@pendrag ja hahaahah ik herken dat, die emotie buien, ik ben snel op mn tenen getrapt ok hahaha @dagdag fijn dat alles goed was! Laat je ff weten wat je huisarts zei? Ben wel benieuwd nl wat dat is.
@cellie mijn tip neem een Quinny perfecte wagen kan niet anders zeggen en ik heb er al ervaring mee want it is mijn tweede ik heb trouwens ook in de transport gezeten en daar vervoerden wij geregeld bugaboos en die gingen geregeld retour wegens mankementen dus laat dit ff aan je hubie lezen nou dan komt het zeker goed @carolla waanzinnig die echo echt heel leuk en je hebt dus kunnen zien wat het werd begrijp ik leuk hoor ik vindt het hele mooie echo's
hoi hoi geen nieuws te melden, alles was goed met de baby, lekker druk volgens de verloskundige, maar dat mag ook wel. De baby begin ik sinds van de week te voelen is toch ook wel speciaal. En voor iedereen EEN FIJN WEEKEND liefs fredje
hallo mama's Hier ook alles goed, ik heb zelfs mijn eerste echte zwangerschaps kwaaltje hahaha Mijn enkels zijn opgezwollen en bijna net zo breed als mij voeten! :Carolla geweldig die 3d foto's en fijn om te horen dat alles goed is!! :Pendrag Als 't mogelijk is zou ik er voor kiezen om lekker met zijn 2en er ff tussen uit gaan, maarja tis jouw keuze. Nog even over die april mama's die moeten we maar is ff in gaan halen, dus kom maar op met die berichten, ik ben der klaar voor :Mirella haha die hormonen, ja daar heb ik ook wel een beetje last van hihihi Vanmorgen nog op mijn werk, ik voelde me zooo moe en had last van hoofdpijn dus ik vroeg of ik een halve dag vrij kon krijgen maar helaas kon 't niet en wat denk je....... krijg ik ineens tranen in mijn ogen en ik moest me echt bedwingen om niet te gaan janken echt zo suf heb ik het nog niet meegemaakt. Als het thuis ook niet helemaal gaat zoals ik zou willen dan kan ik ook ineens heel erg kwaad worden, [-( gelukkig begrijpt me vriend 't wel en kunnen we er achteraf weer om lachen! :Dagdag & Fredje Fijn om te horen dat alles weer prima was bij de VK !!! Fijn weekend allemaal!! Liefs Missymona
Zo missmona dan hou je al snel vocht vast joh! Dat wil maar 1 ding zeggen, laat iedereen voor je lopen en ga met je benen omhoog zitten hihihi liefs fredje
Ik dacht gister van huh nu al vocht vast houden maar ik had gisteravond dus mijn instappertjes aan en die zitten wel heeeeeeeeeeeeeel erg strak... kheb nog nooit vocht vastgehouden bij de anderen, zelfs niet op het laatst. Vreemd,kword gewoon "ouder" dat zal t zijn
En ik heb er echt nog nooooit last van gehad, dus tja 't zal echt wel aan de zwangerschap liggen dan . Komt waarschijnlijk ook wel door mijn werk waar ik de hele dag achter het bureau zit. Misschien juist iets aan beweging gaan doen zodat de doorstroming beter wordt ? Wel flauw trouwens ik belde van de week voor de cursus zwangerschapsyoga die 4 okt van start gaat, dan zou ik dus 21 weken zijn. Er staat op hun website dat de cursus vanaf 20 a 24 weken is. Wat denk je dat ze zeggen ja mevrouw maar u belt veeeeeel te vroeg, u kunt meedoen aan de cursus die op 11 dec begint ?????? Nou mooi is dat wil ik op aanraden van mijn VK toch aan een cursus mee gaan doen zodat het allemaal wat bewuster en echter wordt, mag ik pas met 31 weken Natuurlijk kan ik wel ergens anders gaan kijken maar deze die krijg ik gratis van mijn kraamzorg Phoe nou dan voorlopig maar gaan zwemmen ofzo Liefs Missymona
Merk inderdaad dat ik ook meer last heb van de warmte. Opgezette voeten, vocht vasthouden en ik ben binnen de kortste keren buiten adem. En dat terwijl ik een best goede conditie heb... Dacht gisteravond eindelijk wat te voelen, maar twijfel wel een beetje. Dacht 't zijn m'n darmen, maar toen bedacht ik me dat daar m'n darmen niet meer zitten Maandag gaan we weer naar de vk, heb er wel zin in
Leuk dat je de beeb voelt Marjanne, geniet ervan!! En gelukkig ben ik dus niet de enige die nu al vocht vast houd, 't zal ook wel aan het weer liggen Heel veel plezier maandag bij de VK !! Groetjes
Marjanne, Zo heb ik de kleine waarschijnlijk al wel 4 keer gevoeld hahahaha. (in een hele week tijd dan wel) Hier gaat alles volgens mij ook z'n gangetje. Niet meer overgegeven, wel soms beetje misselijk als mijn maag vol zit. Heeft iemand van jullie toevallig van de jane kinderwagens gehoord???? En wat is jullie idee hierbij? Groetjes daphne
hoi ik ken het ook niet de jana kinderwagen. Hhihi gisteren een feestje gehad en toen ik terug thuis kwam was de beeb hardstikke blij dat ik niet meer in de drukte zat, want toen was hij/zij een feestje aan het bouwen. Vond het wel grappig, alleen kon ik toen moeilijker in slaap komen liefs fredje
hahaha leuk is dat he! Elke keer als ik achter de computer zit (best vaak ) dan schopt de beeb heel erg
Wie is er ook zo panisch net als ik, als ik de baby smorgens niet gelijk voel, dan ben ik gelijk bang dat er snachts iets mis is gegaan omdat ik vaak nog wel n mijn slaap op mijn buik slaap. Dit had ik echt bij de anderen helemaaaaaaaaaaal niet...voel me zo een mietje
Goeiemorgen deze zondag! Wij hebben net ontbeten met onze 5 kinderen, gisteren behang getrokken in de babykamer, jaja het begin is er! Verder ben ik er ook uit welke aankleding ik wil in de babykamer, van Colorique, kennen jullie dat? Echt gaaf spul, we zijn er allebei helemaal weg van. Vanmiddag/avond een feestje van ons werk, dus hebben we een oppas, opa komt met de kinderen eten en naar bed brengen Ik kan nog wel een beetje half op me buik, maar merk dan dat de baby erg actief wordt, dus draai ik maar terug, het zal wel een boodschap zijn...hahaha Fijne dag allemaal, Gr. Cellie.
ziet r wel grappig uit maar ken t ook niet, kben echt geen merkenfreak ofzo maar van een kinderwagen of buggy koop ik toch liever een "bekend" merk, zowiezo ook omdat de accesoires later nog te bestellen zijn bij een evt. volgende kind en kheb er gewoon een fijner gevoel bij...
Pffff, Maisy die het over een evt. volgend kind heeft .... Meid, ik vind de zwangerschap van de eerste al zo'n doffe ellende dat de kans op een tweede per dag afneemt.
@pendrag Als je eenmaal een keer bevallen bent en je weet wat het is om zo'n mooi kleintje te hebben dan kijk je er anders tegen aan echt waar @maissy Ben het wel met je eens hoor wat kinderwagen betreft ik ben ook niet zo'n merk kicker maar als je een kinderwagen van een merk hebt kun je inderdaad nog is wat na bestellen als er wat kapot is ofzo 19 september weer naar de vk leuk!!!!!