@Aicha, wat heb je een mooie buik! (Gave lijn er ook overheen hoor!) @Annelies, gefeliciteerd met je verjaardag en 37 weken @Morgaine, gefeliciteerd met je 37 weken en hou die beentjes nog maar ff bijelkaar tot je er klaar voor bent... en anders? Tja... die kleine heeft het voor het zeggen helaas
Hallootjes allemaal nog niets van judith ? Nou met mijn dochter gaat het een stuk beter dankzij de peniciline pfff maakte me echt ff zorgen ze lag helemaal in dromenland zo'n koorts had ze maargoed het gaat nu beter ben ik echt blij mee Nou ben net terug van de vk en alles was goed perfecte bloeddruk en hij ligt helemaal beneden verder dan dat kan niet zei ze en natuurlijk ook helemaal vast heb zijn hartje nog even gehoord was ook helemaal goed en ook ik mag vanaf nu thuis blijven als het mocht beginnen dus dat is ook fijn. Dus als het aan mij ligt laat de weeën maar komen hoor. ik ga zo is ff macaroni maken ik heb sprookjesmacaroni meegenomen dus vanavond eten we prinsessen
@Annelies: gefeliciteerd! @Maisy: wat bijzonder dat je nu weer een rustige buik hebt. @Aicha: lijkt een beetje op mijn buik, heb ook een navelpiercing gehad ooit @Judith: en nu dan? en nu dan? @Daphne: lekker zeg, wat zelfstandigheid terug, was je vast aan toe.... Gister eindelijk ook eens gray's anatomy gezien, leuk hoor, normaal kijk ik CSI maar mijn mannetje was er een keertje niet dus lekker vrouwen tv gekeken. Ook meteen janken aan het einde natuurlijk, ben ook wel emotioneel de laatste dagen. Vandaag ook eens zwangerschapsdementie meegemaakt, was gaan lunchen en toen ik wilde afrekenen had ik geen portemonnaie bij me. gelukkig kom ik daar iedere week dus was geen probleem maar toch.....schaam schaam Groetjes Lisette
ik heb ook maar (misschien de laatste ) buikfoto in mijn album geplaatst en nog geen nieuws van Judith
Nou ik heb ff een uurtje geslapen, heerlijk..... Nog geen nieuws arrccchhh... @ Achiaatje: Nou je hebt echt een prachtige zwangere buik, niet te klein en niet te groot! Enne hier ook een rechtsligger, maar die bult schuift bij mij van rechts naar links en dan weer naar rechts, het is een druk meisje Lekker gevoel hé dat het kamertje nu af is ... @ Wennypennie en Asjuh:Jullie hebben ook een mooie buik, ben benieuwd wat voor baby's eruit gaan komen @ Lisette:Jaja gooi het maar weer op zwangerschaps dementie, volgens mij had je gewoon geen zin om te betalen
@ Erna: Fijn dat het alweer wat beter gaat met je dochter! Ze gaan dan helemaal ijlen als ze zo'n hoge koorts hebben, zo sneu en je bent dan zo machteloos..
@ Wenniepenny, wat een lange dag zeg, wel fijn voor jullie dat er nu bekent is hoe het allemaal zal gaan. @ Missymona, leuk gezicht toch met al die kratten door de winkel lopen. Wel lekker lang geslapen lees ik! @ Cellie leuke telefoon, en gelijk heb je om je haren nog even te laten doen. Nu heb je de rust nog, straks als de kleine er is, verzet je het anders toch weer. @ Aichaatje, mooie buik hoor en die muur tekeningen, mijn dochtertje vind ze geweldig. Ze is dan ook helemaal Poeh fan. @ Lisette, leuke serie he, altijd emotioneel hoor. En gelukkig dat je iedere week daar komt eten hihih @ Asjuh, mooie buik foto en ik hoop voor je dat het idd de laatste is! @ Erna, gelukkig dat het wat beter gaat met je dochter. @ Maisy, jeetje je laatste bericht, ik denk ja daar komt het hihi dus niet. Duurt wel lang voor haar doen he! Smakelijk eten dadelijk. Update VK. Bloeddruk was weer oké 118/76 baby ligt echt helemaal vast. Dus nu afwachten.
Ook niets meer van Pendrag gehoord vandaag, kweet wel dat ze vandaag naar de vk moest. en wat is het hier vandaag weer rustig zeg "gaap" Stilte voor de storm zeggen ze..........
Idd pendrag is ook stil, ze was naar de vk gegaan ivm het vocht he, zou het toch niet goed zijn...? Wie is haar sms maatje?
Volgens mij zou Judith inderdaad stiekem toch sms-en... Hoop maar voor der dat het beetje op gaat schieten, ff een dubbele portie \_______/ + \_______/ kracht toesturen
ik ben vandaag kei relaxed , (dat nadat ik heb gehoort dat stress de weeen weghoudt whahahahahahhaha) ..ik loop de hele dag ...man wat ben ik relaxed .. of het helpt
@missymona: jij blijft mijn sms-maatje hoor! Hier dan eindelijk mijn update. Vanmiddag naar de VK en mn bloeddruk was weer gestegen. Onderdruk was nu 90. Ben dus doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar bloedgeprikt, urine laten onderzoeken en CTG gehad. Alles dik in orde. Bloeddruk nog 2 keer gemeten: 130/95 en 130/90. Ik moet vanaf nu onder controle blijven bij de gyn. en dus ook definitief in het ziekenhuis bevallen. Donderdagmiddag opnieuw voor controle. Tot zover puur preventief omdat zowel mijn bloed als mn urine nog goed zijn. Baby is nog helemaal niet ingedaald dus met een beetje pech mag ik de komende weken 2 of 3 keer per week naar Assen heen en weer kl*ten. Geeft wel een gerust gevoel dat ik extra gecontroleerd wordt maar ik baal ook. VK is toch fijner. Ik ga nu weer lekker op de bank hangen. Moet zoveel mogelijk rust nemen en van deze drukke middag is mn buik nou niet echt zachter geworden. Ik kom vanavond nog wel even langs denk ik. Dan reageer ik ook weer op wat ik allemaal heb gelezen.