de hoogte. Vorige keren deed hij het erg goed. Toen is hij 2 keer een weekje weggeweest. Nu dus voor 2 maanden. Mijn vorige paard was ook zo'n springer, ik dus ook niet. Van die enorme wappers. @Cellie: voel jij je ook zo'n hoogbejaarde die verder niets beleefd? Ik heb het idee dat ik nu precies weet hoe het straks in het bejaardentehuis gaat zijn. Morgen voor jou weer een lekkere dag met je hubbie om je heen. @missymona: leuke foto's hoor! Ik dacht gisteren dat ik nog wel een beschermhoes om mn autostoeltje wilde. Blijft de stoel mooier schoon. Zag dat bij mn vriendin die hier vorige week was. Net ff zitten surfen. Kosten die hoesjes gewoon rond de EUR 30,00! Das toch niet normaal meer? Heb nu zoiets van: koop wel een extra hoeslakentje voor de wieg en doe dat er omheen. Wat een diefstal zeg voor een stukje badstof.
Ik ga dr maar vanuit dat ik morgen naar het ziekenhuis ga, dan valt het mee als het niet zo is he Het 'werkt' hier ook de hele tijd..Ik voel zeg maar dat mn buik iets doet, alleen wil ik echte weeën hebben!
Je houdt het wel spannend Judith. Komt de VK nog een keer je ontsluiting controleren of is het gewoon afwachten en morgen naar de gyn?
heey, ff mijn trots komen showen... dit is ongeveer een uurtje na de bevalling @judith; hehe, eindelijk het einde in zicht, heel veel succes meid @dagdag; heerlijk he zo een kleine in huis, wij gaan morgen samen in het bad, kraamzorg helpt daar dan bij, verheug me er nu al op verder heb ik heel veel gelezen maar ben al een deel weer kwijt aan iedereen die nog wacht op zijn beebje, heel veel succes met de laatste loodjes , want die zijn idd zwaar groetjes brenda