Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    :)

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Kreeg vanochtend ook telefoontje van mn instructrice waar mn paard in training staat. Hij weet alles nog van zn vorige trainingen (afgelopen voorjaar) en hij pakt het nu weer heel goed op. Altijd leuk om te horen. Toen ik hem bracht was hij nogal vies, vond het zelf een beetje genant. Maar het eerste wat zij zei: wat een viespeuk dat paard van jou. Maakt een bende van zn stal en gaat buiten overal liggen rollen. Of het nu vies is of niet. Ligt gelukkig dus niet alleen aan mijn gebrek aan verzorging dat hij er niet netjes uitziet!

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik ook niet. Maar het schijnt wel dat als je het niet weet, je ook minder symptomen hebt. En ze leefde/leeft erg ongezond. Slecht eten en veel drugs dus een normale gezondheid/cyclus zit er dan niet in.

4. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Oh dat is fijn om te horen dat hij het zo goed oppakt. en gelukkig dat je de bevestiging hebt gekregen dat het een viespeuk is.
    Is de wond wel al wat genezen, of was dat dit paard niet?

5. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Bah afschuwelijk, is het wel allemaal goed gekomen met je neefje dan.

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Nee, het paard met die wond staat nog hier. Die geneest langzaam maar zeker. De ontsteking is zo goed als weg en de wond wordt langzaam kleiner. Zal wel wat wildvlees op blijven zitten denk ik.

7. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    arm beestje, is dat zo'n wildebras dan, of hoe komt hij aan die wond.

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hij lijkt er niets aan over gehouden te hebben. Hij luistert slecht maar ja, zowel mn ex schoonzus als mn broer vinden dat 6 jaar veel te vroeg is om met opvoeden te beginnen. Dat kan later nog wel. Het is nu nog een kind! Maar qua ontwikkeling doet hij het gelukkig prima. Geen achterstanden te merken. Wonderlijk he?

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Nee, het is geen wildebras. Hij heeft gewoon altijd wat. Ik heb heel veel met hem afgedokterd. De laatste dierenarts die hem behandeld heeft, noemde hem een vrijdagmiddagmodel. Das hetzelfde als een maandagochtendmodel maar dan met een goed humeur. En zo is het precies. Een heel lief, vrolijk paard maar hij heeft altijd wat! De staldeuren zijn kapot, daar hadden we platen overheen geschroefd. Het paard dat nu in training is, heeft die platen gesloopt. Ik denk dat hij zich aan een uitstekende spijker heeft geschaafd ofzo.

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Mn vriend is zo lief geweest me te helpen met scheren. Heb nu pas in de gaten dat ie me gewoon compleet kaal heeft geschoren. Had van mij nu ook weer niet gehoeven. Vind dat bij een bevalling of inwendig onderzoek toch nog naakter voelen dan wanneer er een netjes bijgeschoren bosje aanwezig is. Raar jong die kerel van mij.

11. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Boh ja, ik heb wel eens programma's gezien, en dat vind ik zo zielig die babytjes.

Maar ja :rolleyes: nog tijd zat om met opvoeden te beginnen he, bah bah.

Ik zeg altijd, kindjes zijn net puppies. kort en consequent opvoeden de eerste jaren en dan hebben zowel wij als het kind er snel profijt van.
    soms best wel zielig en moeilijk om bv nee te moeten zeggen maar dan weten ze wel waar ze aan toe zijn.

Ken je die reclame van die vrouw die op de grnd gaat liggen gillen in de supermarkt. Nou aan zo'n kinderen heb ik pers. een hekel terwijl de ouders het in mijn ogen schuld zijn.

Als ik het al hoor. als je nu niet lief bent krijg je geen snoepje, pffff
    al omkopen op zo'n jonge leeftijd.
    Mij niet gezien

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Precies, opvoeden kan je niet snel genoeg mee beginnen. En consequent zijn is op lange termijn toch het gemakkelijkst vind ik. Het hoeft allemaal helemaal niet zo streng, als het maar duidelijk is.

En ben het helemaal met je eens: ook voor je kind is het veel fijner. Geeft zoveel meer rust.

13. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    hahaha, mannen he.

maar dat vind ik ook wel erg naakt qua gevoel hoor.
    Ik hou het ook op een bescheiden lijntje. :)
    ik doe het wel zelf met een spiegel anders kom ik er het zelfde voor te staan als jou. hihi

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Tja, ik had het nog gevraagd: even de zijkanten en bovenaan netjes!

15. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Is ook zo, te streng vind ik ook niets maar gewoon kort en duidelijk zonder van die elle lange verhalen waar ze toch de helft nog niet van snappen.
    Nee is nee en niet: nee want bla bla bla, die tijd komt nog wel :oops:

16. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    :) :D :)

mannen

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    O, van die ouders die oeverloos discussieren met hun kinderen. Of waar de kinderen mogen kiezen in de supermarkt. Bah. Tuurlijk mag een kind ook best wel eens kiezen wat er gegeten wordt. Maar ze hoeven hier echt niet te beginnen over cola bij het ontbijt ofzo.
    En lekker dat dat glaasje cola hier is, als je het maar weinig krijgt!

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Het is in ieder geval duidelijk wat hij zelf mooi vindt!

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik ga jouw tip even uitvoeren: lekker bakkie koffie zetten voor mijn lieve kerel.

20. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    is ook zo, wij kregen het vroeger alleen met een feestje.
    en in het weekend 7 up.Dat was dan ook altijd een feest.
    glaasje 7up en bakje chips.
    Kijk nu maar eens wat er allemaal in de winkelkar gezet wordt.

soms dennk ik wie is nu de baas :rolleyes:

Deel Deze Pagina