Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Spannend he! :D

Ja Erna dat van geen stress dat wist ik, helpt hier geen moer, kind blijft tot 50 week zitten volgensmij

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Beterschap met je meisje trouwens!

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    goede morgen allemaal ...weer een nieuwe dag en een dagje verder

Judith kop op meid ...zet um op

ook hier heeft de griepgolf weer toegeslaan ...Kim is beter en nu is Dennis aan de beurt echt mega ziek ...hoop dat ik bespaard blijf ..

erna ...damnz ik maar denken dat stress juist weeen opwekt ..humz ik ga geen stress meer opzoeken lol

idd. vaag maisy ...of een voorteken ;)

dat wordt vanmiddag wat bijslapen Runner ;)

ik heb redelijk geslapen ..iedere 2 uur plassen maar verder wel meteen weer ingeslapen ..dat zijn toch 8 uurtjes yeahhh ..wat een heerlijk gevoel

4. Annelies

Annelies Niet meer actief

nou, weer helemaal bijgelezen! pff...wat een eind.
    @judith, heel veel succes meid! hopelijk wordt je kleine ventje vandaag al geboren
    @maisy, jammer dat alles weer afgezakt is. nooit verwacht! straks loop je deze zwangerschap gewoon over he, dat zou wat zijn. hoop het natuurlijk niet voor je.
    @bab spannend nu zeg. morgen the BIG DAY, jaloers!

vanaf vandaag mag ik lekker ook gewoon thuis bevallen. een hele geruststelling.
    gisteren weer naar de vk geweest. mn bloeddruk was gewoon weer wat gezakt. vorige twee keer(moet nu twee keer per week) onderdruk van 90, nu 85! en geen eiwitten. voel me ook weer een stuk beter nu. moet wel rustig aan blijven doen, en dat komt lekker uit vandaag, want ik ben JARIG! moet me dus de hele dag laten bedienen:(
    gelukkig is mn mannetje vrij. die staat nu al ramen te lappen... werd gisteren nl getrakteerd op twee vogelflatsen op het voor én achterraam... Heerlijk!

de beeb zit tegen het indalen aan. nu cbbbi/obi. dus er is nog hoop :)
    Nou meiden, spreek jullie snel weer! ga lekker taartjes eten enzo!

5. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    @ Bab, heel veel succes vandaag en morgen en ik hoop dat je niet al te zenuwachtig bent.

@, Prendrag, wat een ondeugende paarden daar bij jullie.

@ Annelies, Proficiaat met je verjaardag en het behalen van de mijlpaal 37 WEKEN!
    Vogelpoep bah wat een ‘leuk’ cadeau, wel lief dat je manneke even de ramen doet wassen.

@ Asjuh, beterschap met je manneke!
    En idd redelijk geslapen tov de laatste twee dagen, toch?

@ Erna, heel veel beterschap met je dochter, hab zeg is altijd zo zielig he.

@ Daphne, heerlijk als ik je verhalen lees, er is nu echt vooruitgang met Sam en wat fijn dat je weer auto mag rijden!Blijf wel op jezelf passen he?

@ Maisy, Ik snap dat het allemaal raar is dat je nu nergens last meer van hebt, maar mss is het wel om je nu extra energie te geven voor HET moment.

Ik krijg ineens zin om een cake te gaan bakken dus dat ga ik nu ‘even’doen
    Ondertussen wachten we ‘geduldig’af hier, hahhaa ;)

Vanmiddag weer naar VK.

6. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @Judith75: Oooooohh... gaat het dan nu hopelijk toch echt gebeuren! Spannend meid, de duimen draaien hier op topsnelheid! Veel succes in het ziekenhuis, en hopelijk zijn jullie (mét kindje) snel weer thuis!

@maisy: Wat een pech met het overmaken van je geld zeg, hopelijk heb je het snel op je rekening staan!

@runner: Wat een pech met de wasmachine, balen zeg!

@Bab28: Ik heb je al een pb'tje gestuurd maar wil je hier toch ook nog even heel veel succes en sterkte wensen met de keizersnede! Ook voor jou duim ik voor een voorspoedig verloop. Doe vooral rustig aan en laat je lekker vertroetelen. Hopelijk tot spoedig!

@Pendrag: Oowww... nu snap ik hoe je aan jouw alias komt. Dat dat de naam van jouw paard was, had ik even gemist. Fijn dat jouw instructrice hem nu wil trainen, het dier moet toch wel een beetje in beweging blijven ja. Sterkte met de zere vingers!

@Morgaine: Fijn dat alles er weer goed uitzag bij de vk! Mooie buikfoto, zeker leuk met jullie hond (grappig beest is het)!

@missymona: Woooh... mooie 'laatste loodjes' buik! En wat een schattige spulletjes op de andere foto's!

@Brenda77: Wat een prachtige foto van jullie kleine vrouwtje! Bedankt voor je bevallingsverhaal, wel heftig zeg de laatste paar uur!
    Hoe zijn de eerste dagen als kersverse moeder verlopen?

@Annelies: Gefeliciteerd met de 37-weken mijlpaal! Fijn dat de bloeddruk weer wat is gezakt en dat de eiwitten zijn afgenomen!

Groetjes, Wendy * mijn update over gisteren volgt zometeen

7. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hierbij mijn update van gisteren (lang verhaal):

13.20 uur: Het was druk op de poli Verloskunde dus het werd sowieso al een half uur later voordat we aan de beurt waren.
    13.50 uur: Infogesprek over alles wat we konden verwachten met betrekking tot de keizersnede: de voorbereidingen, de keizersnede zelf, het verblijf in het ziekenhuis daarna en het verdere herstel thuis. Tijd om ons de afdeling te laten zien was er niet, maar er lag wel een fotoboek dat we konden inkijken om toch een idee te krijgen van hoe het er allemaal uitziet.

14.15 uur: Bij de gyn was alles in orde: bloeddruk was weer prima (120/80), kindje lag nog steeds in stuit (had ook niet anders verwacht), billetjes zijn een klein beetje ingedaald maar liggen niet vast.

14.30 uur: Vervolgens moesten we door een ondergrondse tunnel lopen van het WKZ naar het AZU om naar de pre-operatieve screening (POS) te gaan. Stond niet echt goed aangegeven, dus we hebben even lopen dwalen voordat we de juiste weg vonden.

14.45 uur: Bij de POS was het ook mega-druk, daar moesten we nog minimaal een uur wachten voordat we aan de beurt waren.
    15.45 uur: Mijn gezondheid werd gecontroleerd ten behoeve van de keizersnede (nogmaals bloeddruk gemeten: 125/75 deze keer, hart en longen beluisterd, een standaardvragenlijst ingevuld over mijn medische voorgeschiedenis, en bloed laten prikken).
    16.00 uur: Weer een tijd wachten.
    16.30 uur: Gesprek met de anesthesist over de ruggenprik bij de keizersnede. Aardige kerel, hij nam rustig de tijd om zoveel mogelijk informatie te geven en al onze vragen te beantwoorden.
    17.30 uur: Eindelijk weer thuis, pff wat een lange middag.

Gisteravond naar de partnerles van yoga geweest, en ook al gaan we bepaalde oefeningen niet gebruiken omdat het een keizersnede wordt, ik vond het toch een hele fijne les met een hoog 'Samen'-gehalte.

Groetjes, Wendy

8. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Goedemorgen dames,

@Judith: wat spannend zeg.. ik wens je veel succes en wij horen het wel.
    @Bab: jij ook veel succes meid.

@annelies: proficiat met het behalen van de 37 weken.

@maisy: Het lijkt inderdaad lang voor je omdat je altijd vroeg bevalt. Jongetjes blijven meestal langer in hun buikje bij mama.. Hij vind het lekker bij je. Nog even geduld niet lang meer voor ons..

Ik wil ook wel dat het mag komen nu.. maar ja. Bij mij is het ook rustig..

@runner: Het is niet zo fijn dat je slecht hebt geslapen vannacht. Hopelijk neem je overdag wel rust.

Verder met mij gaat het wel goed. Ik heb nog wel last van harde buiken s.avonds. Maar gisteren heb ik niet veel gedaan alleen ramen gewassen van mijn zoontje. Mijn mannetjes is boven op de zolder aan het timmeren, Wij hebben zo.n rotte plafond boven dat je er niets aan kunt hangen. Het is volgens mij alleen karton of zo. Geen beton. En de klamboe moet nog gehangen worden in de babykamer. Dus dan moet hij eerst wat houten planken op de vloer van de zolder timmeren .... wat een gedoe zeg.. ik ga die stomme bouwvereniging maar een bellen, want dit vind ik niet normaal.. Dat ze maar een fatsoenlijke vloer aanleggen op de zolder.

9. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @wennie: jou was ik vergeten, is fijn dat je dat tenminste achter de rug hebt, nu nog de grote dag. Spannend he, als je al een datum weet...

10. kristel

kristel Niet meer actief

Iedereen begint nu een beetje ongeduldig te worden nu. Ik hou het nog wel even vol, maar langer dan 3 weken hoeft het voor mij niet te duren.

Mijn kindjes zijn nu lekker op de creche vandaag dus lekker een relaxdagje vandaag. Ben net bij de fysio geweest voor mijn bekken (voorlopig voor het laatst) en bij de vk (half uur gewacht in de wachtkamer en 1 minuut binnen geweest). Kindje doet het goed, maar zal waarschijnlijk de 6 pond nauwelijks halen. Maar goed, mijn jongens waren beide ook maar 3200 gram en meisjes zijn vaak wat lichter.

Judith: succes en we wachten in spanning af.

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    annelies, gefeliciteerd met je verjaardag én het behalen van je 37 weken!
    een hele fijne dag vandaag!
    nog leuke kado's gekregen?

12. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    suc6 bij de VK spruitje vanmiddag ;)

wennie ..jeetje dat was idd. een lange middag ..maarja beter goed ingelicht dan halve bak(zoals we hier zeggen)

annelies gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal

sweet candie dat is inderdaad kl*te zo`n kartonnen plafond

verder geen nieuws zo te zien van Judith ...en Maisy is alles nog rustig ?

13. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @Annelies: Inderdaad, ook gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes, Wendy

14. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :oops: vergeet ook annalies te feliciteren met haar verjaardag ... xxxxxx

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ben het ook helemaal vergeten om annelies te feliciteren..

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag..

groetjes sweetcandie..

16. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @annelies, gefeliciteerd met je 37 weken EN met je verjaardag!

Ja alles nog rustig hier, geen nieuws van Judith nog

@sweetcandie, ik heb dezelfde maxi cosi gekocht als jij :D Die wilde ik zo graag, hij was nog steeds 55 euro bij prenatal, heb ook nog een lodger shelter gekregen, dat is zo'n draagdoek/maxi cosi wrap in 1 in het blauwe

17. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik d8 trouwens de hele tijd net dat ik druppeltjes verloor, ik naar de wc thuis, niks :( tegenvaller :(

18. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @pendrag, Jaaa GODSEND is wel een aanrader! En ik dacht al zooo die gaat nog lekker van alles met haar paard doen ;) Weet niet waar bij mij het gevoel vandaan komt ik denk alleen van op de rug slapen?

@Daphne, fijn dat je zon goede dag hebt gehad met Sam!

@judith, wat spannend zeg.. ik zit hier heel hard te duimen!

@maisy wat vaag.. alle klachten ineens weg :) die beep die zit daar lekker binnen ;)

@Bab, heeel veel suc6 en dat je je beep maar snel mag ontmoeten!

@Erna, beterschap voor je kleine meisje en suc6 bij de VK

@Annelies, GEFELICITEERD en een hele fijne dag!

@wendy, so hey dat was nog eens een lange dag voor je zeg.. vermoeiend hoor! Maar wel fijn dat ze alles zo goed uitleggen!

@spruitje, succes bij de VK

Hier was de nacht gelukkig eens rustig.. net niet genoeg geslapen maar what's new! De beep was heel rustig en dat vind ik toch maar wat griezelig (herkent iemand dit?)
    Baal wel van mn oor hoor.. gaat weer helemaal zeer doen en hij lijkt wel helemaal vol te zitten.. !@#$#

Fijne dag allemaal! En wie weet... babies :) :) :)

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

He, wat tof. Hij is mooi die maxi cosi.. je had ook die druk geprint met groen enzo .. vond ik niet mooi. En gewoon zwart had je ook..

Heb jij een geluk dat ze die nog hadden.

Ja, bij mij is het ook nog rustig.

Maisy: misschien moeten wij er niet aan denken dat wij zo graag willen bevallen. Dan kan het wel spontaan komen..

20. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Rustig hier! stilte voor de storm...

Deel Deze Pagina