wij weten niet wat we krijgen maar volgens Kimberley eerst een broetje en dan een zusje. We hebben haar toen vertelt dat het maar een baby is. Haar antwoord was daarop, ja maar ik was ook eerst een jongetje maar nu heb ik lange haren, DUS ben ik een zusje. vond ik zo leuk toen ze dat zei
Haha, geweldig. Als jongetje ter wereld komen, je haar laten groeien en dan een meisje zijn! Geweldig. Die is het onthouden waard. Voor als ze later gaat trouwen ofzo.
Ja is echt grappig. een vriendin is 7 weken geleden bevallen. Kimberley vroeg maandag, Kan Cassy nu al praten hahaha
Ik heb een boek van 0 tot 5 jaar en daar staat die natuurlijk al in. Heb dat boek van mijn ouders gekregen en vul dat ook steeds in. Is gewoon leuk voor later als ze groot is. En ook om zelf terug te lezen want je vergeet de dingen best snel, vind ik.
Haha, zij verwacht een wonderkind! Heb het ooit nog bonter meegemaakt. Een collega van mij werd voor het eerst vader. Heeft ie op de eerste dag dat de kraamhulp in huis was aan de kraamhulp gevraagd welk speelgoed hij het beste kon kopen om met de kleine te spelen. En het ergste is dat hij dat ook nog doodleuk op z'n werk vertelde! Een volwassen kerel van rond de 30 die denkt dat ie in week 1 al met z'n zoon kan spelen.
Mijn moeder heeft dat soort dingen ook opgeschreven in mijn fotoalbum. Heel leuk om terug te lezen. Zo zei ik vroeger slagdroom en knieknousen.
Ja, dat kan niet anders. Je schaamt je toch dood? Ik zie hem al helemaal staan in voetbaltenue met een mooie nieuwe bal naast de wieg....
Nee, dat verdring je natuurlijk heel snel. Hihi. Blijft grappig om terug te lezen. Toen in mn ouders ging vertellen dat ik zwanger was, heb ik mn vader zo'n boekje gegeven. Hij is er heel zuinig op en kan niet wachten om er in te gaan schrijven en plakken.
Ik heb geen idee hoe het heet. Is een klein boekje waar je vanalles in kwijt kunt. Stamboom, geboortekaartje, datum eerste tandjes, eerste woordjes, grappige uitspraken. Dat soort dingen. Het leukste is nog hoe trots mijn vader er op is. Hij baalt gewoon dat hij nu nog niets kwijt kan in z'n boekje.
Ja de trost van opa, is ook heel mooi. Ik zei toen ook, dat ik vond en dat vind ik nog dat mijn vader met zo'n aparte blik naar Kimberley kijkt. Moet voor hun toch ook heel speciaal zijn. Kimberley is ook helemaal gek op mijn vader. als we daar zijn dan is het opa hier opa daar. Alsof mijn vader met haar heel veel kan inhalen wat hij met ons natuurlijk niet zoveel heeft kunnen doen omdat hij veel werken was.
Ik begin nu toch weer wat slaperig te worden. Raar he, om 4 uur. Maar ik wacht nog maar heel even tot mn vriend eruit moet. Als ik er nu naast kruip, wordt ie geheid wakker. Gun hem z'n half uurtje nog wel.
Ik denk dat mijn vader dat ook zo voelt. Mijn vader was boer dus hij was relatief veel thuis. Wij lunchten altijd samen b.v. en ook uit school was hij thuis. Maar hij is jong vader geworden en stond toen heel anders in het leven. Hij is al opa, mijn broer heeft een zoontje van bijna 7. Maar mijn toenmalige schoonzusje wist niet dat ze zwanger was. Die is heel plotseling bevallen. Dus voorpret was er niet bij. Bovendien hadden mijn ouders heel slecht contact met haar dus ook daarna was er weinig gezelligs te delen. Gelukkig kunnen ze nu volop meegenieten van mijn zwangerschap.
hoezo moe ja 4 uur pas. ik heb me net nog maar even een beker thee gemaakt. Had beter een cup a soup kunnen maken haha
Kan ik me nou niets bij voorstellen dat je niet weet dat je zwanger bent. Maar wel fijn voor je vader. Ik denk zelf dat het ook anders is als het om je eigen kind gaat. Ik ben ook veel dikker met mijn ouders dan met mijn schoonouders. de band met mijn ouders was al goed maar sinds de zwangerschap van Kimberley is die nog hechter geworden. Overeigens was mijn vader ook wel veel thuis, maar zoals jij ook zegt, 's middags met eten en dan moest hij weer de praktijk is. En 's avonds het zelfde. Wel had hij iedere woensdag middag vrij voor ons om iets leuks te doen en dat kan ik me ook nog goed herinneren.