Ik ga even liggen tot mn mannetje thuis komt! Dan gaan we hopenlijk nog even het stadje in.. het weer is lekker op het moment en ik kan wel wat beweging gebruiken Fijne avond allemaal en alvast welterusten, ben benieuwd wat morgen brengt! Ps< nog 3 pagina's.. 600
zou het vandaag dan nog gaan gebeuren en heeft die zichzelf weg getoverd zodat je straks een kunt plaatsen met, ......is een dag oud
Ja ik zag ook al dattie weg was/is........snap er niks van....heb er niet aan gezeten........ Nu geen zin om op onderzoek uit te gaan, wacht het morgen even af...... Dan maar zo.......39 wkn en 3 dagen...........pfffffffffff Morgen voor controle trouwens.......... Wel een goed idee spruitje, als ik nou vannacht even beval, kan ik um morgen vervangen voor een babybanner
ja Cellie zou wel een goeie zijn, vanavond nog even he. Ben benieuwd wat de VK morgen te zeggen heeft.
Ik ga even warm douchen, heb sinds vannacht oorpijn en mijn neus zit potdicht, pfffff kan er ook wel even bij.
Haha vreemd Cellie, jij met je banner ook @spruitje, zelfde geval hier, ik heb ook een zere keel en ben helemaal schor
@Bab28: Van harte gefeliciteerd met jullie kleine ventje Luuk! Hopelijk is alles goed verlopen en herstel je spoedig, zodat je snel weer naar huis mag! Ik vond De Verloskundigenpraktijk met een mannelijke verloskundige in de hoofdrol best eens verfrissend voor de verandering, al ontging mij de link tussen de varkentjes en het vak van verloskundige. Uiteraard tranen met tuiten gehuild bij de geboorte van het kindje. Jullie ook? @spruitje: Klinkt als een flinke verkoudheid, sterkte meid! Oorpijn is akelig (heeft Aichaatje je soms aangestoken?). Groetjes, Wendy
Hoi Meisjes Ten eerste natuurlijk.... Judith van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kian! Bab van harte gefeliciteerd met de geboorte van Luuk! Ik hoop dat bij beide alles goed is gegaan en dat jullie voorspoedig herstellen. Was vanmiddag op kraamvisite en ik wil nu ook wel heel graag weten wie er in mij zit! Kan maar moeilijk wachten... en in het ergste geval moet ik nog 4 weken! pfff Ben veels te ongeduldig...
Ooo spruitje, beterschap zo loop ik ook al een week! Vanmorgen ook nog een bloedneus.. en er komt ook roodsmeer uit mn oor BAH Ik heb trouwens ook een man als DOC! die schijnen hier kundiger te zijn dan de vrouwen
bab, gefeliciteerd met jullie zoontje Luuk! asjuh, niet al te veel zorgen maken hoor! en bekijk het eens van de zonnige kant, nog een laatste keertje gluren naar de kleine. makkelijker gezegt dan gedaan, nietwaar? sterkte. maisy, betekend het nu dat ik moet gaan duimen dat de beeb zich niet vóór maandag aankondigd? bij de VK was alles weer goed. beeb kan niet verder indalen dan hij nu al gedaan heeft anders floept hij er zo uit. (niet mijn woorden maar die van haar ) bloeddruk ook oké 120/75. net eters gehad en die gaan dan precies om 9.30 naar huis, net als de verloskundigepraktijk is afgelopen nou meiden klinkt ook niet lekker, al die zere kelen, neuzen en oren! beterschap daarmee!
@runner, en mag de beep er wat jouw betreft al uit floepen Pff mannetje is laat.. net nu ik de deur graag uit wil! Heb geen rust in mn kont.. dus de laptop gaat aan uit aan uit... nu weer snel uit
ALs eerste ga ik de dames feliciteren.. Judith, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE.. KIAN.. HELE MOOIE NAAM TROUWENS EN BAB OOK HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE LUUK.. Nou er kan veel gebeuren in een dag..
Babette & Man: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luuk @ Asjuh: Wat vervelend dat je nu zo in de onzekerheid zit, misschien morgen ff bellen om duidelijkheid te vragen maar ik denk dat ze gewoon meer zekerheid willen en als het nodig is je zorgen te maken zijn ze wel zo eerlijk om dat tegen je te zeggen (zegt mijn VK) ((HUG)) @ Maisy: Leuk dat je ff wat afleiding gaat nemen door naar een concert te gaan, goed idee van je ! @ Pendrag: Ik herken het wel ik had ook bij die 2 x ziekenhuis de vrees dat ze me daar zouden houden. Enne met die pantoffels komt het wel goed joh, dont worry... @ Cellie:Succes morgen met je controle @ Achiaatje: En lekker tukkie gedaan en was het leuk in de stad? @ Spruitje:Beterschap, en geniet lekker van je douche! @ Runner: Goeie controle gehad dus bij de VK, pas je op dat je de beeb niet laat vallen
@ Achiaatje:Ik had het gisteravond toen we net op bed lagen toen werd ik ook zo onrustig, terwijl ik echt behoorlijk moe was... Dus ik maar draaien en weer draaien en toen nog is en dan gaat ook nog is alles kriebelen.. En toen ook nog is erg veel last van die verdomde maagzuur, echt ik werd gek! Mijn viend had toen wel een goed plan, die zei ga anders ff douchen meissie .. Zo gezegd, zo gedaan. Na het douchen weer het bed in gekropen en was binnen 2 minuten vertrokken Dus een tip ga ff lekker in bad of ff douchen!
Nu ga ik het rijtje af.. Noura: wat leuk dat je meeleest met ons.. en mooie naam voor je zoontje.. die naam staat ook bij mij in het lijstje. @missymona bedankt voor de update van pendrag.. soms kan ik het niet bijhouden al dat schrijven hier van de dames.
ik ben echt te moet om alles op te schrijven.. ik hoop dat alles goed gaat met jullie dames.... En ik ben echt blij voor judith en een flinke kereltje zeg.. hopelijk is ze morgen thuis en horen wij een update. @maisy.: het is spannend voor ons.. ben benieuwd wie als eerste gaat bevallen. Judith had voor mij precies 17 februari gependelt.