@ wenniepenny, ik ben vandaag naar de HA geweest, want was echt niet normaal meer. Ik heb helaas een middenoorontsteking. Leuk zon baby boek he! En heerlijk die reactie van de kleine van je vriendin.HIHI Kimberley vroeg ook of de buik even open kon, zodat ze al even kon kijken hoe het babytje uitziet. Leuk dat Bab je een sms heeft gestuurd en fijn dat je namens ons allen hebt gereageerd. @ Selmama, welkom en hopelijk voor jou ben je de eerste die hier met baby nieuws mag komen. @ Runner, de logica van die kleintjes is zo gek nog niet he, wat je zegt niet alleen zij zijn nieuwsgierig,hihi Was het bad lekker? @ Aichaatje, jeetje wat een @#$% ex van je man. Mijn oorpijn is nog sterk aanwezig. En hoe gaat het met jou oorpijn? NESTELDRANGGGGGGGGGGGGGGGG hahaha @ Manuela, fijn en lief van je dat je ons op de hoogte houdt over Judith en haar bink! @ Erna, ik kan ook nooit stil zittem, heb er geen rust voor. Toen ik bij de eerste nergens meer zin in had werd ze die week ook geboren DUSSS wie weet zijn het echte voortekens! @ Morgaine, @ Daphne, ik heb ook op jullie Sam gestemd. @ Pendrag, gelukkig dat je weer thuis bent en fijn dat alles goed is. Een hoge bloeddruk kan ook door de stress komen, dus lijkt me vrij normaal, toch? Kimberley was al om 7.15 wakker vanmorgen, normaal slaapt ze altijd langer maar juist vandaag net niet. PFFFF @ Missymona, wat een verhaal he, maar gelukkig wel alles in orde, gemeen dat voelen onder in je buik he.pfff Ben benieuwd of de afspraak tussen de baby en je VK ook nagekomen wordt hahaha. @ UKKIE, VAN HARTE GEFELICITEERD EN WAT EEN MOOIE NAAM. Geniet er lekker van en je verhaal ga ik zeker lezen op je site. Nu al een meisje dat zich aan de afspraak houdt hihi de uitgerekende datum. @ Annelies, fijn dat je ook weer gewoon thuis bent en zeker spannend de as echo. @ Judith, wat een pracht kerel zeg. Hoe gaat het nu met jou? En hoe reageren de meiden op hun mooie broertje? Ik wil wel even reageren op het wel of niet mee nemen van je man naar de VK. Het is zoals ik het vanacht heb neer gezet niet persoonlijk bedoeld en natuurlijk ligt het ook aan de situatie. Dennis kan gewoon niet mee ivm zijn werk en ik vind dat niet nodig. Het was dus niet de bedoeling dat iemand zich hierdoor 'aangevallen' voelt.
eindelijk feb. jullie beurt. ! al moet ik ook nog steeds bevallen. sterkte met de laatste loodjes en hopenlijk lopen jullie niet zo lang door als dat ik doe! echt geen pretje meer.
dankjewel! moet morgen naar ziekenhuis voor ctg en echo hopenlijk kunnen ze een datum plannen voor eventuele inleiden.. succes verder! stiekem lees ik mee
judith; wat een prachtig mannetje. Heel veel geluk en geniet lekker van 'm! Ukkie: gefeliciteerd met je dochter Verder iedereen die controle had; blij dat het (uiteindelijk) allemaal goed is. mrklb: tjee, kan me voorstellen dat het wel mag gebeuren van jou. Dat heb ik al en loop 3 weken achter op jou!
@ Judith: Wauw wat een lekker ventje zeg! Goed gedaan hoor! Ben benieuwd naar je bevalingsverhaal, maar ga eerst maar is genieten van jullie prinsje hoor. @ Spruitje: Ik voelde me niet aangevallen hoor,wou alleen even laten weten dat het ook anders kan en dat ik echt blij ben dat ik niet alleen naar die afspraken hoef. Sterkte met je oor onsteking! @ mrklb1:Leuk dat je hier ook ff komt meekletsen. Hoop dat je morgen een datum krijgt voor het inleiden. @ wenniepenny: Bedankt dat je namens ons haar veel sterkte hebt gewenst. Succes met je man aan het werk zetten! @ Runner: Geniet van je badje ! @ Annelies: Gelukkig jij bent ook weer lekker thuis, home sweet home! @ Achiaatje: Heey is de nesteldrang ook eindelijk in Egypte aangekomen. Zo nou ga ik is ff lekker klagen en zeuren, ben het voor het eerst sinds (bijna) 9 maanden ff goed zat allemaal. Bed vandaag op kratten gezet en t*ring hadden ze er niet bij kunnen zeggen dat je dan een trap nodig hebt om die mount everest te beklimmen :x . Dan dat gedoe nog in het ziekenhuis, krijg er alleen maar meer zenuwen van.... Heel de dag al harde buiken en tot slot is ook mijn vulling van mijn kies eruit gevallen en nu zit mijn kies zo los dat die er waarschijnlijk ook nog uitvalt....... Bleeeeeeeeeeehhhhhhh Zo zijn er ook nog van die kleine klusjes die nog in huis gedaan moeten worden waar ik me nu aan ga irriteren dat ze nog niet af zijn, en onze nieuwe bank is nog steeds niet geleverd.... Dus het is vandaag NIET mijn dag ! Zo lekker naar bed en hopelijk voel ik me morgen weer wat positiever!
spruitje: ik ben afgelopen dinsdag gestript en vandaag weer. maar volgens de vk lig de baarmoeder mond nog hoog en heeft het weinig kans dat het door zet.. verneem nou ook nog niks helaas. morgen komt ze weer lang om weer te strippen. maar ik weet nog niet of ik dat wel ga doen . want als ik morgen een datum krijg wanneer ze me gaan inleiden dan leef ik daar wel naar toe. maar als het nog heel lang gaat duren dan grijp ik de kans om me morgen weer te laten strippen..
Missymona, ook jij mot je ei kwijt en dat is helemaal niet erg hoor. Dat bankstel duurt wel ERGGG lang zeg. Als ik alles lees kan ik me voorstellen dat dit een echte baal dag voor je is. Ik heb een care lift bij de thuiszorg geleend omdat ik het bed ook veel te hoog vind op kratten en verhogers. Dit is een soort luchtbed dat je onder je matras legt en via een motertje opgeblazen word op het moment dat het alleen maar nodig is. Voor mij dus voor de kraamhulp en voorronde van de bevalling. Mss een optie voor jullie Probeer lekker te slapen en morgen weer met goeie moed uit je bed klimmen he
jeetje, zit je niet mee. Ik hoop dat je morgen een spoedige data te horen krijgt en daar idd naar toe mag leven.
goedenavond dames, ten eerste judith, wat een kanjer van een jongen.. echt een lekker ding. geniet er maar van, wij horen je verhaal nog wel en wie is de volgende dames.. ik wil nog meer beebies zien.... sorrij dat ik niet op iedereen reageer..
@ Spruitje: Bedankt, dat ei moest ik idd ff kwijt. Voor de andere dames Weltrusten (ik ga ook naar mijn mount everest (bed))
@Judith.. idd een mooie kerel hoor! En de eerste echte feb beeb ook nog precies op de uitgerekende datum.. best knap hoor
Bab: Gefeliciteerd met jullie zoon LUUK! Ukkie2007: Gefeliciteerd met LUNA-FAY! En verder welterusten dames! Ik ga mn bedje opzoeken. Kian heeft net gegeten enzal zich vannacht vast weer melden, dus doe effe een dut!